LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roompot vakanties. Ervaringen?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

hou me hart vast als ik dit allemaal leest
bad bentheim geweest was super en cochem ook super,schoon en mooi
ook weerterberg was ok al is dat jaren geleden

in maart ga ik naar de katjeskelder daar een kinderbungalow gehuurd en in nov ga ik naar beacht resort in kamperland daar heb ik een chalet rp4
maar als ik de recensies leest brrrrr
is ook niet te bgrijpen ene park super en andere park super VIES

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door armiva »

Wij zijn een paar keer bij de Roompot geweest, Weerterbergen, Epe, Borger en Texel.
Alle keren prima. Tja, soms kon de schoonmaak iets beter, maar hebben daar niet over geklaagd.
Sommige mensen die een spinnenweb zien, vinden de hele bungalow al smerig.
Wij hebben ook alle keren zelf de schoonmaak gedaan. En alle keren keurig de borgsom terug gekregen.
Mensen mogen natuurlijk graag klagen en dikken het ook vaak aan. Er zullen ook wel echte klachten zijn.
Maar die hebben wij niet meegemaakt.
Ik zou me niks aantrekken van de slechte reacties hier. Ga lekker op vakantie en je zult zien dat het wel meevalt. Het is ook maar net hoe je zelf bent.

P.Bosman
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2013 00:30

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door P.Bosman »

Wij hebben van alles foto's en willen juist niet klagen.
Maar dit was ranzig tot zeer ranzig. Als je al als een varken leeft,
Maakt het niet uit. Klopt.

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

hallo p bosman welk park was dit waar je bent geweest?

kan je de foto`s niet plaatsen?

groetjes

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Jolijn »

inekevanvliet schreef:hallo p bosman welk park was dit waar je bent geweest?

kan je de foto`s niet plaatsen?

groetjes
Lees ff terug of check bij de berichten van gebruiker P.Bosman

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

jolijn sorry geen erg in heb het nu gelezen

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door kweenie »

Tsja, misschien hangt het er ook vanaf wat je ervan verwacht? Bovendien, Roompot is nu eenmaal een heel groot concern, met heel wat meer parken en huisjes dan bv. Center Parcs. Dan is de kans groter dat er een keer iets mis gaat. Alleen al in Nederland hebben ze 75 parken. En die hebben bovendien niet allemaal de zelfde soort voorzieningen. De ene Roompot is dus de andere niet.

Maar je moet het ook realistisch bekijken. Roompot is gewoon geen Center Parcs, CP is toch een klassse hoger. En duurder. Als je CP gewend bent of verwacht, dan zal Roompot waarschijnlijk tegenvallen. En als je een 'chalet' huurt en een huisje verwacht, dan zal het ook tegenvallen. Een chalet is nl. gewoon een stacaravan. Dat heeft zeker zijn charmes, maar als je een stenen huisje verwacht, dan begin je al met een tegenvaller.

Wij huren regelmatig voor een weekendje bij Roompot. Ook een paar keer Beach Resort. Heeft voor ons een goede prijs-kwaliteit verhouding en je kunt je er zeker een weekend vermaken. En de ene keer een simpele chalet, waar je vanzelf al meer dingen buiten gaat doen, de andere keer een luxer huisje met bv. een sauna. Wij hebben daar nog nooit een smerig huisje aangetroffen. Het zwembad is voor een weekendje ook prima, maar bij CP is dat duidelijk wel een klasse beter.

Maar ik kan mij voorstellen dat als je CP verwacht, je het vindt tegenvallen en dan ook als vanzelf sneller negatieve punten vindt. Maak je dus vooraf niet al te veel zorgen, maar heb wel realistische verwachtingen.

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

info katjes kelder oosterhout
na de rencencies gelezen te hebben zat ik toch wel in me rats was op weerterberg geweest paar jaar geleden en er na na bad bentheim2012 en cochem 2013wat allebei uit de kunst is nu naar de katjes kelder we hadden een kinder bungalow was prima ,huisjes omhekt en met speeltoestellen voor de deur was schoon en geen schimmel gezien meubilair ook goed en schoon keuken toppie dus niks te klagen wat alleen slecht is en dat is volgens mij in alle roompot parken dat zijn de bedden ik had een holletje waar je heup inligt en daar voelde ik de veren bedden zijn echt te zacht zonde en wat ik ook vies vind op andere parken ligt er altijd een molton op het matras in de roompot parken niet jammer een topper er op zou ook super zijn blijven de bedden ook nog schoon trouwens met het zwembad was niks mis mee alles schoon en vond het helemaal niet klein en we hebben in maart in de buitenlucht gezwommen super toch in nov de volgende roompot vakantie nu in zeeland

Daniel vd Veen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2014 21:45

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Daniel vd Veen »

Slechte recensie: Roompot heeft EUR 57,- ingehouden van de borg (huur chalet Zeebad in Breskens). Geen gezamenlijke opname bij vertrek (kon niet: schijn je van tevoren te moeten aanvragen). Achteraf in rekening gebracht, zonder enige toelichting of specificatie. Klacht is op zeer onsympathieke wijze afgedaan. Op basis van navraag: chalet zou niet schoon zijn geweest. Ten eerste herkennen we dit niet; ten tweede zijn dit wel erg hoge kosten voor het schoonmaken van een chalet en het afhalen van 2 bedden (was abusievelijk vergeten). Worden deze chalets na gebruik niet sowieso schoongemaakt dan??? Mooie manier om wat extra's te verdienen aan mensen die te goeder trouw een borg storten. Ben uiterst ontevreden en ga hier werk van maken.

P.Bosman
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2013 00:30

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door P.Bosman »

Wij zijn beiden fysiek gehandicapt maar ook dat was geen excuus voor Roompot Weerterberg. Wij hebben van alles foto's heb nog nooit zo een vieze bende gezien als daar. Wij gaan nu regelmatig naar Landal. Zijn heel erg tevreden, zijn er al problemen worden die ook direct opgelost en krijgt de klant het voordeel van de twijfel, dat is pas klant gericht. Nee Roompot WEERTERBERG NOOIT MEER ...!!

Gulay71
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2015 17:50

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Gulay71 »

Ohh wat was dat een vreselijke afschuwelijke vakantie voor ons , wij zijn met 15 personen een weekend naar katjeskelder geweest , dit was geen vakantir maar elende , het was er zo smerig en vies in het huis wij moesten alles schoonmaken voor gebruik , her zij alleen maar leugenaars daar , toen we ons klacht hadden door gegeven , weigerde ze ons sigareten te verkopen , ik kom daar nooit meer , collega s van mijn zouden er ook een weekendje boeken maar door mijn verhaal zijn ze zoek naar een betere vakantie park het is een groep van 50 personen dus roompot kan dit niet aan , ze zijn bezig te boeken met landal, ik ben zelf bezig met mijn advocaat die gaat het zaak verder behandelen

Gesloten