LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overnachtopeenyacht

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
sonnie-5
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2010 17:00

overnachtopeenyacht

Ongelezen bericht door sonnie-5 »

Ik heb mijn man een weekendje op het yacht van meneer van hooijdonk cadeau gegeven,dit zou een zeer luxeus en fantastisch weekend moeten worden.
Er was vanalles belooft en meneer zou er alles aan doen om dit weekend onvergetelijk te laten worden.
De boot was ook niet echt luxeus,een deel was er al vanaf gesloopt.
Bij aankomst zouden we champagne krijgen,niet gekregen.
Een luxe ontbijt werd er belooft,dit sloeg nergens op,de tafel werd nog geen eens gedekt.
Een goed gevulde koelkast en bar zou er zijn,was ook niets van waar.
Geen schone handdoeken.
vieze bank,schimmel in koelkast,tochtige boot,oude boel,enz enz.
Kosten 800euro,het was gewoon om te huilen.
Meneer zelf zag er onverzorgt uit,terwijl hij al butler en kapitein zou voorkomen.
We zouden met een speedboot worden opgehaald,dit was gewoon een rubber bootje met motor.
Ik voel me opgelicht en in de maling genomen door de mooie mailtjes van meneer waarin hij ons vanalles beloofde,en de veelbelovende sites waar hij zijn reis verkoopt,zoals overnachtopeenyacht en specialhotels.
Het moest een fantastisch weekend worden voor mijn man,maar het was gewoon om te huilen.
Nu heb ik meneer al verschillende keren erover gemailt,maar hij reageerd gewoon nergens op.
Ik zou iedereen aanraden,doe dit niet ook al ziet het er allemaal heel mooi uit,het is echt zonde van zoveel geld!

EnyaMae
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 aug 2009 21:10

Re: overnachtopeenyacht

Ongelezen bericht door EnyaMae »

Ik begrijp wel dat je je opgelicht voelt maar er is niets meer aan te veranderen. Zo te te lezen heb je alles wel gekregen maar was het het allemaal nét niet.

sonnie-5
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2010 17:00

Re: overnachtopeenyacht

Ongelezen bericht door sonnie-5 »

Helaas is er niets meer aan te doen,maar deze man is dus echt wel een grote oplichter,niets van wat hij heeft belooft heeft hij gegeven.
Als je een grote slagroomtaart besteld en er voor betaald hebt,en er wordt een kleintje afgeleverd klopt dit toch ook niet.
Je had meneer eens moeten zien,een vieze onverzorgde volgens mijn halfstone figuur,die probeert snel en veel geld te kunnen verdienen met zogenaamde luxe weekendje weg te verzorgen.
Nou ik zal vertellen,een hutje op de hei is volgens mijn nog luxer.

franklommers
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jul 2010 11:51

Re: overnachtopeenyacht

Ongelezen bericht door franklommers »

volgende keer eens googelen waar deze meneer woont
en bij de kvk
maar op zijn site staan nog niets leveringsvoorwaarden.

als je goed kijkt naar de site dan zie je dit niet professioneel is.

Gesloten