LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jvc dvx9

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
hen3

jvc dvx9

Ongelezen bericht door hen3 »

hallo ook ik heb al 2 bandjes van sony gehad die vast liepen in mijn dvx9 ik ben al 2keer bij de winkelier terug geweest en 1 keer een nieuw bandje gekregen (wel weer een sony).
en ik heb ook iedere keer een blauw beeld dan heeft ie weer niets opgenomen een enkele keer wordt er aangegeven dat de koppen smerig zijn .
de winkelier heeft dit volgens hem verholpen door er een schoonmaak cassette in tedoen (ik weet niet welk merk)dit is afgelopen zaterdag nog gebeurt nadien nog niet gefilmt maar ga dat zeker doen nu .
het was mij niet bekent dat dit meer voor kwam tot dat ik dit op de tv zag bij radar.
mijn camera is nu ongeveer 18 maand oud als ze er iets aan gaan doen valt het dan nog wel onder de garantie?

D.Efdee

Re: jvc dvx9

Ongelezen bericht door D.Efdee »

Ook ik heb de laatse tijd veel problemen met mijn vorig jaar gekochte GRDV9g dig.camera.
Er zijn twee bandjes met lussen uit de camera gekomen en vier andere bandjes willen niet meer afspelen.
Ik heb de camera voor een service beurt naar Techno Groningen gebracht waar ze de camera onder garantie hebben nagekeken.
Hij was het euvel dat de bandjes welke ik gebruikte, t.w. TDK en Sony de koppen vuilmaakten waardoor de camera niet meer goed werkte.
Er is mij niet bijverteld dat ik JVC bandjes moest gebruiken.Dus heb ik intussen weer drie TDK bandjes gekocht.
Wel vertelde men mij dat ik gebruikte bandjes weg moest gooien. Hetgeen dus is gebeurd.
Intussen is er wel een vierweekse vakantie in Italie door verknoeid. Geen opname heb ik kunnen maken!
Ik eis nu van JVC dat ik de twee geluste bandjes, de vier weggegooide bandjes en de drie onlangs door mij aangekochte TDK bandjes vergoed krijg of dat men mij een vervangend aantal bandjes opstuurd. Ik durf de andere bandjes niet meer te gebruiken.

D.Efdee kerklaan 46, 9341 AV Veenhuizen 0592 388539.

Gesloten