LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht advies klantenservice Centerpars

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Slecht advies klantenservice Centerpars

Ongelezen bericht door armiva »

Begin oktober hadden wij een bungalow geboekt op parc Sandur van Centerparcs.
Een paar weken tevoren was mijn moeder ( 82 jaar) gevallen en was tijdelijk afhankelijk van een rolstoel. Dus ik heb een of twee weken van tevoren gebeld met de klantenservice van Centerparcs om te vragen of de bungalow die waij hadden rolstoelvriendelijk was. Er werd mij medegedeeld dat dit zo was, een lage drempel bij de voordeur en je kom gemakkelijk bij de bungalow komen met een rolstoen. Ook de bungalow zelf was rolstoelvriendelijk. De woning was niet aangepast, maar ik had zelf al voor een toiletverhoger, een badplank, een rolstoel en rollator (voor mijn vader) gezorgd. Die zou door een bedrijf geleverd worden op het park.
Dus wij konden met een gerust hart op vakantie.
Maar toen wij aankwamen bleek dat het pad naar de bungalow net niet breed genoeg was voor een rolstoel, waardoor je met 1 wiel door het gras moest rijden. (lekker zwaar)
De drempel was hoog en de rolstoel moest in de gang blijven staan, want er stond een bankstel voor de deur, die konden we niet verzetten want er was geen plaats. We hadden ong. 30 cm ruimte om langs de bank, in de kamer te komen.
Ik ben naar de receptie gegaan met het probleem. Ze hebben een oprijplaat gebracht, zodat de rolstoel in de bungalow kon komen. Tja, alleen het pas ernaar toe was ook een probleem. Verder konden ze niets voor ons doen. Er waren 3 bungalows rolstoelgeschikt, maar dat waren 8 pers. en wij hadden een 6 pers. Dus we moesten ons maar behelpen. Mijn moeder moest dus steeds hinkelend naar de gang, toilet en slaapkamer. En wij moesten haar dus overal mee helpen. Ze wilde de bungalow niet uit omdat ze ons dan teveel zou belasten en dat wilde ze niet.
Ze is er 1x uitgeweest, naar het buffet. Daar werd ze erg vriendelijk geholpen door het personeel.
ik heb een klacht ingediend bij Centerparcs. We krijgen 33 euro terug, de voorkeurskosten. Verder niets en ze zouden ook niet meer reageren op een reactie.
We hadden bij de receptie moeten klagen. Ik heb nog gebeld naar de klantenservice, die moeten toch goede informatie geven. En ten tweede ik ben bij de receptie geweest. Maar daar was een stagiëre en heeft blijkbaar geen aantekening gemaakt, dus dan gaan ze ervan uit dat wij er niet geweest zijn.
Ik vind de klantenservice erg slecht, men geeft foute informatie, die voor ons toch erg belangrijk was op dat moment. De vakantie kunnen we niet meer over doen. Gelukkig gaat het nu weer beter met mijn moeder. Waarom zegt de klantenservice maar wat?? Ze weten helemaal niet waar ze het over hebben. Wij komen al jaren bij Centerparcs, en meestal tot volle tevredenheid.
Maar we zoeken nu maar een ander park op, waar we wel serieus worden genomen.
En waar we kunnen vertrouwen op de informatie die de klantenservice ons geeft.
Ik wil mensen hiermee waarschuwen, geloof de klantenservice niet altijd, het beste is misschien gelijk contact opnemen met het park. Dat scheelt weer wat vakantieleed.

Gesloten