LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Allerlaatste Senseo

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Allerlaatste Senseo

Ongelezen bericht door kweenie »

Milady schreef:@seconds-out
Ik geloof je op je woord dat je op die manier de lekkerste cappuccino maakt, maar ik heb een dolce gusto en dat werkt met cups, dus er valt niks op te kloppen.
En bij veel espresso-machines is een hulpstuk verkrijgbaar waarmee er een stuk eenvoudiger opgeschuimde melk uitkomt. Dan is er geen risico op mogelijk te hete melk etc.

Overigens werkt magere melk i.h.a. beter dan halfvolle of volle melk.

Bocaj67
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:30

Re: Allerlaatste Senseo

Ongelezen bericht door Bocaj67 »

Ik heb de allergoedkoopste senseo gekocht 1 jaar geleden. Hij wordt zeer intensief gebruikt en doet het naar behoren. Als ik de vorige dag geen zin had om hem goed schoon te maken dan laat ik hem wel eens doorspoelen met heet water. (Komt idd gewoon bruin water uit! :lol: )
Daarna gewoon de pad erin en zetten maar! :wink:
Geen gezeur meer met afpassen van de koffie met zo'n maatschepje etc. en er is veel keus qua smaken koffiepads.

(Duurdere koffieautomaten hebben ook een spoelfunktie, dus zo heel gek is het niet om ook even de senseo te spoelen. Allicht zal zo'n duur apparaat ook betere, lekkere koffie maken maar mijn senseo is voldoende!)

Gesloten