LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lekkende Senseo Crema

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Erick

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Erick »

Ik heb mijn Senseo Crema nu een week of 6 en lekt zo nu en dan, ik zie dan schoon water en volgens mij lekt het apparaat alleen als of het tuitje niet goed zit of als het pad (of de pads) niet goed zit(ten).
Is dit correct???

Carla van den Berg

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Carla van den Berg »

De senseo die ik heb begon ook na ongeveer een half jaar te lekken.
Er is een nieuwe ring ingezet door de verkoper met de mededeling dat dit een regelmatig voorkomende klacht was.
De lekkage was na het plaatsen van de ring nog erger geworden, en de senseo is opgestuurd en het gehele bovenstuk is vervangen,nu lekt hij niet meer.
Bij het afhalen van de senseo werd mij verteld dat dit al de 31e was van die week die kapot was ingeleverd.

Letty

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Letty »

Ook wij hebben een apparaat wat lekt m.n.zodra we de 1 kops filter gebruiken gutst het water eruit en ook bij ons is het lipje afgebroken, inderdaad waar diende dit voor het maakt totaal geen verschil. Onze Senseo-crema is reeds
1 1/2 jaar oud, waar kunnen wij met klacht naartoe?

adrienne

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door adrienne »

Ik heb ook een senseo en die is een goeie 1.5.jaar oud.
Bij mij lekt die bruine prut aan de onderkant .( smerig.)en heeft ook een keer voor gezorgd dat er kortsluiting was en staat nu op een andere plek. Ook is de inhoud per kop zeer verschillend qua inhoud.Ik ben niet zo graag een klager en altijd gedacht dat het aan mij lag , tot dat mij zus mij informeerde over deze site. Ik heb ze allemaal gelezen en ik vind dat D.E en Philips toch hun koppen bij elkaar moeten steken over dit probleem( meerdere blijkt wel.)
Ik denk dat het voor mijn machine misschien te laat is om te klagen. Ik vind de koffie nog wel steeds lekker. Dat pleit nog voor de makers. Bij volgende nieuwe aanschaf, weet ik al vantevoren wat ik kan gaan verwachten en zal niet meer langs de zijlijn staan.

C.G. Koenen

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door C.G. Koenen »

Ook mijn apparaat begon al na twee maanden te lekken.
Alleen als ik er op ga hangen zoek het water de juiste weg.
na gebruik van twee maanden staat het nu alweer een jaar in de kast. e-mail sturen via de senseocrema site helpt ook niet, deze worden automatisch terug gestuurd. wat kan ik nog doen??
vriendelijke groet, Mw. C.G. Koenen.

C.Hoek

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door C.Hoek »

ik heb het ook gehad dat het ging lekken maar weet u wat wij nou fout doen met dit apparaat? Het deksel word gewoon stevig dicht gedrukt en dat is geheel verkeerd. Hoe dan wel ?De 2 knoppen op de zijkant van het deksel tegen elkaar knijpen en dan het deksel pas dicht drukken !! en de 2 knoppen los laten. En u krijgt geen lekkage op deze manier.
Ik heb totaal GEEN last meer van het lekken maar vind wel dat Philips dit in de gebruiksaanwijzing moet zetten.Dus van het zo dicht drukken gaat de ring naar de bliksem.Dus met beleid de deksel gebruiken. Succes

José Dubois

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door José Dubois »

Ook ik ben in het bezit van een Senseo apparaat die lekt, in het begin dacht ik steeds dat er misschien te veel water in had gezeten en twijfelde ik aan mij zelf. Nu blijkt dus dat meer mensen hier last van hebben. Het geeft een behoorlijke smeerboel op het aanrecht. Ik zal me met Philips in verbinding stellen, maar ook mijn garantie is inmiddels verlopen.

Karin

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Karin »

Wij hebben sinds 1/2 jaar een Senseo app. in huis. En hij lekt soms aan de onderkant van de tuit. Wij hebben er nog eigenlijk geen aandacht aan gegeven, omdat het maar een enkele keer voor deed, en wij dachten dat het misschien onze eigen fout was door misschien niet goed de pats erin gedaan te hebben. Maar nu ik deze klacht via Radar op tv zag, blijkt dit dus een veel voorkomende klacht. Ook hebben wij veel kalkaanslag rondom de stomer. Wat moeten wij nu doen? Terugsturen naar DE winkel of naar de winkel waar dit apparaat is gekocht !

aty morée

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door aty morée »

SENSEO 25-11-02
heerlijke koffie maar ook ik heb last van het lekken.
van alles bedacht dat het aan onzs onkunde lag.
1. deksel niet goed gesloten.??????
2. zit er soms nog een pad tussen????
3.zitten de gaatjes verstopt??????
4. 2 kopjes niet gelijk gevuld
veel schoonmaak werk na afloop.
wij drinken met 5 personen heel wat koffie want daar zijn wij wel overeens het is wel lekker.
ik ben benieuwd hoe dit opgelost wordt.

Jeanette

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Jeanette »

Ook ik heb een senseo, heerlijke koffie, maar ook ik heb problemen.Na een poosje begon hij te lekken, apparaat dus teruggestuurd, incl toebehoren( wat aangegeven was).Na een dag of tien was het apparaat zonder toebhoren terug, en lekte nog erger dan eerst.Apparaat weer teruggestuurd en om de toebehoren gevraagd.
Alles was weer binnen tien dagen terug op het lekbakje na.Hij lekt niet meer, maar ik kan maar een bakje tegelijk zetten, anders stroomt het ene kopje over en de ander bevat een bodempje.Ik durf hem echter niet meer terug te sturen, omdat ik bang ben dat hij dan weer gaat lekken.Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

ilona

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door ilona »

Ook wij hebben last van lekkende senseo cerema.

Karel en Sofie

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Karel en Sofie »

Dus, heeft u een draak van een schoonmoeder, een loeder van een zuster en een etter van vriend, geef hen een Senseo apparaat. Af en toe lekkere koffie en u lacht lacht zich een hoedje om hun ergernis. Zo hebben we toch nog plezier van de Philips en D.E. samensmelting. Dat is hierboven wel duidelijk gebleken uit alle berichten
Trouwens wij hebben er ook een, en die doet het......nog.

janny

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door janny »

ik heb net ook mijn klachten neergelegd.
het zijn de zelfde klachten zoals iedereen heeft
kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen
begreep van een vriendin die de uitzending heeft gezien dat er een ringetje bestaat die je kan op vragen
bij wie moet ik dat aanvragen?

A.

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door A. »

Wanneer je senseo lekt kan je gewoon naar Philips bellen... zij sturen je een nieuwe ring voor in de deksel en het probleem is opgelost. Het zal wel een produktiefout zijn geweest.

P.Sprengers

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door P.Sprengers »

Na aanleiding van u programma deel ik u mede dat ik ook een lekkende senseo apparaat heb.Graag zou ik willen weten waar ik het onderdeel kan bestellen waar ik het probleem mee op kan lossen.

Patrick

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Patrick »

welk telefoonnummer kun je bellen voor zo'n nieuwe rubberen ring, weet iemand dat? wij hebben ook een lekkend apparaat. ik hoorde antoinette hertsenberg een 0800 nummer noemen in de laatste radar-uitzending, maar ik heb het niet onthouden en kan het ook op de site niet terugvinden. Zou iemand mij svp kunnen helpen? Bvd

Anita Boham

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Anita Boham »

Heeft u voor mij ook het telefoonnummer om een ring te bestellen voor de 'lekkende' Senseo?!
Ik kon het nummer niet vinden.
B.v.d. en met vriendelijke groet,
Anita Boham

Willy

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Willy »

Dol ben ik op mijn Senseo Crema. Qua vormgeving vind ik het apparaat top!De koffie is heerlijk (de koffiepads van AH vind ik lekkerder, romiger en goedkoper)Maar ook mijn apparaat begint te lekken en af en toe te sproeien, daar baal ik enorm van gezien alle verhalen. De beste oplossing lijkt mij dat de apparaten en masse vervangen worden door de fabrikant. Ik bedoel maar, een enorme reclamecampagne voor een product wat achteraf niet goed functioneert, dat moetd e fabrikant zich aantrekken!

J. Donkervoort

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door J. Donkervoort »

In juni j.l. hebben ook wij een Senseo Crema aangeschaft. Heerlijke koffie, dat is inderdaad niet het probleem.
Bij het maken van 2 kopjes koffie, lekt water langs de 'insert'. Bij het maken van 1 kopje, geen probleem. Ben niet naar de winkel terug gegaan, dat levert toch alleen maar toestanden op.
Toen ik hoorde dat u zo veel mogelijk klachten wilt verzamelen, meld ik mij wel graag aan. Al is het maar voor de steun.

Annelies

Re: Lekkende Senseo Crema

Ongelezen bericht door Annelies »

Het telefoonnummer voor het aanvragen van de gratis ring voor de senseo crema is 0900-8406.

Gesloten