LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] restaurant bij vakantiepark

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
janan
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 dec 2005 09:35

restaurant bij vakantiepark

Ongelezen bericht door janan »

Wij zijn met elf personen op vakantie geweest in Chogogoresort op Curacao.
Op een avond gingen we bij het restaurant op het park eten en bestelden voor 10 personen een goede maaltijd. persoon nummer 11 is echter een moeilijke eter en wilde graag een bord patat met een hamburger of frikandel of zoiets. Dit bleek echter niet mogelijk te zijn. Patat kon wel (heel moeizaam), maar ze waren niet bereid om voor haar er iets bij te doen. Terwijl een uurtje later het snackuurtje begon en dan dit alles dus wel mogelijk was.
Wij hadden ook nog voor een andere avond gereserveerd, maar dit hebben wij maar afgezegd.
Is dit normaal voor een restaurant op een vakantiepark of hebben wij teveel gevraagd??

Har

Re: restaurant bij vakantiepark

Ongelezen bericht door Har »

Is het restaurant nu op de fles , na jullie annulering?

Is dit normaal voor een restaurant op een vakantiepark of hebben wij teveel gevraagd??[/b]

Even van te voren aan de bevarage manager de situatie uitleggen en zeggen dat je voor een persoon wilt afwijken van het standaard menu en niet met de kelner gaan redetwisten.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: restaurant bij vakantiepark

Ongelezen bericht door eeliane »

Had ze tijdens het snackuurtje moeten komen, kijk die regels zijn er niet voor niks. Hamburger met patat valt onder kindermenuutje of macmenu ofzo. Een beetje volwassene eet toch wel iets anders mag ik hopen, hoe doet ze dat in nederland dan, hier eet ze toch ook wel eens wat anders?
Als je als volwassen klant in t restaurant komt verwachten ze daar ook volwassen eetgedrag vandaar dat ze u geen andere keus aanboden.
Was er echt niets op de menu kaart te vinden dat ze wel lustte??
Dit zegt niets over t restaurant maar over de klanten hoor.

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: restaurant bij vakantiepark

Ongelezen bericht door Webb »

Voor een beetje retaurant mag jullie verzoek geen enkel probleem zijn.
Waarschijnlijk waren de maaltijden al kant en klaar beschikbaar in de vriezer en was het vet voor de snacks nog niet heet.

In jullie geval waren magnetronmaaltijden waarschijnlijk goedkoper en van dezelfde kwaliteit geweest.
Jullie reactie was mijns inziens juist.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: restaurant bij vakantiepark

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik ben ook zo'n moeilijke eter, ik lust nagenoeg niets. Geef mij maar een bord met friet en een stukkie vlees en ik vind het best. Tot nu toe heb ik daar nog nooit problemen mee gehad. In nagenoeg elk restaurant kan ik wel een stukje vlees met friet of gebakken aardappels krijgen, ook in het buitenland. Zelfs bij mijn laatste vakantie, waar het iedere avond een vast menu was werd er speciaal voor mij wat anders gemaakt.

Ik zou dus ook raar staan kijken als ik ergens ga eten en het is niet mogelijk wat anders te bestellen en ik zou daar dan ook niet meer naar toegaan. Als zoek ik normaal gesproken wel de restaurants uit waar ik wat 'normaals' kan eten.

Har

Re: restaurant bij vakantiepark

Ongelezen bericht door Har »

Natuurlijk kun je zelf kiezen waar je gaat eten en ook waar je niet terug gaat, doe ik ook en is redelijk normaal, uiteten moet plezierig zijn.

Janan, hoe oud was de graag frikandel etende persoon?.

Bij een normaalgedrag in een restaurant worden de eisen heus ingewilligd, maar met de vuisten op de eettafel timmeren werkt en een toeristen gedrag werkt ook nietb erg oplossend, de betaler is echt niet koning in een restaurant met zijn normeringen.

Vertel nu een hoe het verhaal zo kon escaleren

janan
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 dec 2005 09:35

Re: restaurant bij vakantiepark

Ongelezen bericht door janan »

Nou Har, ik weet niet of je van escaleren kunt spreken.
Na de (kleine) kaart te hebben bekeken, kwam die peroon (19 jr) tot de conclusie dat ze deze gerechten niet lustte, vandaar ons vriendelijk verzoek om voor haar iets anders te kunnen bestellen. Dit kan ik niet echt met de vuist op tafel slaan noemen, jij gaat er al automatisch van uit dat wij ons onfatsoenlijk gedragen zouden hebben.
Wij hebben dus voor een haar een maaltijd besteld (en betaald natuurlijk) die ze niet lustte, dus van escaleren is geen sprake.
Wij vonden dit echter niet erg klantvriendelijk en daarom hebben wij onze reservering voor twee dagen later maar afgezegd.
En nee, het restaurant gaat niet op de fles van onze annulering, maar volgens mij vergeten ze, dat ze het wel van de klanten moeten hebben en als die niet komen heb je heel snel geen restaurant meer.

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: restaurant bij vakantiepark

Ongelezen bericht door RobbieP »

een negentienjarige die alleen patat lust? sorry maar dan is er ergens iets misgegaan.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: restaurant bij vakantiepark

Ongelezen bericht door Laurent »

Patat is toch lekker ?

toetsie
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 mar 2006 01:08

Re: restaurant bij vakantiepark

Ongelezen bericht door toetsie »

een negentienjarige die alleen patat lust? sorry maar dan is er ergens iets misgegaan.
Dat lijkt mij ook. Dit is het beeld dat het bij mij oproept:
Volgens mij is dit zo'n kind dat altijd haar zin heeft gekregen en nooit hoefde te eten wat de pot schaftte. Kookte moeder voor haar apart....als ze maar hard genoeg met haar voet op de grond stampte.
Daar ondervind je dan later de gevolgen van.
Misschien is het een verkeerd beeld, maar ja....
Hoeveel leed kan je als toerist op Curacao aangedaan worden? :roll:

Gesloten