LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
irwi
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2006 20:06

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door irwi »

meer als jij ooit zult hebben in ieder geval j.t.

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Jullie kunnen het gewoon niet hebben,dat er OOK mensen zijn die dit ras niet moeten!

irwi
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2006 20:06

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door irwi »

jawel hoor van mensen kunnen we dat heel goed hebben.
Ieder zijn mening, maar niet jouw gedachtenkronkels

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

hahahaha ik lach nog véél harder,als ze de staff's met boom in de toekomst ook gaan aanpakken.

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

janl*l kijk maar uit dat ze jou niet aan gaan pakken!!!!!!

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Hahahahaha,je komt maar hoor!

irwi
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2006 20:06

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door irwi »

je hebt alleen maar een grote mond van kom maar, als je zoiets zegt moet je er ook even bijvermelden waar de mensen heen moeten gaan.
Zeg maar welke inrichting. Oh ja bij deze nodig ik je uit op 10 juni op de zwarte markt in Beverwijk. Daar staan mensen met een hart voor dieren om handtekeningen te verzamelen tegen deze wet.

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Hoop dan dat er ook staffords ZONDER boom rondlopen!!!!!!!

dre1
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mei 2006 12:17

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door dre1 »

aan j.t jij zeker wel. Kom maar eens kijken als je durft lopen alleen maar rottweilers rond en een paar andere rassen. En ze staan het beste aangeschreven van amsterdam en omstreken en de club is aangesloten bij de ras vereniging NRC

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Hahahahaha,laat me niet lachen dre1....het slechtste zal je bedoelen! Ken genoeg mensen die daar wegehold zijn van ellende!!!!!

dre1
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mei 2006 12:17

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door dre1 »

misschien in jou ogen j.t maar alles wat met een hond te maken heeft is bij al slecht. Ik heb daarom MArtin gauas voor je gebeld voor een gedrags training leer je misschien met een hond om gaan

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door just the cook »

JanTiel


Geplaatst op 28 Mei 2006 13:46 door JanTiel


--------------------------------------------------------------------------------

Hahahahaha,laat me niet lachen
Nee, jij lacht nogal wat af zeg :roll:

Caltis
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 mar 2006 23:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Caltis »

De fokkers die het zo nodig vinden om die honden te fokken zonder stamboom die moeten afgemaakt worden, niet de honden. Het zijn altijd mensen die voor dierenleed zorgen. :evil:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

Het is geen kwestie van uitdagen.
(het komt bij veel mensen wel zo over)
De meeste honden blaffen uit angst.
Honden denken; de aanval is de beste verdediging.
En meestal lukt dat,omdat beide hondeneigenaren
elk hun eigen weg weer vervolgen.
Nee die honden blaffen dus omdat ze denken dat ze geweldig sterk zijn omdat hun ,baasje hun steunt,er is een heel groot verschil tussen angstblaffen en dominantblaffen :roll: :roll:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

Jullie kunnen het gewoon niet hebben,dat er OOK mensen zijn die dit ras niet moeten!
Er is een verschil tussen mensen die het ras niet moeten,en tussen mensen die hele indianenverhalen verzinnen om het ras slecht te maken,alleen omdat ze geen doel in hun leven hebben :roll: :roll: :roll:

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Ophidia »

@just the cook; Ja,normaal gesproken wel,maar omdat er zoveel onopgevoede honden rondlopen,doe ik dat dus niet. (het is al eerder mis gegaan namelijk) :cry:

chamook
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 mei 2006 15:14

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door chamook »

Ik vind het dan ook helemaal niet gek dat zoveel kleine hondjes bang zijn voor grote(re) honden. Eigenlijk vind ik het wel een gezonde instelling van de kleine hondjes.
Ik ben het niet met je eens dat het een gezonde instelling is als kleine hondjes bang zijn voor grotere.
Het is maar net hoe je ze opvoed. Het kleine hondje van m'n zusje kan het prima vinden met grote honden.
Een familielid van me heeft een Yorkshire Terrier die de baas is over alle grote Herders die ze heeft.
Die kleine hondjes zijn niet bang geboren voor grote honden, maar bang gemaakt, juist door hoe hun baasje reageert op grote honden.
Vaak omdat deze zelf bang zijn, wat op zich niet geeft, kun je niets aan doen, maar probeer het alsjeblieft niet aan je hond te laten merken, want juist als ze zo bang zijn, heb je kans dat ze door de signalen die ze geven aan zo'n grote hond, problemen krijgen.
En nou snap ik wel dat er ook mensen zijn met grote honden die totaal geen controle over ze hebben en ook niet goed weten waar ze mee bezig zijn. Maar om daarom ervoor te zorgen dat je hondje steeds angstig/gestresst buiten loopt, lijkt me ook niet fijn voor het beestje, aangezien je ze toch geregeld tegen zult komen?

Tuurlijk, dat je 'm optild is verder jouw zaak, maar als dat resulteert in een hondje dat uit angst uitvalt of bijt (en ik zeg niet dat dat jouw betreft, want ik ken je hondje helemaal niet) naar mijn grote trouwe lobbes, dan wordt ik daar niet vrolijk van.
En zeker niet van die mensen die hysterisch gaan staan gillen als er niet eens wat aan de hand is of mensen die het hondje aan de riem optillen waardoor het bijna gewurgd worden, als je alleen maar langsloopt. :(

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

Juist,want mijn hond negeert kleine honden en loopt er gewoon langs,behalve als een hondje word opgetild en de eigenaresse als een hysterisch iemand staat de schreeuwen,dan pas word het interresant voor hem :roll: Trouwens mijn honden lopen altijd aan de lijn ,dus ik zie het nut van het optillen helemaal niet in

chamook
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 mei 2006 15:14

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door chamook »

@Ophelia

Dat het al eerder is misgegaan vind ik echt heel erg voor je. :cry:
Ik heb zelf ook wel het een en ander meegemaakt wat dat betreft.
Maar toch zou ik nooit als ik weer een klein hondje heb, zo'n diertje angstig gaan optillen.
Want dat betekent dat dat hondje in z'n leven vaak angstig zal zijn, aangezien er veel grote honden in ons landje lopen.
En dan heeft ie ook geen leuk leven...
Ik zie het maar zo. Er zijn ook heel veel enge, gevaarlijke mensen buiten (waarom hebben ze daar niet zo'n wet voor???), maar toch ga ik elke dag naar buiten en doe wat ik wil en ga me daar niet druk om maken. Stel je voor dat ik elke dag met angst en beven naar buiten moet. Kan ik er gelijk wel mee kappen toch? :roll:

chamook
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 mei 2006 15:14

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door chamook »

Sorry, ik bedoel natuurlijk Ophidia :oops: :oops: :oops:
Zit er een beetje doorheen, kom net van m'n werk :roll:

Gesloten