LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IT's Utrecht: betaal niet vantevoren voor bestellingen!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
D.V.

IT's Utrecht: betaal niet vantevoren voor bestellingen!

Ongelezen bericht door D.V. »

Een digitale camera besteld bij It's. De belofte was binnen 5 dagen binnen. Na een week maar eens bellen. Was nog niks binnen. Een week later nog eens gebeld. Wat bleek: ze hadden een foutje in het systeem. De camera was op voorraad, maar ze wisten niet in welk probleem. Dat is hun probleem, maar niet het mijne toch? Ze gingen dus alle filialen bellen (!!!!lang leve de automatisering) om te kijken waar het toestel was. Ik zou op de hoogte gehouden worden. Na een week nog geen bericht, maar weer eens gebeld.
Wat blijkt: camera is in geen enkel filiaal op voorraad, er is zelfs een wachtlijst. En al die tijd mij aan het lijntje houden!! Dus eiste ik mijn geld terug (tot mijn grote spijt had ik dus 799 euro vooruitbetaald, met de gedachte de camera 5 dagen later in huis te hebben). Persoonlijk langsgegaan bij het filiaal in Utrecht, maar ze konden het me niet meegeven, moest via het hoofdkantoor. Het zou binnen 1 week geregeld zijn. Na een week gebeld naar het hoofdkantoor: ze wisten van niks (het filiaal had de bon dus niet teruggestuurd naar het hoofdkantoor). Doodmoe werd ik ervan.
Uiteindelijk na een week nog eens gebeld waar mijn geld bleef. Ze zouden het klaar leggen in het filiaal, kon ik het persoonlijk ophalen. En zo geschiedde. Ik kom dus noooooit meer in die zaak en raad iedereen die daar wel heen gaat: betaal niet vooruit, maar pas als je de goederen hebt ontvangen.
Uiteindelijk de digitale camera per internet besteld, binnen 3 dagen in huis, en nog goedkoper ook. Had ik dat maar eerder gedaan...............

Rick

Re: IT's Utrecht: betaal niet vantevoren voor bestellingen!

Ongelezen bericht door Rick »

ik zou uberhaupt nooit bij it's kopen. Wat een kansloos zooitje is dat zeg!

Gesloten