LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Indesit wasmachine WE 12 X Evolution,BESLIST NIET KOPEN!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Govert Jansen

Indesit wasmachine WE 12 X Evolution,BESLIST NIET KOPEN!

Ongelezen bericht door Govert Jansen »

Ik heb 10 maanden geleden een Indesit WE 12X evolution
wasmachine gekocht bij van Gent in Gorinchem.We wilden
dit type machine vanwege de korte achterkant maar elke
keer begeeft het display het!De wasmachine die we nu
hebben staan is al de 3e in 10 maanden tijd!Nadat
de 3e wasmachine is geinstalleerd en getest was wilde ik
de eerste was draaien maar de display gaf al na enkele seconden weer een foutmelding!Ook de service van Merloni huishoudapparaten is bijzonder slecht!Als je ze al te pakken krijgt en er een monteur komt,gaat ie effe wat halen en komt niet meer terug!Weer bellen en weer bellen
Ik wordt er gek van!Het duurde 4 weken voor we de derde
wasmachine hadden en toen werdt ie eindelijk geleverd
en ging tie weer stuk!Wat een RAMP!

Edwin

Re: Indesit wasmachine WE 12 X Evolution,BESLIST NIET KOPEN!

Ongelezen bericht door Edwin »

Ook wij hebben veel problemen met Indesit en Merloni. Wij hebben een W123X machine van 1 1/2 jaar oud en net buiten de garantie is het kruislager kapot gegaan, monteur kwam langs, coulance van € 105,- Wij vonden dit te veel en de monteur is met de noorderzon vertrokken, zonder dat hij de machine weer dichtgedraaid had. Wij hebben vervolgens een ander witgoed-reparatie-bedrijf ingeschakeld, hij heeft het gerepareerd. Nu zijn de schokbrekers defect, en een vreemde tik in de motor. Ik weet nu wel dat deze machine NU gaat vertrekken, en er komt NOOIT een INDESIT weer.

Ik leef met u mee.

reperateur

Re: Indesit wasmachine WE 12 X Evolution,BESLIST NIET KOPEN!

Ongelezen bericht door reperateur »

daarom staat indesit bij ons bekend als In De ****!

Zijn gewoon slechte apparaten met korte levensduur en veel problemen, maar ja zijn goedkoop en zien er best leuk uit dus veel mensen kiezen ervoor, jammer genoeg

Tom

Re: Indesit wasmachine WE 12 X Evolution,BESLIST NIET KOPEN!

Ongelezen bericht door Tom »

Wij hebben al 6 jaar een Indesit nooit problems.

Gerda L

Re: Indesit wasmachine WE 12 X Evolution,BESLIST NIET KOPEN!

Ongelezen bericht door Gerda L »

Ik heb 12 jaar een Indisit gehad en NOOIT wat mee gehad en heb nu zo,n 2 jaar er een staan , ook niet.
Mischien heb je wel een beetje pech ermee! Wij hadden een Philips tv en niks als ellende ermee. Dus ook eruit gedaan maar andere mensen willen niet anders dan juist Philips.

Gerda L

Gesloten