LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Engelse bulldogpup K&K dogs

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
madijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2006 16:17

Engelse bulldogpup K&K dogs

Ongelezen bericht door madijk »

Hallo Allemaal,

Ik heb vorig jaar een engelse bulldog pup gekocht bij K&K dogs. Het is een hele lieve en sociale hond. Nu heeft hij enkele keren een epileptische toeval gehad en de laatste keer kwam hij hier niet uit. Hij heeft op het randje van de dood gezeten. heel erg. Ik ben het internet opgegaan en zie ik vele negatieve berichten over K&K dogs. Nu maak ik me erge zorgen over mijn lieve bul. Ik ben dan ook op zoek naar broertjes en zusjes van hem. hij is geboren op 8 juni 2005. wij hebben hem 6 augustus opgehaald.
groetjes van Marianne

jan derksen
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2013 23:02

Re: Engelse bulldogpup K&K dogs

Ongelezen bericht door jan derksen »

Oproep! Jet Dogs uit Zevenaar moet nu worden gestopt.!

Geachte....

ik ben ook een buldoggen fan in hart en nieren... ik kom uit Amsterdam en kwam via via bij Jet dogs terecht.
Ik ben er langs gegaan en ik heb absoluut geen afspraak gemaakt.
Wat ik hier tegenkwam was in en in triest.
ik ben er door de poort gelopen en ging op zoek naar iemand die mij ter woord kon staan...
Toen ik iemand aansprak werdt ik verwezen door een aardigste mevrouw naar het huis naast dit terrein.
Ik dacht eerst dat dit Mevrouw[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]was.

Ik belde aan en de deur ging open.. deze mevrouw maakte erg schichtig de deur open en vroeg mij wat ik kwam doen op een zeer chagrijnige toon.
Er werd mij geen toegang verleent ik mocht alleen komen op afspraak..
Dit vond ik vreemd en kreeg er een naar gevoel bij.
toen ik even op het terrein naast het huis was zag ik daar 2 (ik vermoed reuen aan de bouw te zien) in een ren zitten..
Deze honden kwamen alles behalve sociaal op mij over.ik zou eerder zeggen verknipt.
Ik had het dan ook snel gezien na mijn bezoek en mijn gevoel was alles behalve goed.

Toen ik later nog even bleef wachten in mijn auto zag ik dat deze mevrouw [Persoonsgegevens verwijderd door Moderator] tegen andere mensen aan het schreeuwen was,er een hond losliep die betiteld werd als "vuile k*t hond"
Ook zag ik ratten richting haar huis/tuin lopen
Ik was erg verbaasd.... ik heb onderzoek verder gedaan naar deze mevrouw [Persoonsgegevens verwijderd door Moderator],en via mijn kennissen (die hier ook een problematische pup vandaan hebben)ben ik achter de dierenarts aan gegaan,omdat ik van deze meneer wat meer info wilde hebben over de praktijken van deze mevrouw... helemaal gezien het feit wat er voor een verhalen de ronde gaan op het net..

Ik mocht gelijk bij deze man langskomen en stond mij erg vriendelijk te woord, Wat ik hoorde maakte mij zulke ernstige zorgen dat ik besloten heb dit openbaarlijk te delen zodat mensen gewaarschuwd zijn...

Deze mevrouw [Persoonsgegevens verwijderd door Moderator] is namelijk zo alleraardigst bezig met haar fok praktijken dat dit heeft geleid tot de dood van moederhond en haar 4 pups.
Dit door een virus....waarschijnlijk omdat deze honden blootgesteld staan ook aan loslopende ratten...

ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ben in overweging hier instanties dan ook van op de hoogte te stellen...

Ga hier dus nooit naar toe want deze wanpraktijken moeten worden gestopt per ommegaande.!!!!
dit is complete Hondenmishandeling dan wel verwaarlozing.
jan derksen

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Engelse bulldogpup K&K dogs

Ongelezen bericht door dhc »

Joh, ik ga maar eens een bijna 7 jaar oud topic opgraven? En het dan ook nog eens over een totaal ander adres hebben?

Hallo komkommertijd....

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Engelse bulldogpup K&K dogs

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

dhc schreef:Joh, ik ga maar eens een bijna 7 jaar oud topic opgraven? En het dan ook nog eens over een totaal ander adres hebben?

Hallo komkommertijd....
Nou dhc moet je wel gelijk geven....

Tweede goed gehandeld eerste,,triest voortaan eerst alles uitzoeken dan kijken voor pup,zielig voor beest mar u bent laks geweest,hard ja..maar u ook broodfokker lekker makkelijk!!zoveelste die uithuild....

hondjekees

Re: Engelse bulldogpup K&K dogs

Ongelezen bericht door hondjekees »

jan derksen schreef:oproep!!!!
jet dogs uit zevenaar moet nu worden gestopt.!

Geachte....

ik ben ook een buldoggen fan in hart en nieren... ik kom uit Amsterdam en kwam via via bij Jet dogs terecht.
Ik ben er langs gegaan en ik heb absoluut geen afspraak gemaakt.
Wat ik hier tegenkwam was in en in triest.
ik ben er door de poort gelopen en ging op zoek naar iemand die mij ter woord kon staan...
Toen ik iemand aansprak werdt ik verwezen door een aardigste mevrouw naar het huis naast dit terrein.
Ik dacht eerst dat dit Mevrouw Jet Broer was.

Ik belde aan en de deur ging open.. deze mevrouw maakte erg schichtig de deur open en vroeg mij wat ik kwam doen op een zeer chagrijnige toon.
Er werdt mij geen toegang verleent ik mocht alleen komen op afspraak..
Dit vond ik vreemd en kreeg er een naar gevoel bij.
toen ik even op het terrein naast het huis was zag ik daar 2 (ik vermoed reuen aan de bouw te zien) in een ren zitten..
Deze honden kwamen alles behalve sociaal op mij over.ik zou eerder zeggen verknipt.
Ik had het dan ook snel gezien na mijn bezoek en mijn gevoel was alles behalve goed.

Toen ik later nog even bleef wachten in mijn auto zag ik dat deze mevrouw "jet Broer"tegen andere mensen aan het schreeuwen was,er een hond losliep die betiteld werd als "vuile *** hond"
Ook zag ik ratten richting haar huis.tuin lopen
Ik was erg verbaasd.... ik heb onderzoek verder gedaan naar deze mevrouw Broer,en via mijn kennissen (die hier ook een problematische pup vandaan hebben)ben ik achter de dierenarts aan gegaan,omdat ik van deze meneer wat meer info wilde hebben over de praktijken van deze mevrouw... helemaal gezien het feit wat er voor een verhalen de ronde gaan op het net..

Ik mocht gelijk bij deze man langskomen en stond mij erg vriendelijk te woord, Wat ik hoorde maakte mij zulke ernstige zorgen dat ik besloten heb dit openbaarlijk te delen zodat mensen gewaarschuwd zijn...

Deze mevrouw Jet Broer is namelijk zo alleraardigst bezig met haar fok praktijken dat dit heeft geleid tot de dood van moederhond en haar 4 pups.
Dit door een virus....waarschijnlijk omdat deze honden blootgesteld staan ook aan loslopende ratten...

ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ben in overweging hier instanties dan ook van op de hoogte te stellen...

Ga hier dus nooit naar toe want deze wanpraktijken moeten worden gestopt per ommegaande.!!!!
dit is complete Hondenmishandeling danwel verwaarlozing.
jan derksen
triest jan dat dit allemaal kan.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Engelse bulldogpup K&K dogs

Ongelezen bericht door bprosman »

dit is complete Hondenmishandeling

Vraag me af hoe je fokken met een Engelse bulldog in het algemeen noemt. Een diersoort die op natuurlijke wijze al niet kan voortplanten en waar de pups met keizersnede gehaald moeten worden.
Als een dier zich niet op natuurlijke wijze kan voortplanten dan probeert moeder natuur de "bulldogliefhebbers/fans" iets te vertellen.

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Engelse bulldogpup K&K dogs

Ongelezen bericht door Annikaatje »

bprosman schreef:
dit is complete Hondenmishandeling

Vraag me af hoe je fokken met een Engelse bulldog in het algemeen noemt. Een diersoort die op natuurlijke wijze al niet kan voortplanten en waar de pups met keizersnede gehaald moeten worden.
Als een dier zich niet op natuurlijke wijze kan voortplanten dan probeert moeder natuur de "bulldogliefhebbers/fans" iets te vertellen.
Ik ben het helemaal eens met bprosman. Dat er überhaupt met dit ras gefokt wordt is al dierenmishandeling...

Gesloten