LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Chocomelk »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

stofzuigertje

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik was er ook....
Maar als ik een klacht zie en meld bij receptie en het is even rustig....
Dan reageren ze gelijk!

Ik weet dat de sta caravans te licht geïsoleerd zijn voor de koude van afgelopen 2 weken...
helaas, het is niet anders.
In de zomers snel heet en nu nauwelijks warm te krijgen.
Ook het afgesloten water, ja de wind waaide er onderdoor.

Gezien de lage prijzen best redelijk maar je kunt niet teveel verwachten.
Vooral bij slecht weer komt iedereen binnen en daar kan geen enkele ondernemer die op meestal mooi weer rekende snel op inspelen.

Het is een gevecht om alles rond te krijgen, vraag eens aan jou plaatselijke gemeenteraad wat het zwembad koste en je klaagde niet dat ze maar 20 graden haalde in plaats van 38.....
Verder zijn diverse gasten niet bepaald altijd voorzichtig met de niet zo stevige caravans want ik vind het ook maar niets...
Jammer dat ze geen blokhutten plaatsen die degelijker zijn en nauwelijks meer kosten.
Dan heb je een stevig huis die makkelijker warm word en in de zomer niet meer bloed heet.

Een toch tevreden klant als je de lage prijzen niet vergeet.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Chocomelk »

stofzuigertje schreef:Ik was er ook....
Maar als ik een klacht zie en meld bij receptie en het is even rustig....
Dan reageren ze gelijk!

Ik weet dat de sta caravans te licht geïsoleerd zijn voor de koude van afgelopen 2 weken...
helaas, het is niet anders.
In de zomers snel heet en nu nauwelijks warm te krijgen.
Ook het afgesloten water, ja de wind waaide er onderdoor.

Gezien de lage prijzen best redelijk maar je kunt niet teveel verwachten.
Vooral bij slecht weer komt iedereen binnen en daar kan geen enkele ondernemer die op meestal mooi weer rekende snel op inspelen.

Het is een gevecht om alles rond te krijgen, vraag eens aan jou plaatselijke gemeenteraad wat het zwembad koste en je klaagde niet dat ze maar 20 graden haalde in plaats van 38.....
Verder zijn diverse gasten niet bepaald altijd voorzichtig met de niet zo stevige caravans want ik vind het ook maar niets...
Jammer dat ze geen blokhutten plaatsen die degelijker zijn en nauwelijks meer kosten.
Dan heb je een stevig huis die makkelijker warm word en in de zomer niet meer bloed heet.

Een toch tevreden klant als je de lage prijzen niet vergeet.
Geen idee welke prijzen ze daar nu momenteel vragen maar je kan inderdaad niet veel verwachten van iets wat erg goedkoop is maar ik vind wel dat je gewoon water moet kunnen pakken in je caravan of wat dan ook.
Het moet wel kamperen blijven en niet kramperen.

Pelle van Puk&Pelle
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 dec 2012 13:21

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Pelle van Puk&Pelle »

Ook ik was met mijn vriend afgelopen weekend op oostappen Zilverstrand. Ja, het was koud, maar dat is het in heel west Europa.

Dat het water afgesloten moest worden is gewoon logisch. Als je het niet afsluit bevriest de aanvoerleiding onder de caravans. Het resultaat is hetzelfde: geen water

De sanitaire ruimtes waren geen hokken maar netjes en schoon. Werden zelfs extra schoongemaakt.

Op de receptie waren inderdaad een aantal zwaar gefrustreerde mensen het personeel letterlijk aan het uitkafferen. Mensen die waarschijnlijk nooit iets hebben meegemaakt.

We hebben nog een kortingsbon gekregen voor het ongemak. Goede service van Oostappen. Volgende vakantie ga ik zeker weer. Vakantie op een mooi park en het kostte bijna niets.

Daan en Gert
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2013 22:34

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Daan en Gert »

Hallo,

Even voor alle duidelijkheid wij hadden een Huis voor 8 personen gereserveerd en geen chalet/caravan of wat dan ook! Deze lijken mij ook geschikt voor de winter????????? Toch!?

En over hoe wij behandeld zijn is dat ook prijs afhankelijk? Dus als ik goedkoop iets boek mag ik uitgekafferd worden???????

Hopelijk voor dit weekend de stekker uit alle parken van Oostappen, ik heb medelijden met alle mensen die in een accommodatie van hun moeten doorbrengen, om maar te zwijgen over de 'klantvriendelijkheid'!

miss-badeend
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:47

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door miss-badeend »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

inmiddels proberen we via Facebook de andere gasten te benaderen die op Riviera beach stonden, om dit gezamelijk aan te pakken. Helaas kunnen wij dus niet meer reageren en sturen we iedereen privebericht, maar dat komt in de overige inbox dus niet iedereen ziet dat staan...

mail en telefoon zijn ook geblokkeerd, want mail komt niet aan, maar wanneer we met ander mailadres sturen dan komt het wel aan. Telefoon gaat over en inneens ingesprek...

via twitter kregen we te horen dat ze bezig waren met onze klachten, maar daarna een dreigtweet dat we geen oplossing willen.

Ben echt diep teleurgesteld in deze organisatie! Zo blij wij waren met het gewonnen weekend, zo genaaid wij ons als gast voelen van deze organisatie.

miss-badeend
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:47

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door miss-badeend »

Pelle van Puk&Pelle schreef:Ook ik was met mijn vriend afgelopen weekend op oostappen Zilverstrand. Ja, het was koud, maar dat is het in heel west Europa.

Dat het water afgesloten moest worden is gewoon logisch. Als je het niet afsluit bevriest de aanvoerleiding onder de caravans. Het resultaat is hetzelfde: geen water

De sanitaire ruimtes waren geen hokken maar netjes en schoon. Werden zelfs extra schoongemaakt.

Op de receptie waren inderdaad een aantal zwaar gefrustreerde mensen het personeel letterlijk aan het uitkafferen. Mensen die waarschijnlijk nooit iets hebben meegemaakt.

We hebben nog een kortingsbon gekregen voor het ongemak. Goede service van Oostappen. Volgende vakantie ga ik zeker weer. Vakantie op een mooi park en het kostte bijna niets.
mag ik vragen hoe ze bij jullie de wc gingen schoonmaken zonder water? Dat was dus op Riviera beach niet mogelijk...
daarnaast is het alle gasten verteld dat ze een bon zouden ontvangen voor een gratis verblijf en dus alleen even naar het hoofdkantoor moesten mailen.
helaas hoort dus een heel groot aantal gasten helemaal niks meet! Ik moet zeggen dat ik helaas nog geen 1 positief bericht heb gehoort van alle gasten die het weekend op Riviera beach stonden en dus contact met de oiststsppengroep heeft kunnen leggen...

miss-badeend
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:47

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door miss-badeend »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

[Reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

miss-badeend
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:47

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door miss-badeend »

Overigens, zojuist met het hoofdkantoor gebelt, of noujah het park in Asten.
Gezien het niet mogelijk is om Riviera Beach te bellen.

Zij gaven aan dat het hoofdkantoor geen oplossingen meer gaat aanbieden, en dat mensen het bij de parken zelf moeten oplossen.
Wel erg lastig als het park niet te bereiken is! Maar goed zojuist dus het mailtje wat we van het park naar het hoofdkantoor moesten sturen, naar het park gemaild....

miss-badeend
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:47

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door miss-badeend »

Haha ik heb geen idee, aan ons in elk geval niet.
ja blokkades, dus zodat we geen contact meer kunnen leggen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

miss-badeend schreef:Haha ik heb geen idee, aan ons in elk geval niet.
ja blokkades, dus zodat we geen contact meer kunnen leggen.
Alle parken zijn bereikbaar per mail en telefoon, niets van blokkades gemerkt :oops:

stofzuigertje

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Daan &Gert hadden een 8 persoons huis gehuurd...

Maar een Comforthome is gewoon een 8 persoons caravan, dus niets huisje.
Wel ben ik het er mee eens dat Comforthome misleidende info is maar op de foto zie ik toch echt een sta caravan en geen huisje.

Dus kijk eerst beter voor je iets boekte en dan zouden we vele teleurstellingen voorkomen.
Verder is online genoeg te vinden dus je kan vooraf weten dat het vrijwel nooit huizen zijn maar caravans die matig geïsoleerd zijn voor weinig geld.
Er staan op de meeste parken wel huizen maar.... die zijn meestal van mensen met vaste jaar plek.
Jammer dat ze niet tegen meerprijs winter vaste extra geisoleerde verhuren of een blokhut die dubbelwandig is met meer isolatie.
Nu is het park in de winter maanden erg leeg en rustig.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Jolijn »

Har06 schreef:
miss-badeend schreef:Haha ik heb geen idee, aan ons in elk geval niet.
ja blokkades, dus zodat we geen contact meer kunnen leggen.
Alle parken zijn bereikbaar per mail en telefoon, niets van blokkades gemerkt :oops:
Fijn voor je :D , maar het kan dus ook anders.

@stofzuigertje: Dus kijk eerst beter voor je iets boekte en dan zouden we vele teleurstellingen voorkomen.

Klop het dat je op moment van boeken pas kunt zien dat er ergens in de voorwaarden staat dat een park op het laatste moment het water af kan sluiten?

Daan en Gert
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2013 22:34

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Daan en Gert »

Stofzuigertje,

Een 6 tot 8 persoons Bungalow Zilverstrand is nog steeds geen chalet!

Wij hadden een weekend in een 6 tot 8 persoons BUNGALOW geboekt!!!!!

Gert en Daan!

Daan en Gert
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2013 22:34

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Daan en Gert »

Check de site van Zilverstrand, dus geen comforthome of wat dan ook!!!!!!!

Een BUNGALOW, dat is wat we hadden gereserveerd!

miss-badeend
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:47

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door miss-badeend »

Hallo, dan probeer je waarschijnlijk niet om Riviera Beach te bereiken. Wij (en vele anderen) kunnen dat park niet telefonisch bereiken. En mailen? Tjah dagelijks maar een reactie retour helaas niet.
Ook op aangetekende brieven kunnen ze niet reageren.

En mailen naar het hoofdkantoor, of de socialmedia mailadres is ons ook onmogelijk gemaakt gezien ze onze mailadressen hebben geblokkeerd. En als je vraagt waarom dat is, kan de aardige mevrouw op het hoofdkantoor niks vinden. Ze begrijpt ook niet waarom gasten geblokkeerd worden, en vooral waarom dat dan niet wordt doorgegeven aan de reserveringslijn/hoofdkantoor.

miss-badeend
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 mar 2013 19:47

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door miss-badeend »

Overigens heeft het wel/niet warm krijgen van een caravan of huisje niks te maken met de kou, maar met de manier waarop Ooststappengroep hun verblijven mee uitrust.
Heb jaren op een camping gewerkt en ook in de winter in een stacaravan verbleven, dat is echt wel warm te krijgen hoor, mits je maar de kachel 24uur per dag kunt laten branden. Dat is met het systeem wat zij handteren niet mogelijk. MAAR... ze kunnen wel het systeem op handmatig zetten zodat iedereen zelf de kachels kan opstoken, alleen doen ze dat niet. Waarom dat niet gedaan wordt weet ik niet, maar het eco-systeem wat zij hanteren is leuk voor de zomermaanden.
De kachel gaat namelijk alleen aan op beweging, en slaat weer af wanneer je een raam of deur open doet.
Ook wordt de kachel automatisch om 22:00 afgezet en pas weer om 9:00 aangezet. In het kacheltje zelf zie je dat niet, de vlammen blijven aan, maar vanwege de gastoevoer heeft dat weer te maken.
Er staat wel heel leuk dat de kachel uitgaat wanneer je gaat slapen, wat logisch is omdat er dan geen beweging meer in het woongedeelte is, MAAR, vanwege de kou sliepen wij met het hele gezin in de woonkamer dus wel beweging, en gingen pas in de nacht slapen (vanwege de kou) daardoor konden we precies de tijden bijhouden wanneer de kachel uitging en weer begon te branden.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

miss-badeend schreef:Overigens heeft het wel/niet warm krijgen van een caravan of huisje niks te maken met de kou, maar met de manier waarop Ooststappengroep hun verblijven mee uitrust.
Heb jaren op een camping gewerkt en ook in de winter in een stacaravan verbleven, dat is echt wel warm te krijgen hoor, mits je maar de kachel 24uur per dag kunt laten branden. Dat is met het systeem wat zij handteren niet mogelijk. MAAR... ze kunnen wel het systeem op handmatig zetten zodat iedereen zelf de kachels kan opstoken, alleen doen ze dat niet. Waarom dat niet gedaan wordt weet ik niet, maar het eco-systeem wat zij hanteren is leuk voor de zomermaanden.
De kachel gaat namelijk alleen aan op beweging, en slaat weer af wanneer je een raam of deur open doet.
Ook wordt de kachel automatisch om 22:00 afgezet en pas weer om 9:00 aangezet. In het kacheltje zelf zie je dat niet, de vlammen blijven aan, maar vanwege de gastoevoer heeft dat weer te maken.
Er staat wel heel leuk dat de kachel uitgaat wanneer je gaat slapen, wat logisch is omdat er dan geen beweging meer in het woongedeelte is, MAAR, vanwege de kou sliepen wij met het hele gezin in de woonkamer dus wel beweging, en gingen pas in de nacht slapen (vanwege de kou) daardoor konden we precies de tijden bijhouden wanneer de kachel uitging en weer begon te branden.

Big brother is watching de kachel met het hele gezin, logboek aangelegt ? ik kom de laatste jaren niet meer bij de ooststappengroep maar dit verhaal lijkt me aardig opgeklopt :wink:

Gesloten