LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Oogdruppels kunnen zeker nare bijwerkingen geven https://www.telegraaf.nl/nieuws/7048386 ... ogdruppels

Bobby2011
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2020 11:01

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door Bobby2011 »

Heb inmiddels een nieuwe dierenarts en het gaat nu een stuk beter met het oog dankzij de behandeling van deze nieuwe dierenarts. Dus dat is in ieder geval goed nieuws! Ik zal een update geven zodra er weer nieuws is.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door moederslink »

Dat is mooi! Wat heeft jullie hond dan nu gekregen voor zijn oog?
Heb je met deze DA doorgesproken over hoe het mis ging bij de vorige DA ?
En wat zijn bevindingen over dit middel zijn?

Bobby2011
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2020 11:01

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door Bobby2011 »

Ik had eerder aangegeven de medicatie te hebben gebruikt volgens de bijsluiter. In mijn geval heb ik beide keren de bijsluiter niet ontvangen maar gebruiksaanwijzingen op het etiket op de verpakking en de aanwijzingen van de dierenarts. Volgens de dierenarts en het etiket moest het in de koelkast bewaard worden met dop omhoog terwijl de bijsluiter op de website van de fabrikant aangeeft bewaren op kamertemperatuur max 25 graden. De foto van het etiket is als volgt:

https://ibb.co/g6swnn4

Ik vraag me af waarom de dierenarts hier afwijkt van de bijsluiter van de fabrikant? Lijkt me niet erg slim en handig. Dierenartspraktijk vandaag nog gesproken maar die doen alsof hun neus bloedt. Zij willen de schuld maar al te graag bij CEVA plaatsen.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door reggie2 »

Bobby2011 schreef:
17 jan 2020 18:20


Ik vraag me af waarom de dierenarts hier afwijkt van de bijsluiter van de fabrikant? Lijkt me niet erg slim en handig. Dierenartspraktijk vandaag nog gesproken maar die doen alsof hun neus bloedt. Zij willen de schuld maar al te graag bij CEVA plaatsen.

Misschien kan jij je beter bezig gaan houden met de gezondheid voor je hond en dit achter je laten.
Het heeft toch geen zin om het spelletje ja ....nee te gaan voeren.

Je hebt nu een andere DA dus je bent van deze af.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat u een verschil van mening hebt met de dierenarts vind ik nog niet zo gek, maar wat is er precies voorgevallen dat u de praktijk bent uitgezet?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik ben het eens met reggie2, dit is verder zinloos.
Ja tegen nee....dat schiet niet op....wél in de koelkast bewaren ....op kamertemperatuur bewaren.... :roll:
Ik hoop dat je hier een les uit leert en desnoods zelf nog goed googelt.
Ik doe dat wél, bij elk medicijn google ik nog zelf ook😉.
En tijdens een consult vraag ik alles wat ik wil weten of waar ik twijfels over heb.
Gelukkig krijg ik die ruimte dan ook.
En schaf zo.n kap vast aan, dan heb je die in huis in ieder geval. Online niet duur!
Laatst gewijzigd door moederslink op 17 jan 2020 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Bobby2011
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2020 11:01

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door Bobby2011 »

Erthanax schreef:
17 jan 2020 18:59
Dat u een verschil van mening hebt met de dierenarts vind ik nog niet zo gek, maar wat is er precies voorgevallen dat u de praktijk bent uitgezet?
Ik heb geklaagd waar een klant bij was. Dat zullen ze niet leuk hebben gevonden. Nadat de klant binnenkwam veranderde hun houding.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door moederslink »

Nee dat wordt niet gewaardeerd, begrijpelijk natuurlijk.
Ook niet zo chic....beter een 1 op 1 gesprekje aanvragen...
Hou verder de eer aan jezelf en verlies je niet in roddel en gedoe.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door tttlocke »

Bobby2011 schreef:
17 jan 2020 19:17
Erthanax schreef:
17 jan 2020 18:59
Dat u een verschil van mening hebt met de dierenarts vind ik nog niet zo gek, maar wat is er precies voorgevallen dat u de praktijk bent uitgezet?
Ik heb geklaagd waar een klant bij was. Dat zullen ze niet leuk hebben gevonden. Nadat de klant binnenkwam veranderde hun houding.
Zolang u niet fijntjes bij de dierenarts informeerde of zijn auto wel allrisk verzekerd was, valt het wel mee.
Wat voor hond heeft u eigenlijk?

Bobby2011
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2020 11:01

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door Bobby2011 »

tttlocke schreef:
17 jan 2020 19:49
Bobby2011 schreef:
17 jan 2020 19:17
Erthanax schreef:
17 jan 2020 18:59
Dat u een verschil van mening hebt met de dierenarts vind ik nog niet zo gek, maar wat is er precies voorgevallen dat u de praktijk bent uitgezet?
Ik heb geklaagd waar een klant bij was. Dat zullen ze niet leuk hebben gevonden. Nadat de klant binnenkwam veranderde hun houding.
Zolang u niet fijntjes bij de dierenarts informeerde of zijn auto wel allrisk verzekerd was, valt het wel mee.
Wat voor hond heeft u eigenlijk?
Maltezer achtige hond

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door reggie2 »

Bobby2011 schreef:
17 jan 2020 19:17


Ik heb geklaagd waar een klant bij was. Dat zullen ze niet leuk hebben gevonden. Nadat de klant binnenkwam veranderde hun houding.

Als er iemand klaagt bij mijn dierenarts en ik heb vertrouwen in deze DA zal het mij een worst wezen wat een ander met hem/haar heeft.

Ik denk dat je dingen ziet die er niet zijn. Ga verder met je leven , verzorg je hond en leg dit achter je neer. Je bereikt er namelijk niks mee.

Bobby2011
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2020 11:01

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door Bobby2011 »

reggie2 schreef:
18 jan 2020 11:34
Bobby2011 schreef:
17 jan 2020 19:17


Ik heb geklaagd waar een klant bij was. Dat zullen ze niet leuk hebben gevonden. Nadat de klant binnenkwam veranderde hun houding.

Als er iemand klaagt bij mijn dierenarts en ik heb vertrouwen in deze DA zal het mij een worst wezen wat een ander met hem/haar heeft.

Ik denk dat je dingen ziet die er niet zijn. Ga verder met je leven , verzorg je hond en leg dit achter je neer. Je bereikt er namelijk niks mee.
Een dierenarts die medicijnen voorschrijft en voorschrijft deze koel te bewaren in de koelkast terwijl de fabrikant aangeeft op kamertemperatuur bewaren max 25 graden. Ja, dat is erg professioneel vooral omdat sommige medicijnen mits bewaard op te koude temperatuur zich anders zullen gedragen met alle gevolgen van dien. [verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jan 2020 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonlijke aanval verwijderd

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door tttlocke »

Niet katten svp!

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ach, van koel bewaren ipv op kamertemperatuur wordt dat spul weliswaar wat minder vloeibaar, maar meer ook niet. Samenstelling en werking veranderen er verder niet van.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door moederslink »

Bobby2011 schreef:
20 jan 2020 00:08
(...)
Een dierenarts die medicijnen voorschrijft en voorschrijft deze koel te bewaren in de koelkast terwijl de fabrikant aangeeft op kamertemperatuur bewaren max 25 graden. Ja, dat is erg professioneel vooral omdat sommige medicijnen mits bewaard op te koude temperatuur zich anders zullen gedragen
(...)
Waarom heb je de bijsluiter sowieso niet zelf óók even gelezen, of gegoogeld? Dan had je daarna even kunnen bellen met de DA hoe of het nu precies moet.
Enfin....een leermoment én je hebt nu een andere DA.

Bobby2011
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2020 11:01

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door Bobby2011 »

moederslink schreef:
20 jan 2020 11:40
Bobby2011 schreef:
20 jan 2020 00:08
(...)
Een dierenarts die medicijnen voorschrijft en voorschrijft deze koel te bewaren in de koelkast terwijl de fabrikant aangeeft op kamertemperatuur bewaren max 25 graden. Ja, dat is erg professioneel vooral omdat sommige medicijnen mits bewaard op te koude temperatuur zich anders zullen gedragen
(...)
Waarom heb je de bijsluiter sowieso niet zelf óók even gelezen, of gegoogeld? Dan had je daarna even kunnen bellen met de DA hoe of het nu precies moet.
Enfin....een leermoment én je hebt nu een andere DA.
De dierenarts heeft 2x de bijsluiter niet meegegeven. Ze hebben deze telkens eruit gehaald.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik zou dan zeggen, mag ik de bijsluiter, kan ik het thuis nog een keer nalezen als ik dat nodig vind.

Zeker de tweede keer.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Kreeg je nu zelfde of ander product?

Er zijn er die geen bijsluiter hebben en de verpakking wijst naar online versie.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: EVI dierenartsen maakt fouten en laat klant ervoor opdraaien

Ongelezen bericht door reggie2 »

Lady1234 schreef:
21 jan 2020 11:47
Ik zou dan zeggen, mag ik de bijsluiter, kan ik het thuis nog een keer nalezen als ik dat nodig vind.

Zeker de tweede keer.

Een bijsluiter kan je ook op internet vinden.

Gesloten