LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

Omwonenden zagen hoe een pitbull-achtige hond de twee zwanen aanviel
kan ook een rottweiler zijn dus :roll: of een kruising van een whippet x boxer :roll: :lol:
ik heb van dit verhaal nog niks gehoord, zal er eens achteraan gaan.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door aussienl »

Tip voor Kitt en jan tiel. kijk eens op deze site. Als je ze allemaal raad heb je recht van spreken. Als je de "echte" Pitbulls er niet uit kunt halen bewijst het maar weer dat er over een soort gesproken wordt die je niet eens herkend.

http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/findpit.html

Deze site heeft zo'n 25 foto's van verschillende ras honden. Mensen wijzen op deze site honden aan als Pitbull achtigen terwijl het compleet andere soorten zijn en v.v. (GEEN van deze honden is een bastaard... ze zijn allemaal rasecht). Probeer het maar

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

Maar babs er staat geen herder,collie of jack Russel!!!!!!!!!!!!!!!Er staat toch duidelijk leesbaar voor iedereen dat het hier wederom om een pitbull achtige hond gaat.en dit bericht komt van de site rtvrijnmond.nl.Dus heb ik niet verzonnen!!!!!!!!!!!en komt dus ook niet van mijn hand,maar is een nieuwsbericht dat voor een ieder leesbaar is.

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Oud nieuws hoor!,maar ja weej jij veel..............Wacht maar af als er genoeg bijtincidenten bijkomen,word het ras hélemáál verboden,stamboom zegt dan ook niets meer :!: :!:

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Jullie zijn allebei te dom om voor de duivel te dansen, laat staan om een bericht op waarde te schatten. Door leken zoals jullie wordt een hond al snel voor pitbullachtige uitgemaakt. Jullie zouden ook mijn honden voor pitbull uitmaken. Dat zegt genoeg.

Ik weet dat jullie in dit land nooit jullie zin zullen krijgen en wij zullen blijven vechten voor de honden, wat jullie ook roepen. De enige die hier gemuilkorfd zouden moeten worden zijn jullie.

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

Babs,voorlopig hebben wij wel onze zin en worden deze honden afgemaakt zoals wij willen.

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Nee, dat hebben jullie niet, jullie willen ze nml allemaal af laten spuiten en niet alleen de boomloze honden. Dat zullen jullie nooit bereiken.

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

Wat is een Pitbull?
De Pitbullterriër, kortweg Pitbull, is verwant aan rassen zoals de Engelse Staffordshire Bull Terriër en de American Staffordshire Terriër. Laatstgenoemde rassen zijn beiden door de FCI (overkoepelende internationale kynologische organisatie) erkend. De Pitbull heeft geen stamboom. Omdat de Pitbull niet als ras erkend is, is de officiële aanduiding ‘hond van het Pitbullterriërtype’. Een Pitbull is daarmee niet aanwijsbaar op grond van zijn afstamming maar op grond van zijn uiterlijke kenmerken. Daarom spreken we liever over Pitbullachtigen. Pitbullachtigen betreffen merendeels stamboomloze American Staffordshire Terriërs en kruisingen van deze honden. Ze worden onder meer gekenmerkt door hun brede kaken en atletische bouw. Alertheid en waakzaamheid is geboden bij het bezit van deze honden: de passie tot vechten is net als de krachtige lichaamsbouw genetisch bepaald. Bovendien geeft de Pitbullachtige nauwelijks dreigsignalen af waardoor deze in zijn gedrag voor mens en dier onvoorspelbaar kan zijn. Een Pitbullachtige vraagt om een eigenaar die zich bewust is van de eigenschappen van zijn dier en dan ook zijn verantwoordelijkheid in de publieke omgeving neemt


Moet ik bang zijn voor ‘die’ honden?
Dit hangt af van de situatie. Een eigenaar die verstandig met zijn hond omgaat en weet over welke specifieke eigenschappen de hond bezit, zal er voor zorgen dat zijn hond geen gevaar kan vormen voor mens en dier. De honden vormen, vanwege hun genetische aanleg tot vechten, met name een gevaar voor andere honden. Helaas zijn er toch nog eigenaren, die hun hond bijzonder lief hebben maar geen weet hebben van dreigende agressie en genetische aanleg. Ze zullen zich niet realiseren dat hun hond niet los kan en/of zonder muilkorf kan wandelen. Ook is spelen met andere honden voor deze honden niet weggelegd omdat wanneer de hond volwassen is hij liever met andere honden vecht dan speelt.

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door pardon »

wat voor een beest ben jij kitt. of je bent bang voor honden of je haat ze.hoe gaat het eigenlijk met die katten van jou? hebben ze al kittens. heb je ze verzopen of laten stikken. ja , dit zijn harde woorden . even hard als jij . die het prachtig vind dat honden worden ingeslapen. ik wist dat er beesten waren onder de mensen nou jij en jan tiel zijn er 2 van

cyote
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2006 19:24

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door cyote »

In artikel 1 van de nederlandse grondwet staat:

Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Dit heb ik leterlijk over getypt.
Er staat echter niet bij dat het alleen om mensen gaat (dus onze honden hebben nog een kans).
We moeten ons dus gewoon berusten op Artikel 1 van onze grondwet.

cyote
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2006 19:24

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door cyote »

kitt


Geplaatst op 16 Mei 2006 18:06 door kitt


--------------------------------------------------------------------------------

Babs,voorlopig hebben wij wel onze zin en worden deze honden afgemaakt zoals wij willen.
dierenbeul

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

Nou Jan ze zijn hier zo dom dat ze zelf denken dat de grondwet voor dieren geld!!!!!!nou vraag ik je zeg!!!!!!!!!!!!!!!dan ben je pas echt dom en dan is daar ook niets meer aan te veranderen.En dier moet je dier laten.Een dier hoor je niet als mensen te behandelen,volgens mij is dat het eerste wat je leert tijdens een cursus met je hond(wordt misschien toch tijd voor jullie om die eens te gaan volgen!!!)

en wat betreft mijn kittens......laat ik dat lekker voor mijzelf houden.Jullie commentaar heb ik daar niet bij nodig.Maar laat ik dit zeggen er zijn een aantal mensen hierdoor(mijn kittens)erg gelukkig.

cyote
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2006 19:24

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door cyote »

Geplaatst op 16 Mei 2006 20:54 door kitt


--------------------------------------------------------------------------------

Nou Jan ze zijn hier zo dom dat ze zelf denken dat de grondwet voor dieren geld!!!!!!nou vraag ik je zeg!!!!!!!!!!!!!!!dan ben je pas echt dom en dan is daar ook niets meer aan te veranderen.En dier moet je dier laten.Een dier hoor je niet als mensen te behandelen,volgens mij is dat het eerste wat je leert tijdens een cursus met je hond(wordt misschien toch tijd voor jullie om die eens te gaan volgen!!!)

en wat betreft mijn kittens......laat ik dat lekker voor mijzelf houden.Jullie commentaar heb ik daar niet bij nodig.Maar laat ik dit zeggen er zijn een aantal mensen hierdoor(mijn kittens)erg gelukkig.


je bent en blijft een dierenbeul

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Marieta »

Coyoti heeft teminste een hart! en In ieder geval meer verstand dan kitt en Jan

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

goh k*ttekit schrijft naar janl*l. wat diep triest toch als je last hebt van mps :mrgreen:

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

Maar laat ik dit zeggen er zijn een aantal mensen hierdoor(mijn kittens)erg gelukkig
WE HEBBEN EEN CLUBJE OPGERICHT VOOR MENSEN UIT HET GESTICHT!!!

je hebt zeker je kittens gegeven aan net zulke trieste mensen als dat je zelf bent. allemaal van die joehoemensen. (gekken)

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Dan ben jij deeerste die in het gesticht komt,erikalee :twisted: En Kitt,ze willen en kunnen het niet weten dat het ras gewoon afgemaakt blijft worden!
Zelf zijn ze zo stom om dit ras te kopen,maar dat duurt niet lang meer :!:

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

ze denken het allemaal beter te weten maar de wet kunnen hun NOOIT veranderen,het wordt alleen maar erger,hahahahahahahahaha,maar dat weten hun niet :wink:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

je-zus jan debiel/kitt, (knap om met jezelf te communiceren :lol: )
JanTiel;
Geplaatst op: 17 Mei 2006 03:44 Onderwerp:

En Kitt,ze willen en kunnen het niet weten dat het ras gewoon afgemaakt blijft worden!
Zelf zijn ze zo stom om dit ras te kopen,maar dat duurt niet lang meer
over welk ras praat je nou eigenlijk :roll: :roll: :roll:
JanTiel
Geplaatst op: 17 Mei 2006 03:46 Onderwerp:

ze denken het allemaal beter te weten maar de wet kunnen hun NOOIT veranderen,het wordt alleen maar erger,hahahahahahahahaha,maar dat weten hun niet
ze willen... :roll: ze denken... :roll: maar dat duurt niet lang meer.. :roll: maar dat weten hun niet.... :roll:
blablablablabla, nou een beetje meer inhoud, in plaats van dreigen dreigen dreigen.
kitt
Geplaatst op: 16 Mei 2006 18:06 Onderwerp:
voorlopig hebben wij wel onze zin en worden deze honden afgemaakt zoals wij willen

wees er vooral trots en blij mee dat er onschuldige lieve honden afgemaakt worden vies vuil kutwijf :twisted:
ga je eigen bastaardkittens een spuitje geven en geil er vooral lekker op. volgens mij kom je gewoon klaar bij het idee dat er weer een hond dood is. :shock: :x :evil:

DonVito
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 apr 2006 21:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door DonVito »

wees er vooral trots en blij mee dat er onschuldige lieve honden afgemaakt worden vies vuil kutwijf
ga je eigen bastaardkittens een spuitje geven en geil er vooral lekker op. volgens mij kom je gewoon klaar bij het idee dat er weer een hond dood is.
:twisted:

Gesloten