LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FAUNALAND ENTIUS STOPT ...met de verkoop van pups!

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
floyd
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:45

FAUNALAND ENTIUS STOPT ...met de verkoop van pups!

Ongelezen bericht door floyd »


ZOJUIST in de krant, dat Entius stopt met de verkoop van pups!

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: FAUNALAND ENTIUS STOPT ...met de verkoop van pups!

Ongelezen bericht door Marieta »

Nu de rest nog!!!!! Mooi zo!!!!!

floyd
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 sep 2005 13:45

Re: FAUNALAND ENTIUS STOPT ...met de verkoop van pups!

Ongelezen bericht door floyd »

Het wil natuurlijk niet zeggen dat hij ECHT stopt met de verkoop van zijn gouden handeltje,maar vanuit de winkel Faunaland stop hij met de verkoop.

Blackie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2006 10:45

Re: FAUNALAND ENTIUS STOPT ...met de verkoop van pups!

Ongelezen bericht door Blackie »

:twisted:

Wij hebben in juni 2003 bij deze winkel een Maltezer, geb:05-04-2003, gekocht. Dit beestje was volledig incontinent en na vele maanden behandelen, bleek dit niet te verhelpen. Tussentijds zijn we bij de winkel langs geweest om hierover te praten. Het antwoord was dat hij met de fokker in overleg ging. Vele malen navraag gaf steeds hetzelfde antwoord. Helaas werd de incontinentie zo erg dat wij het beestje in overleg met de dierenarts op 8 september hebben moeten laten inslapen. Weer zijn we naar de winkel geweest en het antwoord kwam erop neer dat de garantie tot de deur. Om onszelf niet te buiten te gaan hebben wij de zaak na een fikse ruzie verlaten. [/b]

Hond2
Berichten: 129
Lid geworden op: 31 aug 2005 13:28

Re: FAUNALAND ENTIUS STOPT ...met de verkoop van pups!

Ongelezen bericht door Hond2 »

Via Marktplaats gaat ie gewoon door met zijn verkoop,alleen gebruikt ie nu een mobiel nummer.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: FAUNALAND ENTIUS STOPT ...met de verkoop van pups!

Ongelezen bericht door showgirl »

Helaas werd de incontinentie zo erg dat wij het beestje in overleg met de dierenarts op 8 september hebben moeten laten inslapen
wat triest voor dit hondje, inc. komt vaker voor bij dat ras.
ik heb daar geen moeite mee, we hebben plavuizen en een heerlijke plaats/tuin waar onze honden het merendeel van de dag zijn.
een klein plasje is ook weer zo opgeruimd. (de plas van een duitse dog lijkt me groter)
jammer, weer een slachtoffer van deze asshole.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: FAUNALAND ENTIUS STOPT ...met de verkoop van pups!

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die een hond bij een dierenwinkel kopen. Waarom doet men zoiets? Lekkere goedkope aanschaf? Is een erkende fokker te duur? Jammer dat een dergelijk prijsverschil door de vele dierenartsbezoeken weer teniet worden gedaan. Zulke mensen laten zich blijkbaar niet goed informeren voordat ze een hond aan gaan schaffen. Ik vind het erg voor die dieren, maar met dat soort mensen kan ik geen medelijden hebben. Sommige zijn nog zo stom dat ze een 2e hond weer in zo'n winkel gaan kopen.

jok
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2006 21:59

Re: FAUNALAND ENTIUS STOPT ...met de verkoop van pups!

Ongelezen bericht door jok »

@ Blackie,

Zou je je verhaal willen doen op www.hetleeddatentiusheet.nl We zijn daar namelijk alle info aan het verzamelen van mensen die daar een zieke dan wel overleden hond vandaan hebben.
We zijn bezig een procedure te starten om alle kosten vergoed te gaan krijgen.

Alsvast bedankt

Hond2
Berichten: 129
Lid geworden op: 31 aug 2005 13:28

Re: FAUNALAND ENTIUS STOPT ...met de verkoop van pups!

Ongelezen bericht door Hond2 »

@Jok:

Gaan jullie ook aan de gang met de dierenbescherming?
Mede dankzij de houding van die club kunnen alle broodfokkers hun gang blijven gaan namelijk.[/quote]

Gesloten