LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koppelstuk wachmachine en droogtrommel Bosch

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Sammy
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2003 13:06

Koppelstuk wachmachine en droogtrommel Bosch

Ongelezen bericht door Sammy »

Ik wilde graag een koppelstuk om mijn droogtrommel bovenop de wasmachine te kunnen plaatsen. Beide zijn van Bosch. Gebeld met Bosch om te informeren welke type koppelstuk daarvoor geschikt was. Nummer doorgekregen maar deze kon niet rechtstreeks bij Bosch besteld worden. Telefonisch navraag gedaan bij Modern Electronics en volgens hen was deze wel aanwezig. In de winkel blijkt dat koppelstuk niet aanwezig is en dat bestellen 3 weken duurt! Na 8 weken en een heleboel telefoontjes is het koppelstuk eindelijk aanwezig. Thuisgekomen willen mijn man en ik het koppelstuk plaatsen. Maar wat blijkt? Dit koppelstuk is helemaal niet geschikt voor ons type droogtrommel. Weer terug naar Modern Electronics, deze weigeren terugname omdat het hier een speciale bestelling betrof. Maar willen wel contact opnemen met Bosch. Na 3 dagen wordt ik eindelijk teruggebeld met de mededeling dat er een oplossing is. In de winkel blijkt dat ik zelf maar naar Bosch in Amsterdam moet rijden om het koppelstuk om te ruilen. Als ik aantgeef dat ik dit bepaald geen service vindt, kijkt men mij vreemd aan en ik moet het zelf maar uitzoeken. Zij kunnen verder niets meer voor mij doen!
Gebeld met Bosch en ja hoor, ik moet zelf maar komen ruilen. Dat een medewerker van hun bedrijf een verkeerd typenummer doorgegeven heeft, zal wel aan mijzelf liggen. Een nieuwe opsturen is niet mogelijk.
Je begrijpt het al, ik heb bij een andere winkel een universeel koppelstuk gekocht, paste direct. Nooit meer Modern Electronics en Bosch hoeft van mij ook niet meer.

Gesloten