LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen gezocht: met HappyDog hondenbrokken.

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

ervaringen gezocht: met HappyDog hondenbrokken.

Ongelezen bericht door pinky »

Voor mijn Duitse Herder pup heb ik een zak Happy Dog (zie www.catdog.nl) Junior Croq besteld.
Dit omdat het een brok is tegen een te snelle groei en er geen chemische troep in zit.
Maar ik twijfel of het wel een goede keus is. Ook omdat de prijs redelijk is 15 kilo voor 46.50 euro.


:arrow: Wie heeft er postieve of negatieve ervaringen met dit merk :?: .

aby
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2006 10:48

Re: ervaringen gezocht: met HappyDog hondenbrokken.

Ongelezen bericht door aby »

Goedendag,

Wij zijn zeer te spreken over HappyDog en HappyCat en voer dit al jaren aan de pups, honden, kittens en katten.

Waarom HappyDog voordeliger is ten op zichte van vergelijkbare merken, hebben wij als eindgebruikers voornamelijk aan de importeur te danken.

Daar de importeur exclusiviteit wenst te behouden ligt het niet in alle dierenwinkels. In een dieren winkel zou het merk 1 van de tig zijn, en ontbreekt vaak de kennis bij het personeel (onze eigen ervaring waardoor wij toendertijd verder zijn gaan zoeken en bij HappyDog uitkwamen). De importeur is iemand welke hart voor zijn dieren heeft (fokt zelf herders) en er reeds jaren mee bezig is. Door zijn persoonlijke betrokkenheid en de kennis van de voeding zijn wij er voor de dieren ook op overgestapt. Voor onze oudste (6 jaar) hebben wij de nieuw zeeland i.v.m intollerantie problemen.

Een zuiver no nonsens beleid van de importeur heeft voor jarenlange opbouw gezorgt van een top product. Nu sinds dit jaar hebben we een kleine prijsverhoging gehad, maar voor de rest is de voeding voor onze dieren ruim jaren gelijk gebleven in prijs daar waar we anderen kennissen en vrienden met regelmaat hoorden klagen dat het voer weer omhoog ging in prijs. Waarom?? (mogelijk de slechter economie, maar als het weer goed gaat gaan de prijzen niet meer naar beneden).

Ik weet niet waarom je verders twijfels hebt over de voeding, maar als je vragen hebt, kun je altijd bij http://www.catdog.nl je vragen kwijt of direct bij de importeur http://www.happydog.nu.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen met mijn verhaal en zo niet hoor ik het graag van je.

Groetkes Abby

Gesloten