LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Guardian72 »

inekevanvliet schreef:bekende organisatie
al diverse keren in programma`s geweest met klachten
op vakantieveiling elke park van oostappen in de aanbieding
je zit er voor 49 euro een midweek of weekend
dat ze nog niet failliet zijn is me een raadsel
Omdat voor sommige - minder draagkrachtigen - dit de enige optie is om nog een beetje 'vakantie' te vieren.
Wij hebben een keer als test het park in Mol, Belgie bezocht (zilverstrand).
Op zich redelijk - alleen die caravans staan heel dicht op elkaar - dus totaal geen privacy.
Onderhoud matig tot slecht - maar de defecte douchekop werd wel snel gemaakt na klacht.

Omdat het zo goedkoop was - toch maar zo gelaten verder - maar dit was de eerste en laatste keer voor ons.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

Guardian72 schreef:
inekevanvliet schreef:bekende organisatie
al diverse keren in programma`s geweest met klachten
op vakantieveiling elke park van oostappen in de aanbieding
je zit er voor 49 euro een midweek of weekend
dat ze nog niet failliet zijn is me een raadsel
Omdat voor sommige - minder draagkrachtigen - dit de enige optie is om nog een beetje 'vakantie' te vieren.
Wij hebben een keer als test het park in Mol, Belgie bezocht (zilverstrand).
Op zich redelijk - alleen die caravans staan heel dicht op elkaar - dus totaal geen privacy.
Onderhoud matig tot slecht - maar de defecte douchekop werd wel snel gemaakt na klacht.

Omdat het zo goedkoop was - toch maar zo gelaten verder - maar dit was de eerste en laatste keer voor ons.
Nu heb je met het Zilverstrand wel een van hun beroerdste parken geselecteerd, maar goed jij deed aan een steekproef mee, van wie eigenlijk ?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Har06 schreef: Nu heb je met het Zilverstrand wel een van hun beroerdste parken geselecteerd, maar goed jij deed aan een steekproef mee, van wie eigenlijk ?
Een test van onszelf op zoek naar een goed en betaalbaar park.
oostappen zal niet snel weer gekozen worden.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Nou ben ik vorig jaar ook een weekend naar oostappen in zeeland geweest via vakantieveilingen, en dat was echt heel goedkoop (als ik me correct herinner nog geen 40 euro in totaal)

Maar mijn ervaringen waren eigenlijk minder slecht, er ging wel vanalles mis, maar ik vond het meevallen.
- caravan was echt schoon en sanitair was redelijk nieuw. Het was alleen super klein, en hoe je daar 6 mensen in zou moeten krijgen is mij een raadsel. Er was niets stuk.
- het personeel kan het niet aan, het zijn allemaal jongeren en die krijgen het gewoon niet gedraaid. Nu hadden wij geen klachten maar je zag dat het meisje wat de klachten moest regelen gewoon echt niet wist wat ze moest doen met al die mensen
- kroketjes waren op in de snackbar en het restaurant was dicht. Dus dat viel een beetje tegen.

Al met al vond ik het echt meevallen gezien alle ervaringen van anderen voor het geld wat ik betaald had, heb daar heerlijk in het zonnetje gezeten.

isabel

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

Guardian72 schreef:
Har06 schreef: Nu heb je met het Zilverstrand wel een van hun beroerdste parken geselecteerd, maar goed jij deed aan een steekproef mee, van wie eigenlijk ?
Een test van onszelf op zoek naar een goed en betaalbaar park.
oostappen zal niet snel weer gekozen worden.
Ooststappengroep heeft inmiddels 11 parken, allemaal bezocht?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Har06 schreef: Ooststappengroep heeft inmiddels 11 parken, allemaal bezocht?
Nee.
Maar als bij een park het zo is, en men zo omgaat met klachten (zoals bij de diverse media te zien is) - heb ik genoeg na 1 park.
Er zijn veel meer andere parken in NL/BE/DE - dus gaan we die ook eens nakijken.

wieder
Berichten: 283
Lid geworden op: 10 dec 2014 12:58

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door wieder »

Wij zijn ooit voor 35 euri een midweek naar Elfenmeer geweest.
De meest kromme caravan ooit mogen ervaren. Maar ook gelijk de de langste van het park. Er was vanalles kapot en vies en het doorgeven daarvan kostte wat moeite omdat blijkbaar iedereen vanalles wilde doorgeven. Toch werd het binnen een half uur opgelost en voor 35 euri...kun je niet klagen.
Restaurant vond ik een aanfluiting en de snackbar werd beheerd door jongens die alleen naar de jonge meisjes konden kwijlen. Plus 1 stevige tante die echt bijzonder goed werk verrichtte. 12 bestellingen onthouden, het bereiden èn de pubers onder controle houden, ik doe het absoluut niet na.
Het was net buiten het zwemseizoen, maar mijn kids gingen toch. Zwembad zelf was redelijk schoon, maar eromheen scheve tegels en dat soort dingen.
Met wat inzet kan het wat worden, maar goed..zoals ik al zei, voor dat geld kun je eigenlijk niet klagen

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

Guardian72 schreef:
Har06 schreef: Ooststappengroep heeft inmiddels 11 parken, allemaal bezocht?
Nee.
Maar als bij een park het zo is, en men zo omgaat met klachten (zoals bij de diverse media te zien is) - heb ik genoeg na 1 park.
En.[/r zijn veel meer andere parken in NL/BE/DE - dus gaan we die ook eens nakijkequote]


Een lang weekend voor € 40,00 en een ****** park, succes ermee, ach het is maar op proef :lol:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Har06 schreef: Een lang weekend voor € 40,00 en een ****** park, succes ermee, ach het is maar op proef :lol:
Waar haal je die 40 euro vandaan?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door tenormin »

Guardian72 schreef:
Har06 schreef: Een lang weekend voor € 40,00 en een ****** park, succes ermee, ach het is maar op proef :lol:
Waar haal je die 40 euro vandaan?
Uit de pin automaat of cash uit de knip. Het varieert qua prijzen. Zie Isabel die 35 euries betaalde en de TS voor 40 euro.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

tenormin schreef:
Guardian72 schreef:
Har06 schreef: Een lang weekend voor € 40,00 en een ****** park, succes ermee, ach het is maar op proef :lol:
Waar haal je die 40 euro vandaan?
Uit de pin automaat of cash uit de knip. Het varieert qua prijzen. Zie Isabel die 35 euries betaalde en de TS voor 40 euro.

wat een massaal bedrag voor een lang weekendje weg en dan nog mekkeren ook, van Ooststappen is en blijft van Ooststappen

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door tenormin »

Har06 schreef:
wat een massaal bedrag voor een lang weekendje weg en dan nog mekkeren ook, van Ooststappen is en blijft van Ooststappen
Totdat ook zij overgenomen worden blijft het inderdaad 'van Oostappen groep' zoals de Topic naam is. :mrgreen:

stofzuigertje

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Na 7 parken, gezien de prijs best redelijk en huur eens Centerparcs of Roompot, iets duurder en beter maar voor deze vaak extreem lage prijzen moet je wel eens zelf schoonmaken en iets herstellen.

Zelf doen is sneller dan op hun wachten en ook in duurdere, als het schoon lijkt, ik was eerst alles zelf goed af want met water afspoelen lijkt schoon maar ik wil geen weekend lang op hun toilet zitten...

Valt best mee en bij beschimmelde matrassen die ik maar in 1 van deze 7 vond gelijk betere vrijwel nieuwe en grotere caravan gekregen dus ze doen veel voor weinig....

Ik ben ondanks niet perfect erg tevreden en voor deze prijzen mag je niet teveel verwachten maar als ik zie hoe andere soms 2 tot 4x meer vragen voor hetzelfde maar dan in goede staat...
Dat maakt veel goed.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door tenormin »

stofzuigertje schreef:Ik ben ondanks niet perfect erg tevreden en voor deze prijzen mag je niet teveel verwachten maar als ik zie hoe andere soms 2 tot 4x meer vragen voor hetzelfde maar dan in goede staat...
Dat maakt veel goed.
Ach weet je, wij huurden huizen in Zuid Frankrijk (particulier) en al leek het allemaal op het oog schoon: toch maakten wij de eerste dag alles schoon op onze eigen wijze voordat we ook maar iets gebruikten. Dus ook dat huisje in de Ardennen, via een organisatie, eerst schoonmaken. Moet wel zeggen nooit een beschimmeld matras te hebben gezien: dat zou voor mij gelijk einde verhaal betekenen en geen schoonmaak en geen ander matras. Schimmel, en dan zou een ander matras helpen? Dacht het niet: moet de rest van het bed ook totaal gesteriliseerd moeten worden: die apparatuur is niet aanwezig in vakantie huisjes: ziekenhuizen hebben dat.

stofzuigertje

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wegens lekkage die hersteld was....

Ja, de matras hadden ze vergeten te controleren en als je een huisje van september tot maart leeg laat staan is schimmel mogelijk.

Alle andere waren dus wel goed, dus alleen die bij het raam en die ernaast was netjes.
Dan hoef ik geen andere huisje en boden ze netjes hun excuus aan, de oude matras gelijk in afvalbak en ik kreeg nieuwe in plastic verpakte...

Wel is de ombouw naar buiten gebracht en met stoom + hoge druk reiniger schoongemaakt maar ik ga normaal niet alles vermelden.
De bon voor gratis eten in hun prima restaurant had ik ook niet genoemd dus prima geregeld!
Dit was voor vergoeding van de overlast dus eigenlijk zouden vele duurdere parken hier een voorbeeld aan kunnen nemen!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door tenormin »

stofzuigertje schreef:Dan hoef ik geen andere huisje en boden ze netjes hun excuus aan, de oude matras gelijk in afvalbak en ik kreeg nieuwe in plastic verpakte...

Wel is de ombouw naar buiten gebracht en met stoom + hoge druk reiniger schoongemaakt maar ik ga normaal niet alles vermelden.
De bon voor gratis eten in hun prima restaurant had ik ook niet genoemd dus prima geregeld!
Dit was voor vergoeding van de overlast dus eigenlijk zouden vele duurdere parken hier een voorbeeld aan kunnen nemen!
Als u dat dan ook in uw eerdere commentaar had geschreven had ik geen reactie geschreven. Dus to the point in een topic lijkt me dan wel zo handig. Niet kwaad bedoelt hoor, maar door uw reactie gaf ik een (achteraf dus) onnodige tegenreactie.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

stofzuigertje schreef:Wegens lekkage die hersteld was....

Ja, de matras hadden ze vergeten te controleren en als je een huisje van september tot maart leeg laat staan is schimmel mogelijk.

Alle andere waren dus wel goed, dus alleen die bij het raam en die ernaast was netjes.
Dan hoef ik geen andere huisje en boden ze netjes hun excuus aan, de oude matras gelijk in afvalbak en ik kreeg nieuwe in plastic verpakte...

Wel is de ombouw naar buiten gebracht en met stoom + hoge druk reiniger schoongemaakt maar ik ga normaal niet alles vermelden.
De bon voor gratis eten in hun prima restaurant had ik ook niet genoemd dus prima geregeld!
Dit was voor vergoeding van de overlast dus eigenlijk zouden vele duurdere parken hier een voorbeeld aan kunnen nemen!
eten in die ooststappen tenten? beter een zak frites in het dorp halen

stofzuigertje

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb alleen ervaring in rustige periode als er weinig pubers uit de regio zijn ingehuurd.....

Ik heb altijd buiten de school vakantie en ik weet dat in elke schoolvakantie er wel eens iemand ingehuurd word die ik ook liever niet tegenkom.

Mijn ervaring was prima, maar ik heb niet alle 7 parken de restaurants bezocht en vaak zitten er meerdere bij de ingang dus welke kies je?

En in het dorp.... ja, ik weet dat iemand de volgende dag ziek was, en die had buiten het park gegeten en het personeel vroeg... en ja hoor, dat was bij hun ook erg bekend!
Ik heb tijdens de hond uitlaten daar 1 biertje besteld, schoon glas en kan dan weinig fout gaan maar na toilet bezoek die je op de geur ook kon vinden was een blik in de keuken ook mogelijk.....

Dus in het dorp eten, leuk als je niet in het Kattengat zit!
Laatst nog langsgereden en nu komt daar een Chinees!

Mandy84
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 mei 2015 11:39

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Mandy84 »

wij gaat het eerste weekend van juni naar een vakantiepark van de Oostappen groep. We doen dit puur voor onze kleine meid. Die is enorme fan van Het Zandkasteel. Ik zocht online wat spullen van Het Zandkasteel en kwam toen bij Oostappen Groep dat er in het eerste weekend van juni een themaweekend is van Het Zandkasteel in 1 van hun parken in Nederland. Ik had best veel negatieve dingen gelezen erover de Oostappen groep, maar heb toch geboekt. Puur voor de kleine. Die zal het weekend het erg naar haar zin hebben.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

Mandy84 schreef:wij gaat het eerste weekend van juni naar een vakantiepark van de Oostappen groep. We doen dit puur voor onze kleine meid. Die is enorme fan van Het Zandkasteel. Ik zocht online wat spullen van Het Zandkasteel en kwam toen bij Oostappen Groep dat er in het eerste weekend van juni een themaweekend is van Het Zandkasteel in 1 van hun parken in Nederland. Ik had best veel negatieve dingen gelezen erover de Oostappen groep, maar heb toch geboekt. Puur voor de kleine. Die zal het weekend het erg naar haar zin hebben.
en wat wordt er nu bedoelt met deze topic, ts gaat er met tegenzijn naar toe vanwege en kind ??

Gesloten