LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bauknecht WA8585 eet tshirts op

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mario2

Bauknecht WA8585 eet tshirts op

Ongelezen bericht door mario2 »

Oktober 2001 heb ik een Bauknecht WA 8585 gekocht. De machine waste altijd goed, maar maakte wel veel herrie. Dat bleek te komen, doordat de buitenkant van de wasmachine los zat. Toen ik met plakband de voor en zijpanelen aan elkaar vast had geplakt werd het een heel rustige wasmachine die bovendien goed wastte.

Begin deze week zijn er twee t-shirts vastgelopen tussen de rubberring aan de voorzijde van de wasmachine. De rubberring is danig uit zijn voegen en de twee t'-shirts hebben hun langste tijd gehad, want ze zaten helemaal in elkaar (of beter gezeg uit elkaar) gedraaid. De machine was niet te zwaar beladen, want er zaten maar 4 of 5 kledingstukken in. Bauknecht gebeld en die rekenen 95 euro voorrijkosten omdat de wasmachine uit de garantie (2 en een halve maand) is.

Nu ik al de klachten op dit forum heb gelezen krijg ik sterk de indruk dat Bauknecht iets meer moet doen dan een probleem verhelpen voor veel reparatiekosten. Mijn wasmachine kosten 1220 euro en ik verwacht daar wel iets voor. De apparaten hebben structurele problemen die kostenloos moeten worden opgelost. De monteur komt begin volgende week, maar ik vrees met grote vrezen voor de strijd die het gaat geven, want aan de telefoon werd ik eigenlijk niet verder gehulpen, behalve dat de monteur het moet beoordelen op mijn kosten. Het lijkt me dat een wasmachine ( zoals radar op zijn website aangeeft) 10 jaar zonder problemen moet functioneren. Op basis hiervan moet je toch kunnen reclameren ?? Weet iemand hoe je dit argument hard maakt bij leveranciers ? Ze kunnen je toch niet met een dure reparatie laten zitten ?

Gesloten