LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] medicijnen Ranzijn Dierenarts

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Yvon500
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 jun 2017 16:47

medicijnen Ranzijn Dierenarts

Ongelezen bericht door Yvon500 »

Bij de dierenarts geweest met mijn Lhasa Apso, ze hoest al weken, ze heeft een ontstekingsremmer gekregen en een hoestdrank.
Voor de hoestdrank moest ik €19,75 betalen. Ik liet het flesje vallen en ben zo de helft al kwijt. Even gekeken of ik het online kon kopen
indien nog meer nodig. Tot mijn verbazing kost hetzelfde flesje online bij Ranzijn €16,28. Even gebeld en de assistente vond dat ook raar.
Ze ging het navragen bij de bedrijfsleider en heeft daarover teruggebeld. Online is het goedkoper om de website een boost te geven, kreeg ze als antwoord. Allebei vonden we dat niet kloppen maar ze mocht me niet het verschil terug betalen.
Je kunt dus beter na bezoek aan de dierenarts online de voorgeschreven medicijnen bestellen bij Ranzijn Aalsmeer.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: medicijnen Ranzijn Dierenarts

Ongelezen bericht door Lowieze »

Als je direct wat nodig hebt voor je huisdier, maakt die paar euro toch ook niet meer uit?
Bij een online bestelling heb je wel een wachttijd.

Lady1234
Berichten: 27099
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: medicijnen Ranzijn Dierenarts

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien is het bij een andere dierenwinkel nog wel goedkoper. Wie weet.

Yvon500
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 jun 2017 16:47

Re: medicijnen Ranzijn Dierenarts

Ongelezen bericht door Yvon500 »

Bij andere webshops is het nog goedkoper. Het gaat me niet om een paar euro maar vind het niet kloppen dat dezelfde winkel online goedkoper is. En de volgende dag in huis vind ik met een hoestdrank geen bezwaar.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: medicijnen Ranzijn Dierenarts

Ongelezen bericht door reggie2 »

Tja bij de ene dierenarts betaal je meer voor medicijnen dan bij de andere. Gewoon ff op google zoeken en navragen.

Erthanax
Berichten: 9677
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: medicijnen Ranzijn Dierenarts

Ongelezen bericht door Erthanax »

Is het wel dezelfde winkel? Het gaat weliswaar beide om Ranzijn, maar de webshop heeft vrijwel zeker een eigen logistiek proces (heel efficiënt), mogelijk op een andere (goedkopere) locatie. Dat zie je dan weer terug in de verkoopprijs.

Gesloten