LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roompot maakt grondig schoon

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
manjh
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 feb 2011 15:00

Roompot maakt grondig schoon

Ongelezen bericht door manjh »

Bij veel Roompot parken is schoonmaak optioneel, als je wilt mag je het ook zelf doen.
Niet in Cochem, daar heb je geen keus. Kost ook meteen E.129 voor het huisje dat wij boekten. Maar goed, geen keus dus vooruit.
Dan is het wel erg zuur als je later ziet dat in een speciale voorjaarsaktie het schoonmaken opeens slechts E.79 kost.
Ik vind dat schoonmaakkosten gewoon vergoeding van arbeid is, dus is de prijs vast.
Of wordt er bij die voorjaarsaktie gewoon slordig schoongemaakt?
Hoe dan ook, als "gewaardeerde gast" voel ik me behoorlijk beetgenomen.
De klantenservice stuurt me met vage kluitjes in het riet, en zijn niet van plan er iets aan te doen.
Roompot maakt er duidelijk een potje van.
Het enige dat grondig wordt schoongemaakt is mijn portemonnee.....

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Roompot maakt grondig schoon

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Nou nou.
Als een bedrijf wel korting mag geven op het verblijf (ook een vaste dienst) waarom dan niet op de schoonmaak?
Jammer dat u dus meer hebt betaald, maar ik zie niet in waarom dit niet netjes zou zijn.

Daantje1977
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 dec 2010 23:42

Re: Roompot maakt grondig schoon

Ongelezen bericht door Daantje1977 »

Ik ben november 2009 in Cochem geweest, was ook van Roompot vakanties en had wel de keus met of zonder schoonmaak.
Ik heb gekozen voor zelf schoonmaken en kreeg 65 euro terug gestort na het verblijf.
Is het soms sindskort veranderd dan?

kevin97
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2011 22:05

Re: Roompot maakt grondig schoon

Ongelezen bericht door kevin97 »

Op Cochem is de schoonmaak helemaal niet verplicht, ik moet voor juni 2011een borg betalen van 65 euro en geen schoonmaak. Heb je soms zo'n groot huis geboekt waar bij staat dat de eindschoonmaak verplicht is, of neem je een hond mee?

UrbanSolitude
Berichten: 153
Lid geworden op: 05 apr 2011 17:24

Re: Roompot maakt grondig schoon

Ongelezen bericht door UrbanSolitude »

Ik ben kortgeleden in de Weerterbergen geweest (roompot)
Ook hier betaal je € 65,- borg voor wat betreft de schoonmaakkosten.

Als je het huisje netjes achterlaat krijg je die borg compleet terug op je bankrekening gestort en wel binnen één week.

Mocht je bijvoorbeeld de openhaard niet schoonmaken (hoeft niet te glimmen dat ook weer niet, maar gewoon schoon) dan wordt er € 12.50 ingehouden van je geplaatste borg. In de bungelow ligt een foldertje over hoe en wat.

Bij aankomst moest ik 95 euro betalen.
(6 personen ...maar we waren maar met 3 personen = dus 15 euro 'direct' teruggekregen)

Dus 95 - 15 = 80 - 15 (toeristenbelasting) = 65 teruggekregen.


Dus je betaald een borg van 65.00
niet uitruimen van de vaatwasser - 12.50
Openhaard niet geleegd - 12.50
Huisvuil niet afgevoerd in container - 12.50
Gehuurd beddengoed niet afgehaald & geordend - 12.50
Meubulair verplaatst en niet teruggezet - 12.50
Kluis nog dicht 12.50

UrbanSolitude
Berichten: 153
Lid geworden op: 05 apr 2011 17:24

Re: Roompot maakt grondig schoon

Ongelezen bericht door UrbanSolitude »

Heb je niet 'per ongeluk' gekozen voor een TUSSENTIJDSE schoonmaak?
Die kost voor een 11- t/m 16-pers. bungalows en villa's € 129,- per stuk

Bron Roompot

Dan zal een eindschoonmaak voor een grote bungalow ook wel 129 kosten?
Da's best een bedrag .... daarvoor zou ik zelf wel even een zwabber door het huisje halen en de openhaard uitvegen ;)




"Dan is het wel erg zuur als je later ziet dat in een speciale voorjaarsaktie het schoonmaken opeens slechts E.79 kost."

Tja, ... soms vis je achter het net. Dat is met meerdere zaken zo.
Als je al hebt geboekt voor een bepaalde prijs ... en daarna komen ze met een aanbieding heb je ook vette pech.

Leuk is het natuurlijk niet.


Of de eindschoonmaak verplicht is ... daar kan ik vreemdgenoeg op de site niets over vinden.

Schoonmaak/onderhoud

Indien sprake is van een eindschoonmaak door de Ondernemer (bij boeking met huisdieren en in sommige parken verplicht), geldt dat hierin in ieder geval niet is inbegrepen de afwas, het verzamelen van het beddengoed en handdoeken en het deponeren van het afval in de afvalcontainer. Deze werkzaamheden dienen door de Recreant te worden uitgevoerd.
? Had je huisdieren bij je?

Gesloten