LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

Na een "leuk" weekendje geboekt te hebben gisteravond op weg naar Oostappen Zilverstrand, daar aangekomen wordt ons en nog een behoorlijk aantal aangekomen gasten doodleuk verteld dat ze vanwege de vorst het water in de accommodaties hebben afgesloten en dat we gebruik kunnen maken van het openbare toiletgebouw.
'S middags om 2 uur hadden ze dit besloten, echter namen ze niet even de moeite om de weekendgasten welke die avond zouden aankomen even per telefoon of mail op de hoogte te stellen van dit enorme ongemak.
De receptionistes mochten het blije nieuws bij aankomst melden !
De mensen die aankwamen waaronder gezinnen met kleine kinderen en baby's waren met stomheid geslagen.
Uiteraard wil niemand die komt voor een lekker weekendje weg met vorst lekker naar een openbaar toiletgebouw. Je boekt niet voor niets een comforthome met stromend water, eigen toilet en douche.
Dus na 2 uur rijden en meerdere telefoontjes welke ik zelf moest plegen naar de Oostappengroep kwam er een " parkbeheerder" die aangaf dat er niets aan te doen was.
Dus we konden weer retour naar huis, of genoegen nemen met een comforthome die dus geen comfort had.
Ruim 4 uur gereden, voor Jan L. Boodschappen gedaan en eerder gestopt met werken voor niks.
En dat terwijl dit allemaal te voorkomen was geweest met 1 simpel mailtje of telefoontje !
En nog maar te zwijgen over de ellende die ze jonge gezinnen aandeden uit o.a. Almere en Den Helder.
Jullie verdienen echt een mega koude douche voor jullie belachelijke wijze van communiceren !!
Ik kom hier nooit weer, al geven ze het gratis !!!
Een lekker weekend weg is vroegtijdig geëindigd in een enorme domper voor heel veel gasten.

GST

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door thecure »

belachelijk, ik snap dat ze water afsluiten van niet gebruikte huisjes ivm vorstgevaar, maar de huisjes die gebruikt worden kunnen weer aangesloten worden.
je sluit thuis toch ook niet het water af als het vries? ik snap de reden eigenlijk niet.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Jolijn »

Te achterlijk voor woorden.

Dus we konden weer retour naar huis, of genoegen nemen met een comforthome die dus geen comfort had.

Retour naar huis, met hoeveel geld als genoegdoening voor de gemaakte kosten?

Laten ze de tent dan dichtdoen van oktober tm maart.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

Dat ze vanwege de vorst er voor kiezen om de boel af te sluiten heb ik begrip voor, maar niet dat ze dit niet communiceren met hun klanten die nog aankomen.
Hiermee bepaalt dus Oostappen voor ons dat we het wel moeten accepteren, zoals gezegd waren er gezinnen met jonge kinderen welke van ver kwamen en dus niet ook nog eens terug konden naar huis.
Die werden dus gedwongen een hotel te zoeken voor eigen rekening !!!
En op de vraag of er een hotel in de buurt was kwam uit de receptie enkel het antwoord dat er verderop nog een vakantiepark was! En werd er verder totaal geen moeite gedaan deze mensen te helpen.
Kortom, een waardeloze organisatie die niet te vergelijken is met de service van bijvoorbeeld Centerparcs.
Dat een organisatie als Oostappen zijn klanten zo het bos in stuurt is ronduit schandalig.
Het geld van het weekendje zullen we wel terug krijgen, echter de verdere onkosten voor o.a. De nutteloze reis en de complete avond die we kwijt waren met reizen en frustraties, daar steken ze uiteraard zoals een slecht bedrijf betaamd hun kop diep in het zand.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Rim69 »

GST1971 schreef: Die werden dus gedwongen een hotel te zoeken voor eigen rekening !!!
Onzin. Ze konden daar toch verblijven!

Vergelijk met Center Parcs slaat ook nergens op. Je boekt een camping, niet een luxe park.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

@Rim69.

Onzin!! Ze hebben geboekt een comforthome MET stromend water, een douche en toilet die worden geacht te werken !
En als dat niet werkt blijft Oostappen dus in gebreke !!
Dus volgens jou moet een gezin met baby die normaliter hun kind kunnen verzorgen in het huisje nu maar met de baby door de vrieskou om hun kind in een verderop gelegen toiletgebouw te verzorgen?
En dat terwijl de accommodatie waarvoor betaald is dit behoort te hebben zoals ook geboekt en betaald is !!

Ik vind het nogal een opmerking !
Als je een Mercedes koopt en er wordt een Opel geleverd ga je dan ook akkoord ?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Rim69 schreef: Onzin. Ze konden daar toch verblijven!

Vergelijk met Center Parcs slaat ook nergens op. Je boekt een camping, niet een luxe park.
Zonder water !? :shock:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Jolijn »

GST1971 schreef:Dat ze vanwege de vorst er voor kiezen om de boel af te sluiten heb ik begrip voor, maar niet dat ze dit niet communiceren met hun klanten die nog aankomen.

Dat zou ik niet hebben: dan moeten die comforthomes OF niet aanbieden in periodes dat het kan vriezen OF een melding maken op de site dat het risico (voor de klant) er is, dat op moment van verblijf geen gebruik gemaakt kan worden van comfort.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

Jolijn schreef:
GST1971 schreef:Dat ze vanwege de vorst er voor kiezen om de boel af te sluiten heb ik begrip voor, maar niet dat ze dit niet communiceren met hun klanten die nog aankomen.

Dat zou ik niet hebben: dan moeten die comforthomes OF niet aanbieden in periodes dat het kan vriezen OF een melding maken op de site dat het risico (voor de klant) er is, dat op moment van verblijf geen gebruik gemaakt kan worden van comfort.



Exact Jolijn, communicatie hebben ze nog nooooooit van gehoord bij deze organisatie

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door sjohie »

GST1971 schreef:
Jolijn schreef:
GST1971 schreef:Dat ze vanwege de vorst er voor kiezen om de boel af te sluiten heb ik begrip voor, maar niet dat ze dit niet communiceren met hun klanten die nog aankomen.

Dat zou ik niet hebben: dan moeten die comforthomes OF niet aanbieden in periodes dat het kan vriezen OF een melding maken op de site dat het risico (voor de klant) er is, dat op moment van verblijf geen gebruik gemaakt kan worden van comfort.

Exact Jolijn, communicatie hebben ze nog nooooooit van gehoord bij deze organisatie
Tsja, je zou toch denken dat iedereen dát inmiddels wel weet, getuige de topics hier en op andere internet fora?

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

Zo goed kennen ze hun eigen parken :-)
Zelfs de namen kennen ze niet !

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door tenormin »

Volgens Oostappen waren jullie, met nog iemand anders, de enigen die weggingen? Klopt dat of is dit alweer een duimzuig verhaal. Dat jullie nooit meer naar Oostappen gaan kan ik me helemaal voorstellen; gezien de vele andere klachten op fora. Dus het aan jullie beloofde geld komt er kennelijk ook niet. Hij is fijn. Tjonge jonge, wat een service; echt Oostappen waardig. Waar is de tegenwoordig beschikbare communicatie nu goed voor, juist: om, in dit geval gasten, tijdig te waarschuwen, maar nee hoor, ook dat is voor Oostappen te veel moeite. En waardeloos mag je het noemen maar gebruik het woord organisatie maar nooit meer, want dat kunnen ze niet.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

De hele receptie stond vol !
En 1 stel met baby was genoodzaakt om in een hotel te overnachten omdat de reis naar huis te lang was.
Een ander moest wel 1 nacht blijven, die kwam uit Den Helder en had geen keus

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Isabel1 »

De homes waren verder normaal te gebruiken
tja, zonder stroom, dak of vloer waren de homes ook 'verder normaal te gebruiken". wat een onzin.

isabel

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door tenormin »

Zilvermeer bestaat wel: in België. Denk dat dit inderdaad geen "echte" is, vooral omdat Juul dat duidelijk Zilvermeer noemt. En denkt dat daar overheen word gelezen. Jaja, oh, wat zijn we dom.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik vind vrieskou geen calamiteit of overmacht. We wonen hier tenslotte niet in een tropisch land. Het vriest hier in de winter en in het voorjaar weleens ja, niks vreemds :roll:

Persoonlijk zou ik ook niet in een huisje willen zitten zonder water zodat je in de vrieskou naar buiten moet voor een plasje enz.

Wat mij betreft mogen ze jullie de hele som+reiskosten teruggeven.

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

Tja, onmacht is natuurlijk lekker makkelijk om mensen mee af te serveren.
Als je dat gebruikt hoef je je ongelijk niet toe te geven.
Zonder gas had je ook in het huisje kunnen verblijven, mensen die dan zeuren dat het te koud zou zijn en naar huis gaan krijgen ook niks terug, het is toch hun keuze !!
Tja onmacht hè, het gas was op.
Wat een onzin, neem eens de moeite om klanten die een klacht hebben serieus te nemen en te kijken hoe je het samen naar tevredenheid kan oplossen.
Maar nee hoor, stuur ontevreden klanten maar het bos in, en roep een keer " het is onmacht" dan is de discussie ten einde.
Gek hè, dat heel internet vol staat met klachten over Oostappen, Zoover staat er ook vol mee !
En kennelijk is het gerechtvaardigd om de waterleiding af te sluiten, en ook het gas indien nodig want de vakantie was goedkoop.
Oftewel, sukkel jij betaald te weinig dus je krijgt geen water !!
Mensen, geef wat meer uit voor een fatsoenlijk park, nu heb je niks en wel betaald.

De herinnering aan slechte kwaliteit blijft langer dan de korte vreugde over de lage prijs !

GST1971
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mar 2013 09:36

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GST1971 »

sephora30 schreef:Ja en ze sluiten af zodat ZIJ geen schade hebben, maar de mensen die voor een bepaald iets betaald hebben kunnen lekker in de stront zakken.

Weet je wat ik overmacht vind..........een orkaan :idea:

Nee... Een regenbui is bij hun al overmacht, beetje jammer als je een park hebt in dit klimaat !

Net struisvogels, lekker met je kop in het Zilverzand

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Rim69 »

GST1971 schreef:@Rim69.

Onzin!! Ze hebben geboekt een comforthome MET stromend water, een douche en toilet die worden geacht te werken !
En als dat niet werkt blijft Oostappen dus in gebreke !!
Absoluut, maar dat wil nog niet zeggen dat ze daarom een hotelkamer moeten huren. Een nacht in zo'n accomodatie ga je niet dood aan.

En nogmaals. Je boekt op een camping. Niet op een luxe park.

FPS
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2013 21:53

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door FPS »

In deze zaak mag je op zijn minst een fatsoenlijk excuus van de daarvoor verantwoordelijke directie verwachten, i.p.v. een 'dooddoener' van iemand van de webcare, die hierin totaal geen recht van oordelen kan hebben!
Dus directie, als U zich verantwoordelijk voelt voor uw bedrijf, reageer dan zelf.
Ook mag van U een behoorlijk gebaar verwacht worden, om de gedupeerden volledige genoegdoening te verschaffen en de smet op uw bedrijf weg te nemen.

Gesloten