LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
juffrouw minousche
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 jan 2006 21:57

Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door juffrouw minousche »

Gruwelijk mishandelde boxer afgemaakt
Een boxer in de Limburgse plaats Grubbenvorst is zo gruwelijk mishandeld dat hij moest worden afgemaakt.

Gestolen
Uit onderzoek van de politie blijkt dat de hond begin juli was gestolen uit een ren bij een woning in Grubbenvorst. Een paar dagen geleden vond de mishandeling plaats: de boxer werd aan de trekhaak van een auto vastgemaakt en daarna honderden meters meegesleurd.


Kussentjes
De politie vond de hond in een leegstaande woning in Venray. Hij had over zijn hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken en had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten.

Zwarte auto
De boxer werd in eerste instantie nog opgevangen en verzorgd, maar een geraadpleegde dierenarts besloot hem te laten inslapen. De politie is op zoek naar een 20-jarige man en zijn 21-jarige zwangere vriendin bij wie de hond voor het laatst is gezien. Het stel reed in een zwarte auto met Pools kenteken.

Ipv ons druk te maken over een ander zijn mening etc,kunnen we beter uitkijken naar de mensen die dit op hun geweten hebben.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door bot321 »

Mocht je niks meer horen over deze (mensen)
dan heb ik ze gevonden. :twisted:

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Zoals ook al in ander onderdeel van dit forum vermeldt hebben wij zelf een boxer en weee degene die het dier iets aandoet, meestal zal hij[onze hond] zichzelf verdedigen maar mocht hij het niet redden dat schieten wij hem letterlijk en figuurlijk te hulp :evil: :evil: Liever 3 jaar de bajes in dan dat zo'n joker met zijn zwangere vriendin nog vrij rondloopt :oops: :oops:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door bitchy »

misschien rijden ze nu al in een rode wagen,
zijn er niet meer uiterlijke kenmerken?

wm1975
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 jul 2006 21:57

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door wm1975 »

ik zou ,t wel weten als ik ze te pakken krijg dan sleep ik ze alle twee achter m,n auto aan de trekhaak aan.
natuurlijk wel nadat die vrouw bevallen is want die baby kan er niks aan doen dat ie zulke ouders heeft.

irwi
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2006 20:06

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door irwi »

ze hebben ze gevonden, geen straf kan hoog genoeg zijn voor zulke dierenbeulen, niemand kan een hond vergeten achter een wagen, en eerst ook nog stelen ook, gelukkig hebben ze niet gezegd we wisten helemaal niets van een hond af, de straffen voor deze mensenmoeten omhoog en lekker in Polen laten uitzitten, en natuurlijk kind afpakken zulke onmensen mogen geen kind opvoeden

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door Marianna »

Verdachten mishandeling boxer gearresteerd

Uitgegeven: 4 augustus 2006 10:06

VENRAY - De politie heeft donderdagavond in Venray twee verdachten aangehouden voor de diefstal, verwaarlozing en mishandeling van een hond. De boxer werd woensdag gevonden en moest worden afgemaakt. Het dier was achter een auto vastgemaakt en meegesleurd.

De verdachten zijn een vrouw van 21 jaar en een man van 20 jaar uit Polen, meldde een woordvoerder vrijdag. Ze hebben verklaard dat ze de hond aan de trekhaak hadden vastgelegd en dat waren vergeten toen ze wegreden.


Een buurtbewoonster tipte de politie over de verdachten. De politie gaat verder met het onderzoek naar de precieze toedracht en hun rol. Het duo is vastgezet en zal vrijdag verder worden verhoord.

Gestolen

De politie vond de boxer woensdag in een leegstaande woning in Venray. De hond had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. Het beest had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten. De hond bleek begin juli te zijn gestolen in Grubbenvorst.

www.nu.nl

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Als het mijn hond was stond ik nu te posten voor dat bureau en oh wee als ze er uitkwamen.......................lang leve de lol, mijn lol welteverstaan. Ik kook al als ik er alleen maar aan denk.........ophangen aan de hoogste boom die zooi :evil: :evil: :evil:

Toolboy

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ Reintje
Uw reactie is begrijpelijk maar het zal wel weer afgewimpeld worden.
Niet toerekeningsvatbaar ofzoiets.
Tevens zijn het Polen.
Opsluiten moeten ze dat volk maar ze zullen er wel met een berisping vanaf komen

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door pardon »

beesten zijn het :twisted:

inge b
Berichten: 59
Lid geworden op: 06 mar 2006 21:10

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door inge b »

ik gun haar een miskraam

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door bot321 »

Nou dat vind ik wat te ver gaan hoor dat kind kan
er ook niks aan doen.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door Walter van V »

nee maar zulke ouders ben je als kind ook niet blij mee toch?

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door showgirl »

waarschijnlijk groeit het kindje bij zulke ouders op met net zo weinig respect voor mens en dier.

inge b
Berichten: 59
Lid geworden op: 06 mar 2006 21:10

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door inge b »

juist dus daar hebben we niks aan,net zoals die achterlijk gek die die hond met een hamer op a'n kop heeft geslagen en daar 13 keer met een briefopener in zijn nek heeft gestoken (was gister bij hart van nederland) echt deze mensen mogen van mij ter plekke sterven en zich vooral niet voortplanten!!!

DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door DL3B »

Stond gister ook in het AD. Is gelukkig wèl opgepakt, maar..............straks schijnt hij z'n hond ook weer op te kunnen eisen???!!!???? Raar rechtssysteem hebben we hier toch.
Toch zijn dit maar de enkele gevallen die in de openbaarheid komen.
Ondertussen wordt er zowel bij dieren als kinderen heel wat mishandeld. En als er al eentje opgepakt wordt, dan zijn de straffen veel te mild.
Hoe vaak wordt bij gezinnen waar ze kinderen weggehaald hebben er wéér nieuwe aanwas "gefokt" ?
Hoeveel dieren zijn er de afgelopen vakantie weer "gedumpt"? Wel geld hebben om op vakantie te gaan, maar voor het dier ho maar. Valt me nog mee dat ze dan hun kinderen ook niet maar gewoon dumpen :shock:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door showgirl »

:shock: dat mensen een weerloos dier zo kunnen toetakelen :? :cry:

stafford-edition
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2006 10:55

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door stafford-edition »

hallo allemaal ik ben er pas bij en lees alles een beetje door ik ben me kapot geschorken heb hier 4 trouwe kamarade ik wil nog niet eens zeggen wat ik zou doen met zulke mensen enig wat ik wil zeggen waarom hebben wij mensen zo zieke geest het is te gek voor woorden ik heb gelijk mijn honden bij me geroepen moest ze even vast houden snapje kan dit niet begrijpen hoe ziek moet je zijn deze wereld is geen wereld meer we glijden af mensen aub waarom mensen vergeten hoe trouw een hond kan zijn ik woord hier misselijk van en de wet ik lach daarom dood straf je bent welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JohnathanDoe

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door JohnathanDoe »

doodstraf is te makkelijk voor ze.ze moeten (lang) pijn lijden voordat ze dood gaan.Wat moet die hond wel niet hebben gedacht en gevoeld!Laat ze maar eens in de bajes komen,dan zijn ze daar nog niet klaar met ze,en geloof mij maar!
Elk dierenleed is te erg voor woorden,en die mensen moeten erger gestraft worden dan als we met dezelfde delicten bij mensen doen.Dieren kunnen zich niet zo makkelijk verweren als mensen!Dood NEE, te makkelijk.Hoe zouden zij het vinden als we hun kindje achter een auto slepen,he?!
Wij hebben zelf 5 poezen,we hebben 2x een inbraak gehad in Antwerpen toen we daar woonden.Één van de poezen is nu totaal angstig geworden (allemaal een beetje trouwens).Politie en dierenarts toenertijd dachten de de inbrekers ze iets hadden aangedaan.Jammer genoeg ben ikzelf er niet achter gekomen wie het hebben gedaan.Ga ik graag een gratis vakantie voor krijgen.
Nee wie aan onze kindjes komt die kan maar beter vluchten naar Antartica en dan nog zal ik hem een bezoek brengen.Eigenlijk zouden we net als vroeger dat soort mensen moeten martelen,afstraffen op een groot plein zodat iedereen het kan zien wat ze gedaan hebben.En geloof me,niemand zal er een hand voor omdraaien om ze ongemoeid te laten.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Laat iedereen uitkijken naar deze personen!!

Ongelezen bericht door bot321 »

Als ik zo die reacties lees (mezelf incl.) gericht
tegen deze mensen zijn we eigenlijk geen haar
beter als deze mensen. :oops:

Gesloten