LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-care : status PO maken door manager

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
manecas36
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 dec 2006 10:44

E-care : status PO maken door manager

Ongelezen bericht door manecas36 »

Voor de tweede keer heb ik mijn Krups xp2240 espresso / filter apparaat getuurd naar e-care . De eerste keer kreeg ik gewoon een nieuwe na een dag of 10.
Nu staat de status al weer 2 dagen op " PO maken door manager " . Wie weet wat dat wil zeggen ?
De eerste 10 dagen stond de status op " wacht op behandeling tech. dienst " , toen ben ik na een tijdje eens gaan bellen hoe het er mee stond . Een hele aardige mevrouw aan de telefoon : " ik zie het al, hij wacht op behandeling van de technische dienst ." Ja, goede informatie, dat wist ik nog niet! :p ;)
Enfin....dat bracht dus weinig nieuws maar wat is nou " PO maken door manager " ?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: E-care : status PO maken door manager

Ongelezen bericht door bprosman »

Bij E-Care -> PO = PrijsOpgave
Bij de snackbar -> Patatje Oorlog

manecas36
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 dec 2006 10:44

Re: E-care : status PO maken door manager

Ongelezen bericht door manecas36 »

Dank je ! Ja, even niet aan gedacht .
En de prijs opgave van een patatje oorlog ? Popo :d

Gesloten