LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] warm water douche

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
sjohie

Re: warm water douche

Ongelezen bericht door sjohie » 10 aug 2016 10:29

Dan heb ik het verkeerd gelezen, excuus daarvoor. Maar goed de strekking van mijn verhaal blijft wat mij betreft staan, alleen waar ik aan/uit schrijf, kan je dan laagste stand lezen, nog steeds een keuze van jezelf.

Alternatief is dus de doorstroomboiler zoals ik al aangaf hierboven, die is in Engeland ook meer in zwang, en vermoedelijk het type wat je hebt gezien. Die warmt on-demand op, en heeft itt tot die keuken dingen, wél genoeg vermogen om dat ook te doen voor een complete douche-sessie. Die keuken dingen zijn mini-versies van wat je nu hebt, als dat vaatje leeg is, wordt een nieuwe 5 of 10L warm gemaakt, en pas dan weer geleverd. Nadeel kan dan wel zijn, dat je het voordeel van nachtstroom mist, als je grote boiler daar op werkt (had die van ons nl wel) maar dat is toch al steeds kleiner aan het worden.

Gesloten