LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roompot vakanties. Ervaringen?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
mpr1980
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 jul 2010 11:34

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door mpr1980 »

Gizmo© schreef:Schijnbaar wordt de TS van onze vrij possitieve antwoorden niet echt vrolijk, want is na haar eerste bericht niet meer terug geweest op het forum.
Of RP gebruikt dit als middel om te peilen hoe hun dienstverlening wordt ervaren? Positieve reclame op dit forum levert immers ook geld op? ;-)

Ontopic: Heb nooit slechte ervaringen of verhalen over de RP gehoord. Natuurlijk, soms kan iets beter, maar na 1 melding altijd alles opgelost :-)

stofzuigertje

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Roompot? Welke, ik weet dat er dure en luxe en goedkope en verouderde tussen zitten en je moet de prijs kwaliteit ook in de gaten houden.

Dus een matig zwembad, warme chloorbak, maar de prijs was zeer laag en de rest was prima.
Maar ook dure parken waar niets op aan te merken viel.

Verder is het personeel regelmatig anders dus net wie je treft en als de vragensteller voor je zit kan ik een matige reactie verwachten!
Dus houd ook rekening met werkdruk en lastige klanten die voor jou waren dus als het personeel eens niet vriendelijk is????
Koos Konijn willen ze ook wel eens slachten en dan is Koosje minder kind vriendelijk tegen die pubers!

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door poespas »

Wij zijn ook een aantal jaren geleden in Weerterbergen geweest maar ik vond het huisje ook niet zo super. Alles was een beetje oud en versleten. De ab van de tv deed het niet, maar dat boeide ze niet zo geloof ik.
Er was ook een probleem bij het aankomen en vertrekken, dat ging nl tegelijkertijd. Dus de vertrekkende auto`s en de aankomende auto`s reden tegelijkertijd door het smalle park wat echt een verschrikking was.

Verder ben ik geen park mens dus mij zullen ze er niet meer zien :D

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door armiva »

Dat aankomende en vertrekkende gasten tegelijk komen en gaan is niet waar.
Men moet voor 10 uur het huisje uit en je kan om 15 uur pas het park oprijden om naar het huisje toe te gaan.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door poespas »

Nee je hebt gelijk, ik zit hier te liegen :roll:

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door brieziet »

Het inrijden bij de Weerterbergen kan wel problematisch zijn, niet normaal wat een file daar kan staan (ben er maar 1x geweest en toen stond de file buiten het parkeerterrein). En dan sturen ze je al de sleutels van het huis toe, daarvoor hoef je niet eens naar de receptie en zou de doorstroming dus sneller moeten gaan.

@ Poespas: De wegen zijn idd smal, maar ik denk niet dat je vertrekkende gasten tegen kwam. (of het waren hele late uitcheckers of zo, want normaal moet je idd voor 10 of 11 uur je huisje uit)
Maar aangezien je bij de Weerterbergen bij de meeste huisjes je auto niet mag laten staan, kwam je waarschijnlijk mensen tegen die de spullen al gebracht hadden en daarna de auto wegbrachten naar het parkeerterrein?

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door poespas »

Brieziet dat zou heel goed kunnen, het was in ieder geval een chaos. Heeft echt heel lang geduurd voordat we bij ons huisje waren :?

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door brieziet »

geloof ik direct! Denk dat wij er zeker 45 minuten over gedaan hebben.

livinggood
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2011 15:00

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door livinggood »

Ik heb drie keer een huisje gehuurd bij RP.
Altijd prima naar mijn zin gehad en geen klachten, de laatste vakantie was wat minder (Weerterbergen)maar om te zeggen slecht, nee.
De receptie was hier absoluut niet klantvriendelijk

Starr
Berichten: 142
Lid geworden op: 25 jan 2011 12:05

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Starr »

Vorig jaar via vakantieveilingen naar Weerterbergen, geloof dat het 60 euro was voor 3 nachten. Met z'n vieren daar gezeten, kost dus zo goed als niets. Ik vond het huisje prima, geen overbodige luxe maar wel schoon, zwembad was leuk, bar prima voor een hapje en een drankje. Vriendelijke receptie, geen gezeur met borg gehad of iets dergelijks. Erg handig ook dat je de sleutels krijgt opgestuurd.

Renske81
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 dec 2011 22:18

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Renske81 »

Ik ben ook al vaker naar rp geweest, in de katjeskelder.
twee keer een super huisje! 1 keer een wat ouder huisje, waar wat dingetjes stuk of instabiel waren ( stoel, bureau en een tafel) na een klacht bij de receptie stond er binnen 2 uur een man op de stoep. De volgende dag kwam er een nieuwe stoel en tafel, het bureau was ter plaatse gerepareerd.
Mijn dochter gooide een lamp stuk, was geen probleem ook geen extra kosten, maar wel dankbaarheid voor het eerlijk opbiechten!

Het zwembad is een beetje saai en niet zo sfeervol, maar kleine kinderen vinden alles groter dan een bad al fantastisch!

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Gizmo© »

poespas schreef:Dus de vertrekkende auto`s en de aankomende auto`s reden tegelijkertijd door het smalle park wat echt een verschrikking was.
Dan heb je niet opzitten letten. De vertrekkende auto's zijn van de mensen die eerder dan jou hun spullen bij hun huisje hebben uitgeladen en daarna verplicht hun auto buiten het park hun auto moeten parkeren, omdat het park buiten de aankomst/vertrekdag auto-vrij is.

JDII
Berichten: 174
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:31

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door JDII »

Gizmo© schreef:Dan heb je niet opzitten letten.
Volgens mij zit jij hier volledig te slapen. Lees de discussie (uit 2010 :D ) er nog eens op na....
brieziet schreef:@ Poespas: De wegen zijn idd smal, maar ik denk niet dat je vertrekkende gasten tegen kwam. (of het waren hele late uitcheckers of zo, want normaal moet je idd voor 10 of 11 uur je huisje uit)
poespas schreef:Brieziet dat zou heel goed kunnen, het was in ieder geval een chaos. Heeft echt heel lang geduurd voordat we bij ons huisje waren :?

winniedepoohh
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 sep 2011 15:36

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door winniedepoohh »

Ik had een vakantie geboekt via bungalow.nl daar staat dat je of bij het park moet betalen of dat je een factuur krijgt, dit krijg je pas bij de bevestiging te zien en dan zit je er dus aan vast.
Ik wist dat ik het geld in december had en heb eind november geboekt met de gedacht of het eind december te betalen of bij aankomst park.

we gingen pas in januari,

we kregen dus de bevestiging dat ik gelijk moest betalen ik heb toen gelijk aangeven dat dit pas per eind december betaald kon worden, toen kreeg ik een brief dat het geannuleerd was en of ik 80 euro wilde betalen voor het annuleren.

Aangezien we toch in januari er een weekend heen wilde heb ik weer contact op genomen en toen werd doorgegeven dat ik dan maar opnieuw moest boeken
dus dat heb ik gedaan en we hebben een goed weekend gehad, tot dat we thuis kwamen en ik als nog die 80 euro annulering moest betalen ondanks dat we op het park geweest en daar ook flink wat geld hebben uitgegeven.

we willen om de paar maanden een weekend naar het wolfsven omdat we dan daar toch in de buurt zijn , maar goed nu ga ik een ander park zoeken in de buurt van eindhoven want hier zien ze me niet meer

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik denk dat dat eerder te maken heeft met het boeken via bungalow.nl dan met Roompot.

greet
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2011 19:44

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door greet »

heb een zeer slechte ervaring bij marinapark volendam de stank was niet te harden heb copd en heb mijn klacht gedaan het is een chemische lucht werd gebelt en gaven het toe ...weten niet wat het is en blablabla ik vind dat de gezondheidsinspectie er heen moet... wat het is metingen verrichten ik kwam van het uit eten terug en er hing een walm bij de verwarming dit is absoluut niet gezond
en nu ontkennen ze het schande maar een teken dat er iets goed mis is in dat park

Tanpeloma
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2012 18:58

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Tanpeloma »

We zijn teleurgesteld van de service van Roompot. We verbleven een mid-week op het Kustpark Texel in een Chalet (Sta-caravan). Bij aankomst bleek de vloer heel oppervlakkig uitgebosteld, de hondenharen kwamen te voorschijn van onder de zetels en achter de gordijnen. De Magnetron was vies en vol korsten met etensresten, het vrieskistje zat nog vol met ijsblokjes opgerold in een plastick zak. We hebben dit onmiddellijk schriftelijk gemeld met een daartoe bestemd formulier. De receptionsite zou het nodige laten doen. Daags nadien, rond de middag bleek nog niets opgekuist, en bij de receptie meldt men apatisch dat ze er nota van nemen en het nodige zullen laten doen.... we hebben lang kunnen wachten. Spijtig dat je bij reservering toch 65 euro moet betalen voor de verplichte eindschoonmaak. Gemakkelijk verdient niet?
Schaam u, directie van Roompot! We zullen er niet meer boeken. :(

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tanpeloma schreef:We zijn teleurgesteld van de service van Roompot. We verbleven een mid-week op het Kustpark Texel in een Chalet (Sta-caravan). Bij aankomst bleek de vloer heel oppervlakkig uitgebosteld, de hondenharen kwamen te voorschijn van onder de zetels en achter de gordijnen. De Magnetron was vies en vol korsten met etensresten, het vrieskistje zat nog vol met ijsblokjes opgerold in een plastick zak. We hebben dit onmiddellijk schriftelijk gemeld met een daartoe bestemd formulier. De receptionsite zou het nodige laten doen. Daags nadien, rond de middag bleek nog niets opgekuist, en bij de receptie meldt men apatisch dat ze er nota van nemen en het nodige zullen laten doen.... we hebben lang kunnen wachten. Spijtig dat je bij reservering toch 65 euro moet betalen voor de verplichte eindschoonmaak. Gemakkelijk verdient niet?
Schaam u, directie van Roompot! We zullen er niet meer boeken. :(
U heeft ook niet na u vakantie meteen een klacht ingediend ?

Tanpeloma
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jun 2012 18:58

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Tanpeloma »

Neen, ik betwijfel of het van enig nut is.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Roompot vakanties. Ervaringen?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tanpeloma schreef:Neen, ik betwijfel of het van enig nut is.
Voor mij onbegrijpelijk dat u hier wel u probleem schrijft maar geen
officiele klacht hebt ingediend. :shock:

Gesloten