LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hond heeft last van hartruis

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
jennyke3
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2017 15:39

Hond heeft last van hartruis

Ongelezen bericht door jennyke3 »

Hallo Goedemiddag iedereen
Mijn hondje Belleke is ook daar aangekocht geweest ( 2004 ) ik wist in die tijd nog niets over broodfokkers
Mijn ex en zijn familie hebben mijn hondje afgenomen toen hij mij voor een ander verving
ze heeft hartruis en ze krijgt geen medische hulp van hen
Gezien er hier veel zijn die ooit bij corstiaansens een hondje hebben gekocht, ben ik op zoek naar aankoopbewijzen, u mag daar wat opzetten bv ter controle handtekening, het is niet mijn bedoeling hier misbruik van te maken
Waarom heb ik dit nodig zal je afvragen
Hij heeft een vals aankoopdocument gemaakt gehad
Ik zoek zoveel mogelijk aankoopbewijzen ivm de handtekening van corstiaansen en het type contracten dat hij gebruikt
Gezien de onderzoeksrechter het niet wil laten onderzoeken en ik het geld er niet voor heb
Is het enkel nog mogelijk om het aan te tonen als ik meerdere andere aankoopbewijzen kan aanbrengen dan wil hij de zaak wel in strafklacht brengen, zodat ik haar terug kan krijgen, ik mis haar nog elke dag
ik heb er van meerdere periodes nodig ( vanaf 2004 ), ook omdat het vals document een a5 blaadje is en geen origineel zoals zij wel opmaakte bij verkoop
Corstiaansen wil mij geen copy geven waar ik als eigenaar op sta, de originele waar mijn naam op stond heeft mijn ex laten verdwijnen
Ik hoop dat er mensen zijn die mij willen helpen
Mvg Jenny

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Hond heeft last van hartruis

Ongelezen bericht door Brahms »

jennyke3 schreef:Hallo Goedemiddag iedereen
Mijn hondje Belleke is ook daar aangekocht geweest ( 2004 ) ik wist in die tijd nog niets over broodfokkers
Mijn ex en zijn familie hebben mijn hondje afgenomen toen hij mij voor een ander verving
ze heeft hartruis en ze krijgt geen medische hulp van hen
Gezien er hier veel zijn die ooit bij corstiaansens een hondje hebben gekocht, ben ik op zoek naar aankoopbewijzen, u mag daar wat opzetten bv ter controle handtekening, het is niet mijn bedoeling hier misbruik van te maken
Waarom heb ik dit nodig zal je afvragen
Hij heeft een vals aankoopdocument gemaakt gehad
Ik zoek zoveel mogelijk aankoopbewijzen ivm de handtekening van corstiaansen en het type contracten dat hij gebruikt
Gezien de onderzoeksrechter het niet wil laten onderzoeken en ik het geld er niet voor heb
Is het enkel nog mogelijk om het aan te tonen als ik meerdere andere aankoopbewijzen kan aanbrengen dan wil hij de zaak wel in strafklacht brengen, zodat ik haar terug kan krijgen, ik mis haar nog elke dag
ik heb er van meerdere periodes nodig ( vanaf 2004 ), ook omdat het vals document een a5 blaadje is en geen origineel zoals zij wel opmaakte bij verkoop
Corstiaansen wil mij geen copy geven waar ik als eigenaar op sta, de originele waar mijn naam op stond heeft mijn ex laten verdwijnen
Ik hoop dat er mensen zijn die mij willen helpen
Mvg Jenny
Beste Jenny, flink stuk tekst met veel inhoud, maar snap er werkelijk niets van.
Wat moet je met andermans aankoopbewijzen ?
Wat moet er in strafklacht gebracht worden ?

Lees je tekst eens goed over, begin maar bij zin twee...........

mp2017
Berichten: 474
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:23

Re: Hond heeft last van hartruis

Ongelezen bericht door mp2017 »

Hier is de juiste plaats om te discuteren.

https://www.hondenforum.nl

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Hond heeft last van hartruis

Ongelezen bericht door gosewijn »

Als ik het dus goed begrijp is uw hondje 13 jaar oud. Door die leeftijd kunnen hondjes hartruis hebben ,als het niet te erg is kunnen ze nog lang mee ,mits je niet de hond uitput . Mijn vorige hond had er ook last van,

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Hond heeft last van hartruis

Ongelezen bericht door newmikey »

Eerlijk gezegd snap ik wel waarom men een hondje van 13 jaar oud niet meer behandelt voor een hartruis - op die leeftijd is de behandeling misschien wel erg bezwarend en niet in het belang van het hondje noch van de huidige eigenaar (uw ex). Ik begrijp uw emotionele reactie wel degelijk, ben zelf ook hondenmens, maar een hondje van 13 moet niet meer van huis veranderen noch een zware behandeling ondergaan.

sake1987

Re: Hond heeft last van hartruis

Ongelezen bericht door sake1987 »

Onze jack kreeg met 12 de diagnose hart ruis. Niks aandoen zij de dierenarts. Hij is nog vrolijk 13 en een half geworden, maar toen was het in een week bekeken. Hond van 13 niet meer aan dokteren maar rustig zijn gang laten gaan en observeren of hij/zij geen last heeft.

Beertje1975
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2018 11:59

Re: Hond heeft last van hartruis

Ongelezen bericht door Beertje1975 »

Voor zover ik het begrijp is je hond 13 jaar oud en heeft onlangs last van hartruis? Ik zou niet gaan dokteren met een hond van 13. Zolang de hond er verder geen last van heeft. We hebben een hond gehad met hartklachten, kreeg deze toen hij 12 jaar oud was. Kreeg medicijnen voor geschreven, voor de rest was het afwachten, of deze zouden aanslaan. Je moet hond niet uitputten. Dus op tijd laten rusten. Bij warm weer in de gaten houden. Naar 1,5 medicijnen slikken was onze hond echt op. Viel zelfs op een gegeven regelmatig flauw, omdat het echt op was. Je kunt eigenwijs zijn en verder gaan dokteren. Waar de hond alleen maar last heeft. We hebben in overleg met de dierenarts besloten in onze hond in te laten slapen, omdat dit de beste oplossing was. Natuurlijk, is dit geen prettige beslissing. Maar wel beter voor de hond. Ik heb altijd huisdieren gehad, en heb deze nog steeds. Hartruis of andere hartklachten komen vaker voor bij oudere honden.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Hond heeft last van hartruis

Ongelezen bericht door tttlocke »

Twee mooie adviezen voor een hond die inmiddels 8 maanden ouder is. Hoop ik ......

Gesloten