LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] JVC breedbeeld brom

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Cees Boon

JVC breedbeeld brom

Ongelezen bericht door Cees Boon »

Ik heb bij de Media Markt een JVC Breedbeeld TV (AV28X10) gekocht. Helaas bleek thuisgekomen dat de teletekst niet werkte. Volgens de service van Media-Markt kan binnen 14 dagen altijd geruild worden of geld terug. Er is geen technische ondesteuning of kennis van de produkten. Overigens een prima service voor wie daar voor kiest. Ik heb de TV teruggebracht en een andere weer mee gekregen. Helaas zat in dit nieuwe toestel (tijdens stille momenten in de uitzending) een hinderlijke brom. Deze TV heb ik dus ook weer terug moeten brengen. Omdat het zelfde toestel niet meer aanwezig was ben ik overgestapt (met bijbetaling) naar een duurder toestel, de JVC AV28X25. Helaas bleek dat ook dit toestel een niet te negeren brom liet horen. Uit een surf over diverse consumenten site's bleek dat veel JVC kopers last hadden van hetzelfde probleem. Morgen Ga ik nog een laatste maal het toestel inruilen (te mooi design om het niet nog eens te proberen). Is het toestel dan nog niet goed dan heeft JVC voor mij afgedaan.

cees boon

Re: JVC breedbeeld brom

Ongelezen bericht door cees boon »

De afloop vcan het verhaal: Na contact met de leverancier was de afspraak dat JVC binne 48 uur op zou bellen voor een afspraak voor reparatie. Na vier werkdagen nog steeds geen JVC. Ik heb de TV weggebracht, geld retour gekregen en een Philips gekocht. Het blijkt dat inmiddels ook andere mensen JVC's retour hebben gebracht met een klacht over het bijgeluid. De vraag blijft waarom JVC deze TV blijft verkopen?

Gesloten