LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips DVD-Recorder

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Anton4511

Philips DVD-Recorder

Ongelezen bericht door Anton4511 »

15 maart mijn Philips DVD-recorder voor de derde keer binnen een jaar aangeboden voor reparatie. (Type: DVD DR880). Deze zou bij Philips aangeboden worden ter afkeuring en ik zou dus een nieuwe krijgen.
Bij Philips is bekend (volgens de verkoper van Megapool) dat bovengenoemd type van slechte kwaliteit is, dit klopt ook meer mensen met bovengenoemd apparaat hebben er problemen mee. heb er toen nog 700 euro voor betaald. Wat gaat er nu gebeuren???????????

Gast

Re: Philips DVD-Recorder

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zelf nog geen twee jaar geleden een Philips DVD-recorder type DVDR1000 aangeschaft. Deze ging na 9 maanden kapot (haperen tijdens afspelen DVD's en sommige DVD's werden niet herkend, in het display kwam NO DISC te staan). Na reparatie heeft de DVD-recorder het weer zo'n 9 maanden gedaan, nu krijg ik bij bijna elke DVD die ik wil afspelen NO DISC te zien en als een DVD wel herkent wordt dan gaat het afspelen na een half uur haperen. Er zit nu alleen geen garantie meer op en Neckermann weigert de reparatiekosten voor haar rekening te nemen ondanks je m.i. toch mag verwachten dat zo'n apparaat langer meegaat. Zeker als je weet dat dat apparaat maar lieft 2000 euro kostte. Als je op de site van kieskeurig kijkt zul je zien dat er tientallen mensen zijn die dezelfde problemen met Philips DVD-recorders hebben (zowel met de oude als met de nieuwe). Geen Philips DVD-recorder kopen dus.

Gesloten