LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatie via It´s

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
R.M. van der Zweerde

Reparatie via It´s

Ongelezen bericht door R.M. van der Zweerde »

Op 23 november 2002 heb ik een broodbakmachine ter reparatie aangeboden via een It´s. Al een aantal weken krijg ik via het computergestuurde informatiesysteem van het It´s servicecentrum te horen dat het apparaat is ontvangen en in behandeling is genomen. Van Inventum (de leverancier van het betreffende apparaat) hoorde ik dat het aparaat daar pas op 2 januari 2003 is aangekomen om gerepareerd te worden. Het duurt dus al bijna zes weken voordat het apparaat daarwerkelijk gerepareerd kan gaan worden. Bij It´s was toegezegd dat de totale termijn 4 a 6 weken zou zijn. Via Inventum hoorde ik dat deze reparatietermijnen bij It´s eerder regel dan uitzondering zijn. Wie heeft hier ook ervaring mee?

Ceesjan

Re: Reparatie via It´s

Ongelezen bericht door Ceesjan »

Ik... Heb een HCS van JVC. Helaas doet niet alles goed... Ik bellen naar IT's om te vragen of ie vervangen kan worden(heb hem nog niet lang) antwoord: Nee. Hoelang gaat reparartie duren. Antwoord: minimaal 4 weken. Belachelijk. De doorlooptijd van een reparatie duurt volgens JVC 6 werkdagen... Dus waar blijft de resterende tijd. Geklungel bij IT's.

Maar gelukkig duurde een reparatie van een TV van een bekende 6 weken, dus het valt nog mee, in relatie tot mij dan uiteraard

Gesloten