By the way.... zouden we nu eindelijk verlost zijn van het nutteloze gezeur van onze K*tt(ekop)???

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
By the way.... zouden we nu eindelijk verlost zijn van het nutteloze gezeur van onze K*tt(ekop)???
Een stafford mag dus op dezelfde plaatsen los lopen als jouw k*ttelikkerHonden met een stamboom zijn wel toegestaan(vraag me niet wat het verschil is qua bijten want ook deze kunnen net zo goed en hard bijten),maar moeten dus aangelijnd lopen
...............................kitt
Geplaatst op: 15 Apr 2006 18:38 Onderwerp:
jullie raken mij NOOIT meer kwijt op dit forum en ik zal ALTIJD mijn MENING blijven verkondigen
en net zoals we nooit verlost zullen worden van kitt op dit forum,net zo min zal nederland (en kit)ooit verlost worden van staffords.DE STAFFORD ZAL ALTIJD BLIJVEN IN NEDERLAND!!jullie raken mij NOOIT meer kwijt op dit forum en ik zal ALTIJD mijn MENING blijven verkondigen.Of jullie dat nu waarderen of niet,daar lig ik niet wakker van hoor.
DE STAFFORD ZAL ALTIJD BLIJVEN IN NEDERLAND!! en of kitt dat nou waardeert of niet,daar liggen we echt niet wakker van