LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
NightStone
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 jul 2006 01:27

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door NightStone »

Zeikerds stelletje mierenneukers. Flikker op klootzakken. Hou allemaal jullie bek toch een eind dicht en ga ergens anders lopen klagen.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door bot321 »

Volgens mij zijn ze met de verkeerde naar
de dierenarts geweest.Een dier reageerd nml
anders.

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door Marianna »

NightStone,

Triest dat je aan het schelden gaat in plaats van iets te leren van wat er gebeurd is. Jouw laatste reactie's maken duidelijk dat je ongemanierd bent en het lijkt er sterk op dat niet de dierenarts een geldwolf is maar JIJ :!:

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door Marianna »

Geplaatst op 25 Jul 2006 19:35 door bitchy


--------------------------------------------------------------------------------

mooie reactie Marianna.
Dank je Bitchy :D

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door AnnePanne »

als je de kosten die een dier met zich meebrengt niet kan betalen... NEEM DAN GEEN HUISDIER!!!!

damn wat een gelul over een paar centen op een dierenleven...

en dan even een antwoord op de vraag dat je vast geen 30.000 euro gaat lenen voor een dier...

nou als dat moet..WEL!!!! want ik heb ALLES over voor mijn beessies!!!!

heb je dat niet... ben je je huisdier niet waard!!!

NightStone
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 jul 2006 01:27

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door NightStone »

Nee 30.000 euro lenen voor je huisdier sorry maar hier haak ik als MAN van Swendy Meisje ff op in. Dan ben jij zeker ook zo'n zielig figuur dat naar de psycholoog gaat als je huisdier zich geestelijk niet goed voelt. En dan heb je zeker ook allemaal kleertjes gekocht voor je huisdier. Kom op zeg huisdier is een huisdier en kan hij alleen met veel kosten weer gered kan worden dan is het heel jammer maar ik ga me leven niet krom liggen omdat ik zo nodig mijn enige huisdier dat ik al 5 jaar bij me heb te redeen. Dan laat ik hem echt wel inslapen en koop ik wel een nieuwe. Tjonge jonge zeg wat zijn jullie een mafkezen.

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Weet je wat ik zo vreemd vind Nightstone, dat je je kater het wel de hele nacht liet uitschreeuwen van de pijn en je ging niet naar de DA, en toen je hond en kat protesteerden omdat je kater moest worden opgesloten gaf je toe terwijl je weet dat de kater ziek is.

Je eigen DA was immers gestopt dus je had toch s'nachts iedere willekeurige DA in je omgeving kunnen bellen er was toch altijd wel iemand geweest die nachtdienst had.

Ter verdediging van jouw (kosten)verhaal Nightstone:

Ik heb ooit de keuze moeten maken tussen schoolboeken en schoolgeld en het voor de tweede keer in 3 weken laten opereren van een "plaskater", van negen maanden die de rest van zijn leven ook nog eens dieetvoeding moest gaan eten.

Ik zou het geld hebben geleend van wie dan ook, als mijn DA (is ie nu nog hoor) samen met mij in onderling overleg, me niet geadviseerd had om de kater te laten inslapen, omdat de kater niet verzekerd KON worden want hij was al ziek. En het was absoluut geen HTK-kat.
Ik heb er altijd vrede mee kunnen hebben, simpelweg omdat ik de beslissing samen met mijn EIGEN DA genomen heb destijds. :wink:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door AnnePanne »

Nee 30.000 euro lenen voor je huisdier sorry maar hier haak ik als MAN van Swendy Meisje ff op in. Dan ben jij zeker ook zo'n zielig figuur dat naar de psycholoog gaat als je huisdier zich geestelijk niet goed voelt. En dan heb je zeker ook allemaal kleertjes gekocht voor je huisdier. Kom op zeg huisdier is een huisdier en kan hij alleen met veel kosten weer gered kan worden dan is het heel jammer maar ik ga me leven niet krom liggen omdat ik zo nodig mijn enige huisdier dat ik al 5 jaar bij me heb te redeen. Dan laat ik hem echt wel inslapen en koop ik wel een nieuwe. Tjonge jonge zeg wat zijn jullie een mafkezen.
welja... een huisdier wegdoen alsof het een ouwe spijkerbroek is...
wie is hier nou de mafkees...

als je later kinderen hebt en er word er 1 goed ziek... en dat kost ook veel geld... laat je die ook maar inslapen??? want je maakt toch wel weer een nieuwe!!!!

en nou niet gaan zeuren dat een huisdier niet met een mens vergeleken mag worden... ik zal je zeggen: mijn honden zijn MIJN KINDEREN!!!
en mijn honden zullen het altijd goed hebben en het beste van het beste krijgen al zou ik daar zelf krom voor moeten liggen!!!!

en JIJ... JIJ bent je dieren niet waard!!!! koop maar een furby.. kost niks.. hoeft ook niet naar de dierenarts!!!!!

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door Soraya »

Helaas vind ik het erg jammer, dat de meningen van anderen die het verhaal toch zo objectief mogelijk benaderen niet gewaardeerd worden.
Bij ieder forum heb je mensen die ergens voor of tegen zijn.

En op dit topic hebben de meeste mensen een duidelijke mening die eigenlijk een beetje tegen de topicstarter ingaat. Dat hier dan zo op gereageert wordt, is niet echt bemoedigend.

Straks komt er iemand die wel op de meningen zit te wachten om er iets van te leren en er iets mee te kunnen, en die zou dan de dupe worden van mensen die dit niet waarderen, omdat de rest toch tegen een muur zit te praten (en hierdoor uiteindelijk mee stoppen omdat er toch niet wordt geluisterd en gewaardeerd)... erg jammer...

Het zegt in ieder geval erg veel over de topicstarter en haar man. Ik hoop dat dit later niet tegen hunzelf keert.
Laatst gewijzigd door Soraya op 25 jul 2006 22:20, 2 keer totaal gewijzigd.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door bitchy »

zolang het leven van mijn dier waarde heeft heb ik er alles voor over, hoe duur het ook is.

& dat is geen kwestie van een geldboom in de tuin of stinkend rijk zijn, maar van sparen :!:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door bitchy »

Dan laat ik hem echt wel inslapen en koop ik wel een nieuwe
ja natuurlijk, tot zover jou liefde voor je dier.

inslapen is iets wat je moet doen als er geen toekomst meer is, of als het leven er niet beter op word, inslapen doe je niet omdat de rekeningen te duur gaan worden.
er zijn tegenwoordig genoeg oplossingen.

Marianna


Geplaatst op 25 Jul 2006 20:40 door Marianna

Quote:
Geplaatst op 25 Jul 2006 19:35 door bitchy

mooie reactie Marianna.

Dank je Bitchy
graag gedaan :)

NightStone
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 jul 2006 01:27

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door NightStone »

Weet je wat ik zo vreemd vind Nightstone, dat je je kater het wel de hele nacht liet uitschreeuwen van de pijn en je ging niet naar de DA, en toen je hond en kat protesteerden omdat je kater moest worden opgesloten gaf je toe terwijl je weet dat de kater ziek is.
We kwamen pas s'nachts achter dat ie pijn had en aangezien s'nachts geen praktijk open was,waren we noodgedwongen om te wachten tot de volgende ochtend.
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet,dus we konden hem ook niet dwingen om dat op te eten.
Hij had een week lang niks gegeten,terwijl het voer voor hem klaar stond.
en JIJ... JIJ bent je dieren niet waard!!!! koop maar een furby.. kost niks.. hoeft ook niet naar de dierenarts!!!!!
Waarom zouden wij niet dierwaardig zijn.
We hebben naast de kater van 8 jaar die tot 5 juli gezond was ook nog een poes van 9 jaar en een hond van 4 jaar.
Als we niet dierwaardig waren dan hadden we ze ook niet van kitten of pup af in huis genomen.
Wat jij AnnePanne zegt is klink klare onzin,je weet ook niet hoe de vork in de steel zit.
Dit is het laatste wat ik hier over schrijf,ik dacht dat dit forum was om lotgenoten die hetzelfde is overkomen te ontmoeten.
Maar helaas dat is niet echt het geval. :?

NightStone
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 jul 2006 01:27

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door NightStone »

dat is geen kwestie van een geldboom in de tuin of stinkend rijk zijn, maar van sparen
Ja en als het een onverwachte uitgave is dan??
Zoals ik al schreef,het is 8 jaar lang goed gegaan en nu is het goed mis,verder was dit bedrag niet de enige die onverwacht voor de deur stond.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door bitchy »

Spoedgevallen

Voor spoedgevallen zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen in de week, bereikbaar via het telefoonnummer 0570 - 653000.

Van sommige zaken is zondermeer duidelijk dat snel ingrijpen gewenst is. Van andere is dat minder duidelijk. Telefonisch overleg is dan ook altijd mogelijk en verstandig. Omdat het niet altijd mogelijk is een spoedgeval te behandelen op de plaats waar u gewoonlijk komt, zult u de behandelingslocatie te horen krijgen.

Wij verzorgen altijd zelf al onze diensten. U wordt voor spoedgevallen dus altijd geholpen door één van de dierenartsen van Dierenkliniek Deventer.


NightStone
Geplaatst op: 25 Jul 2006 22:23 Onderwerp:
Quote:

We kwamen pas s'nachts achter dat ie pijn had en aangezien s'nachts geen praktijk open was,waren we noodgedwongen om te wachten tot de volgende ochtend.
M.A.W. .... je l*lt,
& nu wis je als een speer je berichten, zo kinderachtig.... :roll:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door bitchy »

Zoals ik al schreef,het is 8 jaar lang goed gegaan en nu is het goed mis,
na een slechte ervaring met een verzekeraar ben ik zelf gaan sparen voor de honden, & wat jij al schrijft, jaren bijna geen kosten, dus het kleine bedrag dat ik maandelijks opzij zet voor onverwachte DA kosten is in al die jaren giga gegroeit.
je zou niet moeten wachten tot het laatste,
als je nog meer dieren hebt & je wilt niet ineens weer met een vette rekening staan, ga dan nu nog beginnen, het hoeft niet eens een vet bedrag te zijn.
verder was dit bedrag niet de enige die onverwacht voor de deur stond.
dat is ook kl0te, & ik geloof best dat die praktijk duur is.
maar je kater is geholpen, dat is het belangrijkste.

NightStone
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 jul 2006 01:27

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door NightStone »

Dan ben ik maar kinderachtig,maar waarom ben ik dan de boeman en waarom *** ik uit mijn nek.
Als 8 jaar lang goed is gegaan en er gebeurt iets dan weet je toch aook niet wat er aan de hand is.
Een dier kan niet praten,dus kan ook niet vertellen wat er aan de hand is.
Ik kap helemaal met deze topic en forum,want ik wordt niet normaal behandeld.
Ik wordt afgeschilderd als dierenhbeul,terwijl ik dat niet ben.
Ajuuuuuuuuuu en veel plezier met het verneuken van deze topic.
Dus barst.

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door just the cook »

NightStone
Geplaatst op: 25 Jul 2006 22:37 Onderwerp:

maar waarom ben ik dan de boeman en waarom *** ik uit mijn nek.
Misschien omdat er altijd een dierenarts nachtdienst heeft?
Denk je dat er s'nachts geen spoedgevallen zijn? Dat een dierenarts zijn praktijk sluit om 20.00, zonder verwijzing naar een waarnemend arts? Dat zou niet zo mooi zijn, niet voor de grote huisdieren, maar ook niet voor de kleine huisdieren.
NightStone
Geplaatst op: 25 Jul 2006 22:23 Onderwerp:



Quote:
Weet je wat ik zo vreemd vind Nightstone, dat je je kater het wel de hele nacht liet uitschreeuwen van de pijn en je ging niet naar de DA, en toen je hond en kat protesteerden omdat je kater moest worden opgesloten gaf je toe terwijl je weet dat de kater ziek is.

We kwamen pas s'nachts achter dat ie pijn had en aangezien s'nachts geen praktijk open was,waren we noodgedwongen om te wachten tot de volgende ochtend.

NightStone
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 jul 2006 01:27

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door NightStone »

Hier de man van Swendy Meisje nogmaals, om nog ff terug te komen op wat onze AnnePanne schreef en ik citeer *als je later kinderen hebt en er word er 1 goed ziek... en dat kost ook veel geld... laat je die ook maar inslapen??? want je maakt toch wel weer een nieuwe!!!!* Nee als mijn kind ziek zou zijn dan zou ik er heel anders over denken maar ik ben wel zo reeël dat als ik er tijdens de zwangershap al achter kom dat het kind later heel veel pijn zal hebben dat ik die pijn mijn kind wil besparen. En wat geeft jullie Negatieve balen eigenlijk het recht om mijn niet diervriendelijk te noemen, jullie weten niet eens hoe goed mijn dieren het hier hebben. Jullie zijn misschien anders in gesteld dan wij maar dat geeft jullie nog niet het Godsrecht om zo over ons te oordelen. Als jullie eens gewoon normaal zouden lezen dan had je in het begin kunnen zien dat Swendy Meisje lotgenoten zocht oftewel mensen die ook zo slecht zijn behandeld door hun dierenarts. Maar nee jullie denken gelijk het negatieve er weer van ( vandaar ook de term Negatieve Balen )en jullie denken gelijk weer dat ik niet voor de kosten op wil draaien dat hebben we helemaal niet gezegd. Enne voor die persoon die ff heel leuk de openingstijden van de Dierenkliniek hier in Deventer heeft opgezocht leuk hoor maar daar heb ik niks aan. Damn zeg waar gaat dit over jullie trekken het hele verhaal uit zijn verband wat bezielt jullie eigenlijk. Jullie hebben er misschien alles voor over en gaan misschien wel 30.000 euro lenen om je huisdier te redden, maar ik zeg dan dat je gewoon een idioot bent als je dat doet. Als je een nieuwe tv wil hebben dan gaan je toch ook niet naar de bank om te zeggen dat je geld wilt lenen voor een nieuwe tv. Of gaan jullie met z'n alleen naar Leen van Frisia lekker makkelijk geld lenen en dan in termijnen terug betalen. En er dan op het eind achter komen dat je meer geld hebt terug betaald dan dat je eigenlijk geleend hebben. Wake up people, this is the real world.

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door Soraya »

Heb je nooit geleerd om te sparen voor alles zodat je altijd enkele potjes voor nood hebt?
Ik heb dit wel geleerd, en ik hoop jullie nu in ieder geval ook.
Ik hoef ook niet geld te lenen want dat heb ik dus gespaard.
Natuurlijk ben ik realistisch, maar ook mijn laatste rekening was meer dan 400 euro bij de da, en ik heb dit er gewoon voor over.
Je weet dat zowel mens als dier een ongeluk kan krijgen die je niet altijd in de hand hebt, een kind/kat valt, komt ongelukkig terecht en breekt wat.
Zowel kind als kat verdienen dan ook de zorg die ze nodig hebben.
Bij ieder dier en mens kan er in de toekomst iets gebeuren waardoor het zorgenkondjes worden.
Maar als je ergens aan begint, moet je ook de verantwoording ervoor nemen, van het begin tot het eind. En niet op dat moment besluiten dat het niet in je straatje past.

Het is erg jammer dat jij zo negatief staat tegenover alle reacties, deze zijn in mijn ogen erg objectief. Dat het misschien niet is wat jij graag zou willen zien, dat weet je eigenlijk op een forum, dat er altijd reacties bijzitten die tegen hetgene indruisen wat jij zou willen zien.

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: Ik ben niet tevreden over een dierenarts

Ongelezen bericht door Ophidia »

Situaties kunnen in de loop der tijd zo veranderen dat je niet (meer) in staat bent om te sparen.

Gesloten