LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bcc garantie

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
g. meijers

bcc garantie

Ongelezen bericht door g. meijers »

in 2001 een wasmachine met droger gekocht na mijn verhuizing bleek hij niet meer te werken wel had ik 5 jaar garantie, bcc beweerde dat in hun voorwaarde staat dat na 1 jaar je de monteurs kosten moet voorschieten en alle kosten worden vergoed en binnen 2 weken teruggestort op je rekening, op de site van bcc staat echter dat grote apparaten thuis worden opgehaald en gemaakt weer worden afgeleverd binnen de garantie van 5 jaar, bcc meldde in beginsel dat er problemen waren tussen de fabrikant en bcc over de voorwaarden van betalen later bleek dat bcc niet wilde opdraaien voor schade die niet onder garantie vallen(dit zit de monteur overigens zelf wel) de termijn van 2 weken is inmiddels verstreken en het bedrag van e150,00 (fl330,00!!!!) zijn nog niet teruggestort en om bcc (amsterdam) te bellen ben je bijna een uur kwijt elke keer wordt beloofd teruggebeld te worden wat ze echter nooit doen mijn vraag is zijn er meer mensen met deze klachten als mijn familie een kapotte wasmachine heeft komt een monteur kosteloos bij bcc dus niet!!!!!!!

Gesloten