LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canal+

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
leen

canal+

Ongelezen bericht door leen »

graag zou ik willen weten wie van de mensen er ook zo onbeschoft door de technische dienst van de canal+ is behandeld
ik heb mijn kastje nu ruim 4 maanden en het afgelopen weekend merkte ik dat die niet meer werkte.
ik bellen op zaterdag 22 maart ik kreeg een signaal door en ja hoor ik heb de eerste helft van feyenoord mogen kijken
zondag wilde ik het weer proberen en ja hoor mijn kastje deed het nog niet op zondag kan je niet bellen dus wachten tot maandag.
nou goed ik bellen ruim uur aan de telefoon 0,25 per minuut en doorverwezen naar de upc.
die weer gebeld 15 min voor maar 0,10 per minuut die konden mij dus niet helpen ik weer terug bellen naar de canal+ waar men mij nog niet wilde helpen het was hun fout niet dus ook hun probleem niet ga maar bij de buren langs om te kijken of die het daar ook niet doet ?????????/
snapt u het nog ik betaal hun trouw iedere maand en wat doen die snelle jongens daar aan de telefoon de hoorn erop gooien omdat ik niet mee wil werken>
ik weer upc gebeld het ligt wel aan jullie zegt de canal+ jullie signaal komt niet goed door maar meneer ik heb net doorgemeten doen we nog een keer voor u.
nee hoor die werkt anders had u ook geen internet.
ik de beroertste niet ben naar de buurman gegaan en u raad het al ook daar deed mijn kastje het niet dus maar weer bellen naar de canal+ nou meneer wij snappen het ook niet hier heeft u het retour nummer dan mag u een nieuw kastje halen
ja hoor daarvoor al anderhalf uur voor aan de telefoon gezeten dat was namelijk mijn eerste vraag.
maar kan ik nu nog onder mijn contract uit want zo wens ik door niemand behandeld te worden .
heeft u een tip voor me dan hoor ik het graag

Sockolsky

Re: canal+

Ongelezen bericht door Sockolsky »

elke canal + mdwerker die je doorverwijzd naar upc lult uit zijn nek. Upc geeft het canal+ signaal aleen maar door, alleen als je kabeltv het ook niet doet dan heb je ook geen canal+

ruudje

Re: canal+

Ongelezen bericht door ruudje »

Het probleem wat je hebt, komt veel voor bij diverse kabelnetten.

Canal+ betaald nogal veel geld, voor de doorgiften van de kanalen. Maar wat doet UPC, ze zetten ze meestal strak op andere zenders, en doen dit zo, dat de andere zender minimaal storing geeft. Maar omdat de canal+ kanalen via sync verzetting zijn gecodeerd, deze door de decoder met moeite worden doorgegeven. Dus in dit verhaal is UPC de boosdoener, maar zoals gewoonlijk wassen ze hun handen in onschuldt.

En kennis van mij heeft twee jaar bij UPC op het callcentre gewerkt, en je wil echt niet weten hoe men met de klanten omgaat. En die klacht van canal+ kommen veel voor. En zijn chef gaf opdracht om de klachten in de prulbak te gooien, met als antwoord we hebben geen bodschap aan canal+.

Het is alleen jammer dat canal+ hier verder weinig aan kan doen, en meestal is het hun woordt tegen dat van UPC.

Doe maar eens een test met je tv, en laat hem zenders zoeken, wedden dat die fotonegatievebelden net naast een andere sterk zender zitten.

Ruudje

Gast

Re: canal+

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb het geprobeerd en ruudje heeft gelijk

Gast

Re: canal+

Ongelezen bericht door Gast »

anal + verdient zn geld door slecht met oude klanten om te gaan

bv dubbele rekenningen en dan meteen afsluiten enz enz enz

(moeite van t typen niet waard)

P S vooral op hun huur decoders verdienen ze handen vol met geld
te laat terug gebracht hmm 300 euro betalen dan ook te laat een kortgeding aan je broek kosten .....1200 euro

Gast

Re: canal+

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb in de krant gelezen laatst dat upc canal+ ging overnemen
als dat waar si zijn deze problemen dus opgelost
mooi zo
kan er weer een forum dicht
:oops:

galith

Re: canal+

Ongelezen bericht door galith »

ben blij dat ik van canal plus afben, maar om eraf te komen, moet je eerst aangetekend een brief schrijven, daarna bellen ze je wel 40 keer om toch lid te blijven,(werd er zo moe van) en je kastje kan je niet bij een dealer inleveren, maar moet ook aangetekend opgestuurd worden, en over het algemeen van canal plus, het is waardeloos, soms wel 19 keer dezelfde film in 1 maand tijd, en met hun *** 0900 nummer waar je je blauw aan betaald, voor mij nooit maar ook nooit meer canal plus

m vr gr dv

Gerry

Re: canal+

Ongelezen bericht door Gerry »

Trek je automatische machtiging in !!!(blokkeren)
Bellen ze vanzelf jou ! En dan leg je het verhaal uit
NOOIT NAAR HUN 0900 NUMMER BELLEN A 0.25 P.M.
Ook niet door laten schakelen naar de ADMINISTRATIE kost weer 0.25
p.m. IK HEB ZE VRIENDELIJK VERZOCHT DAT ZE MIJ MAAR TERUG MOETEN BELLEN en wat denk je ? Ja hoor binnen 5 min. ben ik terug gebeld en heb alles opgelost !!

Jezelf een beetje lomp en brutaal opstellen doe je het ongeveer voor 10% zoals hun het doen !!

galith

Re: canal+

Ongelezen bericht door galith »

blokkeren gaat niet zomaar, als je canal plus afsluit zit je er minimaal 1 jaar aan vast contractueel, dus in dat jaar kan je niks opzeggen, dus ze staan altijd in hun recht, maar ik ben blij dat ik nu van die pokkezooi afben, en geen telefoontjes meer krijg van hun om toch alsjeblieft lid te worden of blijven voor 15 euro minder in de maand, al krreg ik het voor 1 euro dan nog niet

m vr gr dv

nooit meer canal-

Re: canal+

Ongelezen bericht door nooit meer canal- »

Als je contractduur verlopen is gewoon met een normale brief opzeggen en de decoder terugsturen op hun kosten naar het postbus of antwoordnummer dat op de factuur staat. Goed het bewijs bewaren en alles komt goed. Je krijgt zelfs je borg terug (waarschijnlijk dat het zo'n ongeorganiseerd zooitje is dat ze niet weten wat welke afdeling doet)
De machtiging heb ik op de bank voor het leven laten blokkeren en weer een probleem opgelost. Ik heb nog nooit zo'n zooitje gezien als bij dat bedrijf. Honderd keer per maand dezelfde B films
:evil: :twisted: :cry: :twisted: :evil:

Gesloten