LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rentenaar.com

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
koerina1

rentenaar.com

Ongelezen bericht door koerina1 »

Heeft er iemand ervaring met rentenaar.com?
Dan doel ik vooral op de puppy verkoop.
:roll:

NoNNeS

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door NoNNeS »

hoi..

Nou ik was via marktplaats op zijn/ haar site gekomen..
Maar geen puppy te bekennen op de site..
ik vind het maar een beetje vaag

Gast

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door Gast »

koerini pupen koop je bij een fokker en niet bij een rentenaar..Dus zit je verkeerd ga maar wieberen .dit is een pagina over voeding voor honden en katten.de groeten :evil: :evil: 8)

wilma1

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door wilma1 »

dit is een honden & katten forum
alles mag hier op gezet worden mits het over honden & katten gaat.
wanneer je over voer wil praten ga je zelf maar naar de ''brokkenmafia'' topic toe, daar zit je dan goed :evil: (ik kan ook boos kijken hoor)


en nog venijniger :evil: : hoe halen jullie (koerina & nonnes) het in je hoofd als je al een vermoeden hebt dat iets niet helemaal klopt om daar dan toch maar even navraag over te doen! zie er dan toch gewoon vanaf!
willen jullie de puppenfabrieken in stand houden?? :?:
dan zijn jullie zeeeeeeeeer goed bezig, aplaus voor jezelf,
ga vooral door deze mensen te stimuleren zoveel mogelijk teefjes 2x per jaar pups te laten krijgen
niks herstelperiode, nee gewoon weer laten dekken, hoemeer pups er geboren worden hoemeer er verkocht kunnen worden, en wanneer de teef niet meer zwanger word omdat ze te oud word dan laten we haar lekker inslapen!


word nou maar eens een keer wakker zeg :evil: :evil: :evil:
gmble grmble puppen kopen via de puppenfabrieken..
:x
ga gewoon eens in het asiel kijken wat een scheetjes daar zitten :x

wilma1

Gast

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door Gast »

wilma.
Ik had gedacht dat die misschien een nieuwe topic was .vandaar mijn reactie en ik mag reageren hoe ik dat wil.En over lelijk kijken van jou heb ik maling. :twisted: :twisted: Vandaar.Mijn hond heb ik vrijdag moeten laten inslapen en daarom wens ik geen grote bek van je te krijgen. :!: :!: Ik koop mijn hond bij een kleine vertrouwde fokker uit friesland die af en toe pupies heeft dus geen broodfokker of fok fabriek.Dus oppassen wat je zegdt.Een grote dieren liefhebber. :o

koerina1

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door koerina1 »

Nou nou mensen. Zit er een splinter dwars ofzo?
Ten eerste gaat het me niet om de koop van een puppy, ik mag namelijk geen puppy vanwege mijn astma. :cry:
Zou ik wel een hond kopen dan komt hij bij het asiel vandaan.

Ik had ook de advertentie op marktplaats gezien en vond het erg verdacht. Ik kan niet goed tegen onrecht, zeker niet tegen dieren en mag 'illegale' praktijken graag melden bij marktplaats/ebay/etc en de Dierenbescherming.
Daarom wilde ik graag informatie over rentenaar.com.
Dus doe allemaal even normaal. :shock:

Jullie kunnen trouwens ook eerst jullie hersentjes gebruiken en vragen waarom ik informatie wil. Het is niet goed voor de samenleving als iedereen zijn oordeel altijd al klaar heeft. :evil:

Gast

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door Gast »

dat ga je krijgen gast omdat er over dit soort onderwerp al ter sprake is geweest.ben blij dat je het niet doet want er is al zoveel gedoe rondom dat soort zaken. en een hondje uit het asiel of bij een goede fokker vandaan is veel beter.iemand die zoveel soorten heeft kan je beter mijden, want dat is foute boel. :)

puppy

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door puppy »

er staan op marktplaats meer van die broodfokkers. de mensen willen goedkoop een puppy .en die broodfokkers steeds meer geld.ik begrijp niet dat de mensen daar nog steeds een hondje kopen.en volgens die broodfokkers hebben ze die nesten zogenaamd opgekocht .vieze dieren beulen zijn het

koerina1

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door koerina1 »

Offtopic:
Dus.. omdat het soort al aan bod is geweest mag een mens zo bot reageren en dat had ik kunnen verwachten van deze samenleving. :?

Ontopic:
Ik weet heus wel dat het bij rentenaar.com niet goed zit en dat het (waarschijnlijk) een broodfokker is maar ik wilde graag info en ervaringen van mensen horen omdat ik geinteresseerd ben in rentenaar.com en niet in het algemeen in broodfokkers.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

wilma1

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door wilma1 »

:oops: oke koerina het spijt me dat ik meteen het gevoel kreeg dat je de zoveelste niet nadenkende toekomstige puppykoper was :(


moos
ik heb om meerdere topics al gezien dat jij wel mag leren lezen
dat je verdriet hebt om je hond kan ik me heel goed voorstellen maar
wanneer jij reageerd dat dit een topic is over voer mag ik best stellen dat deze topic is over honden en katten en niet alleen over voer.
maar net als erik ga ik helemaal geen discussie met jou beginnen

wilma

puppy

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door puppy »

koerina1 ik heb het niet persoonlijk tegen jou . jij wilde informatie . maar wel tegen die lui die eerst een puppy kopen bij die broodfokkers . en dan met hele verhalen komen zoals .mijn hond is ziek en wie heeft daar en daar een hond gekocht. mijn hondje heeft 1 keer puppy`s gehad .en dat vind ik genoeg . die waren wel niet zo goedkoop als bij die broodfokkers .maar de eigenaren van die puppy`s zijn naar 3 jaar nog steeds blij met hun hond. bij mijn hond komen geen puppy`s meer .maar ik zou het toch fijn vinden als iemand een hondje wil om die te kopen bij een goede en eerlijke fokker

bek

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door bek »

en een grote bek kunnen wij allemaal voeren wilma

wilma1

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door wilma1 »

ja

Gast

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door Gast »

een teefje die niet meer kan produceren omdat ze te oud wordt laten inslapen????

word wakker!!

dierenartsen en inslapen kosten geld.

ik ken een BULLMASTIFF fokker ( een van de bekendste van nederland) die fokt heeeel veel bullmastiffjes en hij heeft een baantje op het slachthuis.

weet je wat hij doet als de teef te oud wordt?

hij neemt ze mee naar zijn werk en zet ze het schietkapje op.

anno 2004 gebeuren dit soort walgelijke praktijken.
het is 100 % een waar verhaal. heb het uit eerste hand.
hij verkoopt veel pups en ook nog hondebrokken hij adverteert in onze hond en wint veel bekers op tentoonstellingen.

hij is lief en aardig als je een pup wilt kopen maar het is in werkelijkheid een BEUL!!

dus niet alleen broodfokkers zijn slecht, ook zgn gerespecteerde nette fokkers kunnen duivels zijn!!

puppy

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door puppy »

gast waar heb jij het nu weer over ik mijn hondje niet laten in slapen .ik maak er alleen geen FOKTEEF van ja!

wilma1

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door wilma1 »

puppy ik denk dat dit een reactie op mijn bericht is van vanmiddag.


he bah gast van 19.01 mijn maag draait hier van om :shock:
helaas kan ik me voorstellen dat dit gebeurd
alles om zakken te vullen

:cry:

erg he
is er geen mogelijkheid om hem aan te geven dan???

dat zal wel niet dan was het al gebeurd

ik ben roerend met je eens dat ook een ''echte'' fokker totaal verkeerd bezig kan zijn.
en wanneer ze ook nog eens lid zijn van een ''rasvereniging'' denken mensen dat ze met een betrouwbare fokker bezig zijn.
nou vergeet het maar

wilma

puppy

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door puppy »

geef hem dan aan bij de dieren bescherming.als dit werkelijk waar is . en honden die je met stamboom verkoopt mogen niet bij elke loops heid gedekt worden. maar als ik wist wie die zogenaamde dieren vriend was . ging ik hem aangeven

koerina1

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door koerina1 »

Aha, lekker offtopic allemaal.
Ik denk dat het zo wel weer genoeg is geweest. Er is toch niemand die mij zinvolle info kan geven over de (eventuele) wanpraktijken van rentenaar.com.
Jammer....

Als jullie nog verder willen 'discussieren' (over de zoveelste algemene topic Broodfokkers), veel succes!

puppy

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door puppy »

ja jij ook bedankt koerina1

wilma1

Re: rentenaar.com

Ongelezen bericht door wilma1 »

graag gedaan koerina

Gesloten