LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
ginneshow
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 dec 2011 15:23

Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door ginneshow »

Ik heb jullie hulp hard nodig! Willen jullie a.u.b. mijn enquete invullen? Het invullen duurt ongeveer 3 tot 5 minuten. Niet alleen help je mij, maar je maakt ook nog eens kans op een van de Bol.com cadeaukaarten van €25,-. Geen verspilde tijd dus :D .

Je kunt hem invullen via: www.thesistools.com/kha

Ik heb de resultaten nodig voor mijn afstudeerscriptie die ik schrijf over de online customer journey van de consument in de branche voor klein huishoudelijke apparatuur. Iedereen kan hem invullen, ook als je nog nooit klein huishoudelijke apparatuur hebt gekocht.

Alvast bedankt!

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door tijger1 »

Enquete ingevuld, maar waarom omschreven als customer journey? Daar zijn toch genoeg goede Nederlandse woorden voor.

witte angora
Berichten: 30567
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door witte angora »

Bij vraag 4 fronsen bij mij de wenkbrauwen. Ik neem in de kop een strijkijzer dat ik aan zou willen schaffen, wordt er gevraagd of ik baktips/recepten al dan niet belangrijk vind. Uiteraard kun je op een heet strijkijzer een ei bakken, maar ik heb eigenlijk een ander gebruiksdoel met zo'n apparaat. Ben niet zo van dat inovatieve (vraag 3)

Wat bedoel je bij vraag 4 precies met achtergrondinformatie fabrikant/merk? Informatie over het bedrijf? Het boeit me eigenlijk niet dat Phillips als lampenboer begonnen is alvorens strijkijzers te gaan produceren.

Wat bedoel je precies met sfeerfoto's? Ik zie mezelf niet romantisch op een terrasje een t-shirt strijken, of is dat niet het beeld dat die sfeerfoto op moet roepen?

Vraag 6: Is het belangrijk met welk apparaat iemand online naar informatie zoekt?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Ingevuld. :)

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door newmikey »

ginneshow schreef: Ik heb de resultaten nodig voor mijn afstudeerscriptie die ik schrijf over de online customer journey van de consument in de branche voor klein huishoudelijke apparatuur.
De wat?

Probeer het nog eens maar dan in gewone-mensen-taal. We zijn maar simpele zielen hier. Ik ben een near-native English spreker maar heb geen idee wat er staat.

witte angora
Berichten: 30567
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij gaat het om de klantbeleving. Maar ja, ik ben niet zo goed in Engels, meer in wiskunde en economie en zo. Misschien dat ik het daarom na 4 x nadenken wél herken.

Wat die simpele zielen betreft: ik ben er nog steeds niet achter waarom ik een ei zou moeten bakken op het strijkijzer dat ik vanwege dit onderzoek in gedachten nam.

stofzuigertje

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

фды шл ршук шуеы ензу дууы тшуьфтв вфеююю

Ja, zo antwoord ik op onduidelijke vragen en daarom na enkele vragen gestopt!
Universitair opgeleide moeten zich wel in de massa verplaatsen die geen VWO maar Havo of VMBO heeft....
Ik ga echt niet voor invullen het woordenboek erbij nemen dat ook niet altijd duidelijk is.

witte angora
Berichten: 30567
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door witte angora »

stofzuigertje schreef:фды шл ршук шуеы ензу дууы тшуьфтв вфеююю
En de vertaling naar het Nederlands luidt: fdy SHL rshuk shuey enzu duuy tshuftv vfeyuyuyu

'k Zal niet goed opgelet hebben, vroeger op school... :oops:

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door tijger1 »

@stofzuigertje

De Avans Hogeschool is geen universiteit.

stofzuigertje

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als iemand zowel Engels gebruikte als woorden uit het moeilijke woordenboek waarbij ik twijfels heb over of dit wel het juiste woord was....

Maar ik weet ook het verschil tussen een Goede gebruikte auto in Nederland, Jong met weinig KM en de Vlaamse variant...
Goed gebruikt is daar zwaar versleten dus Goede Gebruikte kan zowel de NL als BE totaal iets anders betekenen.

Ik vermoed dat in deze ook zoiets aan de hand is.
Gewoon Jip & Janneke taal en je hebt een betrouwbaarder onderzoek dan dat ik moet gokken wat ze nu bedoelen.

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door Regggy »

Ingevuld. Negeer de bejaarde zuurpruimen hier maar, was niets mis met die enquête. Succes!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Enquete klein huishoudelijke apparatuur

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ingevuld. En wat Regggy zegt....

Die oude zuurpruimen klagen altijd over het moderne onderwijs maar kennelijk was het onderwijs in hun tijd niet zo goed waardoor ze moeite hebben met enquetes zoals deze....

Gesloten