LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lekkende Senseo Crema

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Frans Spee

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Frans Spee »

Ik ben sinds september in het bezit van een Senseo Crema echter deze begint te lekken. Ik begreep uit de uitzending dat hier een ring voor ontworpen is.

Patrick

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Patrick »

Bedankt Annelies, ik zal Philips direct even bellen en zo'n antilekring bestellen.

steenstra

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door steenstra »

wij hebben ook een Senseo koffie apperaat gekocht en bij ons lekt die ook bij 2kopjes.Ik heb al veel klachten er over gehoord.Wat gaan ze hier verder aan doen?????.

Ronald en Sonia

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Ronald en Sonia »

Helaas ook bij ons een lek apparaat.
blijkbaar gaan ze na ongeveer een half jaar kapot.
wij houden ons hart vast hoe dit in de toekomst gaat als je een nieuwe ring na de garantieperiode aanvraagd.

Patrick

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Patrick »

Net Philips opgebeld i.v.m ook een lekkende Senseo maar na dat mijn gegevens waren genoteerd werd zonder problemen een nieuwe ring opgestuurd... Prima!

Dennie V.

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Dennie V. »

Om een nieuwe ring te krijgen voor het Senseo app. bel je met Philips 0900-8406 (0.10 euro).
Er word zonder problemen een nieuwe ring gestuurd, en je word vriendelijk geholpen.

Ad

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Ad »

Na het aanbrengen van de nieuwe ring lekt het apparaat nog erger dan met de oude ring. Snel de oude dus maar weer gemonteerd.

M. Gertzen

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door M. Gertzen »

Mijn Senseo Crema spuit aan de bovenkant water zoals ik hier bij iedereen kan lezen maaaar mijnes begint nu ook aan de onderkant te lekken. Wanneer ik water bijvul moet ik snel koffie zetten anders ligt alles op mijn aanrecht. Kan toch niet normaal zijn toch! Wie kent dit probleem?

m den heijer

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door m den heijer »

wie weet het juiste email adres van philips.

bvd

Tineke C.

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Tineke C. »

Zoveelste poging tot emailen! En ik vind het niet terug of m'n verhaal inderdaad verzonden is!
Maar kortom: ik zou graag als consument kunnen kiezen tussen de huidige prijs met de nodige garantie, ( waar je weken lang mee bezig bent; alsook de winkel, en D.E.), of voor de helft van de prijs, en zoals een outlet-store: geen garantie, niet ruilen en geen geld terug!
Doe mij dat maar! Super idee of niet?

agnes berkhout

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door agnes berkhout »

Na eerder in deze forum te hebben vermeld ook in het bezit te zijn van een lekkende senseo heb ik middels internet contact gezocht met Philips. (http://www.senseo.nl/index.asp) en heb het probleem voorgelegd.
Binnen enkele dagen ontvingen we een nieuwe afsluit ring deze blijkt hoger te zijn dan de gene die er standaard in zit. Na plaatsing op gelost.

Zo kan het dus ook.

Edwin van Ravenstein

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Edwin van Ravenstein »

Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik aan een nieuwe rubberen sluitring kan komen???
Bij voorbaat hartelijk bedankt.

suzanne

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door suzanne »

ik heb al 2 keer gebeld naar philips, maar nog steeds geen nieuwe ring ontvangen.....

Patrick

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Patrick »

Ook ik heb al twee keer gebeld naar Philps..de eerste keer was begin December..ja hoor Dhr. u krijgt de ring binnen een week opgestuurd..niet dus 6 Januari weer opgebeld.Ja hoor Dhr. u krijgt hem binnen 3 werkdagen hij is nu niet voorradig.
Vandaag 21 Januari weer opgebeld Die Mevr.alles verteld.vond het vervelend dat ik weer opbelde!! Ja Meneer hij is niet voorradig.wanneer ik de ring kon verwachten kon ze niet zeggen.en de hoorn werd er op gegooid ..Service...? ver te zoeken. Iets voor de Koude Douche?

Constantijn

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Constantijn »

Op mijn werk heb ik al 11 maanden een Senseo,daar is echt niets mee aan de hand,daar worden toch gauw een kopje of 15 dagelijks mee gezet.Thuis heb ik hem toch ook al een maand of 4 staan,ook daar is niets mee aan de hand.Het lijkt trouwens wel of de latere series eerder last hebben van het lekken.Overigens heb ik de ringen wel besteld uit voorzorg maar u raad het al,ook ik wacht er al een week of 6 op !

Matthijs

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Matthijs »

Ik heb geen last van lekkage, ook drie vrienden en mijn broer hebben geen last van lekkage. Mijn senseo blijft wel behoorlijk natter van binnen dan die van de anderen na het zetten van een kopje koffie, is dat een voorteken???

M.J. Tissink

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door M.J. Tissink »

Een vriend van mij heeft een Senseo gewonnen...
Na enige tijd breken soms de filters bij het maken van twee kopjes. Wat een troep!! Het lijkt vaker te gebeuren bij het maken van twee kopjes dan bij 1 kop. Heeft iemand anders daar ook last van gehad? Ik las op het forum dat het uitmaakt hoe je de platte kant van de filters erin legt, is dit de oplossing misschien?
De reacties zal ik aan hem doorgeven. Trouwens, zijn apparaat lekt (nog) niet...

Diana

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Diana »

Ben al ca. 3 maanden bezig een anti-lek ring voor een vriendin (zonder internet) aan te vragen.
Op mijn e-mailtjes wordt gewoonweg niet gereageerd. Het zou fijn zijn dat ze gewoon doorgeven dat ze (tijdelijk) op zijn. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Peter

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Peter »

Ook mijn senseo heeft eens gelekt!! Maar bij mij bleek het gaatje in de koffiepadhouder (bijna) verstopt te zijn! Mensen kijk eens na of dit "kleine" gaatje (bijna) dicht zit. Prik deze dan even met een naald door! Ik wil niet zeggen dat dit helpt maar wie weet.

oma2002

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door oma2002 »

ik heb mijn senseo nu 2 jaar en tot op de dag van vandaag geniet ik van een lekvrij bakkie senseo ik zet de padhouders en de rest van het apparaat (niet het hele ding :) ) 1 x per week in de vaatwasser.
ik heb wel dat het ene kopje voler zit dan het andere en het lipje was er na 3 weken al vanaf volgens mij is het om de pads op hun plaats te houden ik heb dat maar zo gelaten hij doet het verder heel goed.
iedereen met een lekkende senseo sterkte

Gesloten