LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zooplus

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Mijn enige advies voor contact: blijf mailen! Ik heb na weer een mail of 5 ofzo, vanochtend een mail gekregen dat ik het geld van het huisje terug krijg gestort.

Gewoon elke dag blijven mailen. Hetzelfde mailtje.

Wat misschien ook helpt, is een beoordeling over een product invullen op de website zelf. Dat heb ik gisteren gedaan, misschien dat ik daarmee eindelijk hun aandacht kreeg.

Of misschien was het mijn reactie op dit forum, of misschien op Checkwebwinkel.nl, of nog ergens anders. Echt, ik heb op zo veel mogelijk websites gereageerd.

Ook wordt door veel mensen aangeraden te bellen. Ik heb zelf nog nooit met ze gebeld (mijn Duits is echt heel slecht), maar hun nummer is: +49 1805110051.

Marjolijn_2009
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:40

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Marjolijn_2009 »

Ze spreken ook Engels bij dat telefoonnummer.

angel231265
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21

Re: zooplus

Ongelezen bericht door angel231265 »

Ik heb voor de 1e keer iets bestelt bij zooplus.
Helaas ook ik heb nu een slechte ervaring.
Op 16 april een bestelling gedaan, maar die is zoek.
Ze zouden het opnieuw in bestelling nemen op 5 mei, helaas daar was iets niet goed gegaan.
15 mei weer opnieuw in bestelling, wederom komt er niets binnen en krijg ik een mailtje dat om de een of andere reden mijn bestelling retour is gestuurd door TNT ( was verstuurd door DHL) naar zooplus. vreemd....
Nu heb ik om mijn geld teruggevraagd en dit was geen probleem.
Ik heb alleen nog steeds niets binnen en als ik mail krijg ik het antwoord dat het zsm wordt teruggestort.
Inmiddels is het 2 juni en ben ik het een beetje zat.
Wie weet wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen??????

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Soraya »

dagelijks hun platmailen en eventueel bellen. Zonodig een volgende keer met acceptgiro bestellen.

angel231265
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21

Re: zooplus

Ongelezen bericht door angel231265 »

Ben ik ook zeker van plan, maar voor mij was het de 1e en laatste keer dat ik daar wat bestel.

ruis
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2009 08:22

Re: zooplus

Ongelezen bericht door ruis »

Ik was zo blij toen ik in mei zooplus vond, een webwinkel waar we alles voor onze 8 katten in 1x konden bestellen. Daarvoor bestelden we Orijen droogvoer bij de ene zaak en feline porta 21 blikvoer bij de ander (geen van de zaken had beiden). Kattengrit haalden we zelf bij de dierenwinkel.

Maar de blijdschap was van korte duur!
Aangemeld, 1e bestelling gedaan en meteen betaald. 17 dagen later werd onze bestelling bezorgd! Begin deze maand 2e bestelling gedaan, weer direct betaald... na 5 dagen stond er bij "mijn zooplus" en "mijn bestellingen" nog steeds dat er gewacht werd op betaling. Afgelopen donderdag, 13 dagen na bestelling en betaling werd eindelijk pakket 1 van 2 bezorgd en de volgende dag deel 2.
In pakket 1 zaten de brokken en blikken kattenvoer en ALLE blikken waren gedeukt en niet een beetje -- 1 van de blikken zat zo erg in de deuken dat het opengescheurd was en het vleesnat in de zak (papier) droogvoer had gelekt en we een deel van de brokken hebben weggegooid. Het was een stinkende doos!

Uiteraard heb ik meteen een email gestuurd, maar voor een antwoord is het nog te kort geleden. Als ik na weekend nog niets gehoord heb stuur ik nog een mail.
Ik wist niet dat zooplus zulke lange levertijden had.... maar van een bestelling waarvan bijna de helft de kliko in moet wordt ik echt niet blij!!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: zooplus

Ongelezen bericht door TdeHond »

A.V.
4.5. Indien de geleverde artikelen duidelijke materiaal- of fabrieksfouten, waartoe ook transportschades worden gerekend, vertonen dient de klant dit onmiddellijk, in ieder geval binnen de termijn van twee weken na levering, schriftelijk bij de klantenservice van zooplus aan te geven.
Bron
http://www.zooplus.nl/content/terms

ivar85
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 jan 2009 11:39

Re: zooplus

Ongelezen bericht door ivar85 »

Ik bestel al jaren bij Zooplus, nl, de en Uk en heb nog nooit problemen gehad. Deze week kwam er weer een bestelling van 2 zakken Orijenvoer en 1 kg pensstaafjes binnen en het zat prima verpakt. In de loop der jaren heb ik al veel besteld, oa kattenbakvulling en hier is het steeds goedgegaan (afkloppen)

casini
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2009 01:30

Re: zooplus

Ongelezen bericht door casini »

zooplus is echt een zooitje met bestellingen

het afleveren gaat vlot maar zodra er iets mis is gaat het ook echt mis

ik had oa een bench besteld de tabby I die is geleverd maar bij uitpakken bleek de bak stuk te zijn dus heb gemailed dat hij retour gezonden moest worden vanwege defect, en omdat de bench toch terug moest heb ik maar meteen de bestelling omgezet naar de tabby II bench(wilde ik al eerder maar als ze eenmaal ingeboekt hebben is het blijkbaar onmogelijk te veranderen.)

de tabby I werd netjes opgehaald maar vervolgen begint de elende, ze boeken de tabby II in en er staat op zooplus dat hij klaar is om te verzenden....vervolgens krijg ik een mail dat de verzending gestorneerd is, hier krijg je dan doodleuk een mail van met de vraag of je terug wil mailen of ze de bench op kunnen sturen zodra het kan, hier heb ik nu ben ik al 3 keer door deze gang van zaken gegaan..ik mailk terug ja stuur maar zodra het kan...zij boeken bestelling in...klaar voor verzenden....gestorneerd..mailtje dat er iets mis gaat(logistiek zeggen ze dan lol incompetentie lijkt er meer op) krijg opnieus een mailje of het ok is dat ze de bench sturen zodra het kan...JA!!!! en hop weer hetzelfde..boeken in..klaar voor verzenden..gestorneerd..

ik heb ze nu maar gemailed dat ze het geld terug moeten storten wat een zooitje daar..in deze tijd van crisis kan je een proffecor voor een schijntje in dienst nemen...misschien een optie voor ze en de mensen eruit flikkeren met een half afgemaakte kleuterschool opleiding...

ben echt teleurgesteld in zooplus.....

Abarth
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 jan 2008 19:33

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Abarth »

vanaf 1 september opereren ze met een andere logistieke dienstverlener vanuit een nieuw distributiecentrum in Tilburg.
Heeft groot op internet en in diverse kranten gestaan (oa brabants dagblad)

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Tja, ik denk niet dat ik ooit nog iets bij ze bestel. Ik ga nu weer gewoon naar de winkel. Er is pas vlakbij een Aveve geopend met een zeer ruim assortiment. Wel iets duurder dan ZooPlus, maar ik vind het toch wel een fijn idee dat als er iets mis is, ik gewoon naar de winkel toe kan gaan en m'n geld terug kan vragen in plaats van een half jaar te wachten op mijn eigen geld zoals bij ZooPlus.

(Inmiddels trouwens een heel mooie caviaflat gekocht van stevig hout. Daar kan geen andere kooi tegenop :lol: )

aussies
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jul 2009 20:46

Re: zooplus

Ongelezen bericht door aussies »

Ik koop er al jaren en ben erg tevreden. Ok, soms wat gedeukte blikken of er wordt iets verkeerds toegestuurd, maar dat wordt altijd netjes opgelost.

Reteb
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2009 13:50

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Reteb »

Ik kocht weer bij Zooplus.

Zoals eerder, snel geleverd, precies wat ik bestelde ( 18 artikelen ).
Goedkoop en goed spul.

Maar de verpakking is wederom om te huilen, namelijk alles los in een veel te grote doos gestort...
Mijn spullen konden niet breken, maar als dat nou wel zo eens was ... ?

Ook ik betaalde zekerheidshalve met creditkaart ( t.b.v. claim ingeval van wanprestatie ).
Maar heb hier totnutoe geen gebruik van hoeven te maken en ben feitelijk tevreden.

Ik verbaas me daarom enigszins over de vele klachten alhier.
Of werkt hier het verschijnsel ( blijkt uit serieus onderzoek ) dat klagers ongeveer 25 x zoveel op recensiefora posten als tevredenen ?

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: zooplus

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

18 artikelen, hoe zo en wat heb jij dan besteld of bedoel je 18 kilo :roll: :roll:

Reteb
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2009 13:50

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Reteb »

@ reintje vitesse :

Uw eerdere reacties op dit forum waren alle zuur en agressief.
Ook anderen klaagden daarover.

Uw " bijdragen " leken slechts bedoeld om lekker dwars te liggen.
Ik heb geen behoefte aan U.

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: zooplus

Ongelezen bericht door elynasedai »

Om ook weer eens een ander geluid te laten horen: ik heb al een aantal keer verschillende dingen bij Zooplus besteld en daar ben ik zeer tevreden over.

Ik heb één tip: laat niet leveren via GLS!

Marietta S.
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2009 12:51

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Marietta S. »

Ik bestel al jaren al mijn hondenspullen (voer e.d.) op Zooplus, en nog nooit slechte ervaring gehad!
Hele snelle levering, zeer betrouwbaar.
Een plus voor Zooplus dus! :)

Marietta S.
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2009 12:51

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Marietta S. »

elynasedai schreef:
Ik heb één tip: laat niet leveren via GLS!
Daar kan ik me bij aansluiten; wat een onbetrouwbaar zootje prutsers!

zooplus.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2009 13:37

Re: zooplus

Ongelezen bericht door zooplus.nl »

Beste lezers,

Zooplus.nl heeft in de afgelopen tijd met veel interesse de berichten in dit forum gelezen en naar aanleiding van deze berichten hebben we in het bedrijf veranderingen doorgevoerd om een aantal algemene klachten op te lossen.

De grootste verandering is de ingebruikname van een nieuw distributiecentrum in Tilburg. Hierdoor worden de pakketten voor de Nederlandse en Belgische markt niet meer vanuit het distributiecentrum in Duitsland verstuurd, maar vanuit Nederland. In dit nieuwe distributiecentrum wordt gebruikt gemaakt van een handmatige verpakkingsmethode, waardoor we hopen dat de problemen met het verpakken van de producten verholpen zijn. Kapotte producten kunnen ook naar Tilburg worden teruggestuurd, in plaats van naar Duitsland. Bovendien wordt de levertijd ook korter. Uiterlijk 24 uur na uw bestelling verlaat uw pakket ons magazijn.

We hopen dat door de ingebruikname van het nieuwe distributiecentrum de klachten over de verpakking en de levering zullen afnemen. Ook hebben we meer medewerkers voor de klantenservice in dienst genomen, zodat mails nu sneller beantwoord kunnen worden. Tenslotte wordt eind oktober iDEAL ingevoerd, zodat betalingen sneller geboekt zijn en de producten eerder verstuurd kunnen worden. Voor de klant wordt het overmaken niet alleen makkelijker, maar ook veiliger.

We werken er continu aan de website, de verpakking en de levering, en het contact met de klanten te verbeteren. Suggesties zijn natuurlijk welkom!

Met vriendelijke groet,

Zooplus.nl

Dezus
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2009 17:45

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Dezus »

@ Zooplus. Dan hoop ik van harte dat onze rekening ook eindelijk wordt verwerkt. Wij hebben in Juli een krabpaal besteld. Vervolgens kregen we de verkeerde. We hebben vanaf die dag tot en met nu bijna wekelijks gemaild of het pakket opgehaald kon worden. We hebben ook al heel lang een andere krabpaal. Maar we horen steeds niets, helemaal nul reactie. Maar wel steeds de rekening en inmiddels tweede aanmaningskosten. Ik wil het toch echt niet meemaken dat we binnenkort een strafrechtelijk proces aan onze broek krijgen terwijl wij alleen de paal terug willen sturen. We willen helemaal niets meer van Zooplus

En ik snap ook niet dat nu eindelijk een datum gepland is waarop de paal wordt opgehaald (14 oktober) en dan we nu de hele dag thuis moeten blijven omdat er geen indicatie van een dagdeel kan worden gegeven. Ik ervaar dat niet als klantvriendelijk.

Gesloten