Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Erthanax
Berichten: 9613
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als ik de beschrijving die hier geplaatst is vergelijk met de ervaring van TS kan ik me wel voorstellen dat ze teleurgesteld is. Vooral het ontbreken van de kinderanimatie vind ik kwalijk. Dat met het overdekte zwembad met kinderbad het naastgelegen subtropische zwemparadijs bedoeld wordt, vind ik ook niet duidelijk.

De openingstijden van het restaurant staan er dan weer wel duidelijk in, al verbaast het me dat die ook in het hoogseizoen zo beperkt zijn.

Methusalah
Berichten: 1147
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Methusalah »

Alleen wordt kinderanimatie nergens beloofd of aangegeven op hun website. En de rest is een beetje begrijpend kunnen lezen.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Nevyn »

Met 6 kinderen, heb je toch geen animatie team nodig?
Deuren open en spelen, dat deden wij vroeger tenminste.
Wat ik lees , is een klein park wat samen werkt met aanliggende bedrijven.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nevyn schreef:
18 aug 2022 13:39
Met 6 kinderen, heb je toch geen animatie team nodig?
Dat hangt uiteraard van de kids af. Maar dat is ook helemaal niet het punt: punt is dat er niet geleverd wordt wat er wel is overeengekomen.
Nevyn schreef:
18 aug 2022 13:39
Wat ik lees , is een klein park wat samen werkt met aanliggende bedrijven.
Dat denk ik ook. Maar dat betekent uiteraard niet dat ze niet hoeven te leveren wat er overeengekomen is.

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Methusalah schreef:
18 aug 2022 12:01
Alleen wordt kinderanimatie nergens beloofd of aangegeven op hun website. En de rest is een beetje begrijpend kunnen lezen.
Op 15 aug om 22.48 is de info gepost die gepubliceerd is (ik neem aan dat dit de letterlijke tekst is). Daar staat onder het kopje "kinderfaciliteiten" dat er tijdens de schoolvakanties een animatieteam is; het lijkt me niet dit dan een animatieteam voor volwassenen is.

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door angel1978 »

Op bungalowspecials staat deze tekst:

Kinderfaciliteiten Recreatiepark Bloemketerp

De kleinsten vermaken zich opperbest op Recreatiepark Bloemketerp. Ze kunnen ravotten in de speeltuin of zich vermaken in het overdekte zwembad met het aparte kinderbad. Ook zijn er verschillende sportvelden waarop zij leuke balspelen kunnen uitoefenen. In het indoorspeelparadijs Monkey Town kunnen kinderen van 1 tot 12 jaar zich helemaal uitleven! Tegen een gereduceerd tarief mogen gasten gebruik maken van Monkey Town. Kinderen onder de 1 jaar en begeleiding zijn gratis.

Daar mist een zin.

PGros
Berichten: 1115
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door PGros »

Dit stond er gisteren volgens de cache van google

Kinderfaciliteiten Recreatiepark Bloemketerp

De kleinsten vermaken zich opperbest op Recreatiepark Bloemketerp. Ze kunnen ravotten in de speeltuin of zich vermaken in het overdekte zwembad met het aparte kinderbad. Ook zijn er verschillende sportvelden waarop zij leuke balspelen kunnen uitoefenen. Tijdens de schoolvakanties zorgt het animatieteam voor voormaak. In het indoorspeelparadijs Monkey Town kunnen kinderen van 1 tot 12 jaar zich helemaal uitleven! Tegen een gereduceerd tarief mogen gasten gebruik maken van Monkey Town. Kinderen onder de 1 jaar en begeleiding zijn gratis.

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Interessant .... de gepubliceerde informatie lijkt inmiddels aangepast. Hopelijk heeft Ts een foto van de informatie mèt het zinnetje over het animatieteam....
Ik zou een klacht indienen: de betreffende info staat onder vermelding van hoofdstukjes die "faciliteiten Bloemketerp" genoemd worden en dat is op zichzelf al misleidend c.q. alleen intensieve oefening met Begrijpend Lezen zorgt voor een kloppende interpretatie van het verbale puzzeltje.
Ts geeft aan dat er niks te doen is, dus het lijkt erop of alle genoemde zaken zoals sportfaciliteiten bowlen etc. niet bij het recreatiepark maar bij het tropisch zwemparadijs horen, maar dat staat er niet.
Laatst gewijzigd door HandigeHarrie op 18 aug 2022 17:33, 3 keer totaal gewijzigd.

Methusalah
Berichten: 1147
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Methusalah »

Ja, alleen is bungalowspecials een hele andere partij. Dan moet je hun aanspreken op de verkeerde informatie en niet Bloemketerp Franeker. Kom op, beetje logisch nadenken mag heus wel.

https://www.bloemketerp.nl/en/

Dit is hun website en daar wordt niets over gerept.

Lowieze
Berichten: 6534
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ts schrijft: “… , ja je bent verplicht uitjes te maken van het park af om dingen met ze te doen want op het park kunnen ze zich totaal niet vermaken ! “

Naar mijn mening verwacht je dan wel heel veel van zo’n eenvoudig park als je dat gaat vergelijken met uitjes maken buiten het park.
Dat het een eenvoudig park is, is toch iedereen wel duidelijk, zeker ook gezien de prijs voor een vakantie in het hoogseizoen.

Ik zou mijn verlies maar nemen, hopelijk hebben de kinderen toch nog wat kunnen genieten en volgend jaar even beter opletten voordat er geboekt wordt.

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Hophophop »

Misschien dat ik iets gemist heb, maar waarom zou de TS zich tegenover het bungalowpark kunnen beroepen op uitlatingen die een derde op haar website doet?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Jablan »

Erthanax schreef:
18 aug 2022 10:06
De openingstijden van het restaurant staan er dan weer wel duidelijk in, al verbaast het me dat die ook in het hoogseizoen zo beperkt zijn.
Seizoenswerk, geen personeel te vinden. Daarom geen animatieteam en het restaurant op halve kracht open.

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Hophophop schreef:
18 aug 2022 17:45
Misschien dat ik iets gemist heb, maar waarom zou de TS zich tegenover het bungalowpark kunnen beroepen op uitlatingen die een derde op haar website doet?
Als een verzamelwebsite bungalowparken in de etalage zet, neem ik aan dat de info van Bloemketerp afkomstig is. Of die "derde" de verhuur regelt of slechts (tegen betaling) als etalage fungeert doet m.i. niet terzake, de info wordt namens Bloemketerp geadverteerd neem ik aan.

Methusalah
Berichten: 1147
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Methusalah »

HandigeHarrie schreef:
19 aug 2022 11:07
Hophophop schreef:
18 aug 2022 17:45
Misschien dat ik iets gemist heb, maar waarom zou de TS zich tegenover het bungalowpark kunnen beroepen op uitlatingen die een derde op haar website doet?
Als een verzamelwebsite bungalowparken in de etalage zet, neem ik aan dat de info van Bloemketerp afkomstig is. Of die "derde" de verhuur regelt of slechts (tegen betaling) als etalage fungeert doet m.i. niet terzake, de info wordt namens Bloemketerp geadverteerd neem ik aan.

Sleutelwoord in deze is 'aanname', en weten allemaal wat het nadeel is van een aanname. Ik denk niet dat je daar zo hard van uit kan gaan.

Erthanax
Berichten: 9613
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Erthanax »

TS heeft geboekt via bungalowspecials.nl begrijp ik, alwaar toen onjuiste en inmiddels aangepaste informatie stond. Dan is dat toch de partij die aangesproken moet worden?

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Methusalah schreef:
19 aug 2022 11:43
HandigeHarrie schreef:
19 aug 2022 11:07
Hophophop schreef:
18 aug 2022 17:45
Misschien dat ik iets gemist heb, maar waarom zou de TS zich tegenover het bungalowpark kunnen beroepen op uitlatingen die een derde op haar website doet?
Als een verzamelwebsite bungalowparken in de etalage zet, neem ik aan dat de info van Bloemketerp afkomstig is. Of die "derde" de verhuur regelt of slechts (tegen betaling) als etalage fungeert doet m.i. niet terzake, de info wordt namens Bloemketerp geadverteerd neem ik aan.

Sleutelwoord in deze is 'aanname', en weten allemaal wat het nadeel is van een aanname. Ik denk niet dat je daar zo hard van uit kan gaan.
Ja ik weet het, een beetje lui daar heb je gelijk in; het leek mij niet waarschijnlijk (= aanname) dat een verzamelwebsite zelf die accomodaties van de eigenaren huurt, zelf gaat kijken en het aanbod omschrijven en daarna gaat verhuren aan klanten. Daarmee zouden ze verantwoordelijk worden voor het aangebodene. Maar opzoeken is altijd beter, de algemene voorwaarden van de bungalowsite dus toch maar even aangeklikt:
https://www.bungalowspecials.nl/klanten ... ls-nl.html

PGros
Berichten: 1115
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door PGros »

Dus kan toch het vakantiepark aangesproken worden op het niet voldoen aan de omschrijving.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dit kan natuurlijk ook een omschrijving zijn geweest van voor de coronaperiode.

PGros
Berichten: 1115
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door PGros »

Ja dan kan. Maar dan hebben ze het al lang niet aangepast.
Ik weet zeker dat ze in 2017 in de zomervakantie voor kinderen nog een recreatieprogramma hadden. Maar als je er mee stopt dan moet je toch je teksten aanpassen.
Misschien op eigen site gedaan maar de partner vergeten te updaten?

dmv
Berichten: 73
Lid geworden op: 05 sep 2016 19:42

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door dmv »

Wanneer is dit weekje geweest? Zij vallen onder regio Noord. Als u 'als regiomidden' daar in de week van 9 jullie was, valt het buiten hun zomervakantie die op 16 juli begon.

Plaats reactie