LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ja voor beide dingen die je schrijft word de hond altijd goed nagekeken daar heb je
gelijk in.

Hoelang hebben beide hondjes nu niets meer gegeten dan ?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ciske schreef:

Hoe ik dat durf?? Heb zelf een hond, inderdaad niet zo'n kleingevalletje. Maar weet wel zeker dat je hondjes buiten hebben gevreten.

Het verschil tussen jou en mij is, dat ik de schuld niet bij een ander neerleg.
Je legt de schuld wel degelijk ook bij een ander neer want jij weet zelfs
zeker dat de hondjes buiten iets gegeten hebben, was jij er bij Ciske ?

bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

Chocomelk schreef:Ja voor beide dingen die je schrijft word de hond altijd goed nagekeken daar heb je
gelijk in.

Hoelang hebben beide hondjes nu niets meer gegeten dan ?
Maandagavond zijn ze ziek geworden , het belangrijkste is het vocht op dit moment ,alleen nu heeft de shi-tzu waterdiarree gekregen ,heb net de dierenarts gebeld als het niet stopt morgen naar de kliniek ...zelf dat hapje eten kan zijn lichaam waarschijnlijk nog steeds niet goed verwerken ,maar dat komt door een voedselvergiftiging krijg het hele systeem in het lichaam een klapper ...dus word weer een dag zonder dat je eindelijk opgelucht kan ademhalen ....

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door puma73 »

Ik zie nog steeds geen batch nummer.

bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

puma73 schreef:Ik zie nog steeds geen batch nummer.
Nee er staan zoveel nummers achterop ,Dirk wist wel welk nummer het batchnummer was , dus nogmaals vraag het de experts ...

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door puma73 »

bellabruce schreef:
puma73 schreef:Ik zie nog steeds geen batch nummer.
Nee er staan zoveel nummers achterop ,Dirk wist wel welk nummer het batchnummer was , dus nogmaals vraag het de experts ...
Een zwartmaak offensief tegen dirk is het enige wat ik van al deze onzin kan maken, niet meer en niet minder.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door tenormin »

Die zal ook wel niet komen ook, by the way....heb je gisteren gelezen hoe ze in het trollen topic te keer ging?
O.T. Ja, heel erg. Hondjes zo ziek en dan tijd voor onzin.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door puma73 »

bellabruce schreef: Waarom zou ik als gewone burger Dirk zwart willen maken ....of jij zeg dit omdat jezelf bij Dirk werkt of ik doet dit omdat ik van de Jumbo bent ...joh denk toch eens na !!!!!!
Ik denk na en hoe meer ik lees, hoe meer ik jouw bijdragen als een zwartmaakcampagne richting dirk ga zien.

En ik werk voor elk willekeurig bedrijf dat jij wilt, zolang het maar betaald.

bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

tenormin schreef:
Die zal ook wel niet komen ook, by the way....heb je gisteren gelezen hoe ze in het trollen topic te keer ging?
O.T. Ja, heel erg. Hondjes zo ziek en dan tijd voor onzin.
ONZIN ! mijn hondjes zit geen beweging in (jammer genoeg )...en ik weet niet wat jij van liefde weet ...nou voor deze zaak gaat ik door het vuur .... ook al moet ik achter mijn laptop slapen ,maar internet is niet het enige hoor .... dat is maar een druppel water op een kokende plaat !!!!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door ciske »

tenormin schreef:
Die zal ook wel niet komen ook, by the way....heb je gisteren gelezen hoe ze in het trollen topic te keer ging?
O.T. Ja, heel erg. Hondjes zo ziek en dan tijd voor onzin.

Precies ,en ik lees het ook zoals puma het hier al schrijft. Dit is gewoon zwartmakerij.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door Chocomelk »

bellabruce schreef:
En hoe zielig zijn mensen die hondjes trollen noemen die maar dood moeten ....dat zeg meer over het IQ en EQ van die mensen ...als je dat nog mensen kan noemen trouwens ?
Wie heeft geschreven dat de hondjes maar dood moeten ?

bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

ciske schreef:
vogels schreef:Als de hondjes zo belangrijk voor je zijn, begrijp ik niet waarom je ze van die goedkope rommel te eten geeft.

Ik ook niet.:-)
Hoe goedkoop ook ....ze horen er geen VOEDSELVERGIFTIGING van te krijgen !!!!!!!!!!!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bprosman »

Kan het niet zo zijn dat van het bewuste pakje voedsel de verpakking, niet helemaal 100% luchtdicht meer was en dat het daardoor bedorven was ?
Ik heb ook wel eens per ongeluk een nieuw pak sinaasappelsap aan mn mond gezet waar dit mee was :? . Niet voor herhaling vatbaar.

bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

vogels schreef:
bellabruce schreef:Hoe goedkoop ook ....ze horen er geen VOEDSELVERGIFTIGING van te krijgen !!!!!!!!!!!
Dat klopt, maar dat was mijn vraag ook niet!!!!!!!!!!!!!! (ik heb trouwens op de basisschool geleerd dat er 1 uitroepteken geplaatst moet worden!)
Als je al haast een week niet slaapt en moe bent ga ik niet op mijn uitroeptekentjes letten ... en waar maakt u zich druk om ? het gaat hier om 2 kleine onschuldige beestjes en niet over de hoeveelheid uitroep tekens ....dus u kunt wel basis school hebben gedaan maar is uw EQ ook mee gegroeid ?

bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

bprosman schreef:Kan het niet zo zijn dat van het bewuste pakje voedsel de verpakking, niet helemaal 100% luchtdicht meer was en dat het daardoor bedorven was ?
Ik heb ook wel eens per ongeluk een nieuw pak sinaasappelsap aan mn mond gezet waar dit mee was :? . Niet voor herhaling vatbaar.
Beste mr. Prosman .... ik zal het niet weten dat antwoord ligt bij Dirk ...

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Goed, we zullen nooit weten om welk Dirk-huismerkvoer het nou precies ging. Topicstarter heeft daar geen antwoord op. Maar wél Dirkie de schuld geven. Dat is niet correct wat mij betreft.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door kokka »

bprosman schreef:Kan het niet zo zijn dat van het bewuste pakje voedsel de verpakking, niet helemaal 100% luchtdicht meer was en dat het daardoor bedorven was ?
Ik heb ook wel eens per ongeluk een nieuw pak sinaasappelsap aan mn mond gezet waar dit mee was :? . Niet voor herhaling vatbaar.
dat is ook al een reden waarom een supermarkt echt niet meteen een product landelijk uit de schappen haalt. er kan inderdaad ook iets met de verpakking zijn geweest.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door gilas »

Hier was er bij Dirk gewoon nog honden voer en wisten ze ook niets van bedorven voedsel,dusss

Sommige mensen reageren wel erg overdreven emotioneel over hun dieren hoor.
Ja,het is vervelend als een diertje ziek wordt en zelfs als je het moet laten inslapen,maar zo emotioneel reageren dat je niet meer helder kan denken en zomaar ongefundeerde beschuldigingen gaat rond bazuinen zoals TS vind ik toch wel erg ver gaan.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door tenormin »

EQ? Wa's dat? Nooit van gehoord :mrgreen:

Stel je niet zo aan, zeg (tenzij je 80+ bent). Iedereen die huisdieren heeft, krijgt te maken met zieke dieren, waardoor je geen oog dicht doet. Dat ene weekje is nog niks. Geen kinderen zeker?[/quote]

Emotionele Intelligentie. Wel, die EQ zit met brucebella wel goed, beetje te goed. 't Is al vele pagina's lang niet zo goed met ons allen (god bless) alleen de TS scoort "hoog".

bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

Bob Schurkjens schreef:Goed, we zullen nooit weten om welk Dirk-huismerkvoer het nou precies ging. Topicstarter heeft daar geen antwoord op. Maar wél Dirkie de schuld geven. Dat is niet correct wat mij betreft.
Jawel ze hebben maar 1 huismerk aluminium pakjes met een grote A erop is er in de smaken kip of rund !

Gesloten