LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Warmtewiselaar Atag Blauwe engel 2

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Dick

Warmtewiselaar Atag Blauwe engel 2

Ongelezen bericht door Dick »

De rvs warmtewisselaar van mijn blauwe engel 2 (5.5 jaar oud)was laatst kapot. Heb een nieuwe laten zetten (door Atag) maar dat gaat me wel 160 euro kosten (voorrijkosten en arbeidsloon) volgens de monteur was dit een vrij vaak voorkomend probleem. Er zou niet de juiste kit gebruikt zijn voor de afdichting van de wisselaar. Hierdoor onstaat een scheurtje in de wisselaar, dat resulteert in het niet functioneren van de ketel. Wie kent dit probleem? of kan de fabrikage fout bevestigen? De wisselaar koste niets, maar ik heb mijn bedenkingen over het in rekening brengen van voorrijkosten en arbeid. Het gaat immers om een fabricage fout.

gjavv

Re: Warmtewiselaar Atag Blauwe engel 2

Ongelezen bericht door gjavv »

Wat wel veel voorkomt is dat men vind dat alles gratis verholpen moet worden............. Ook al is het redelijk dat iets geld moet kosten en zelfs door de wet wordt beschreven...........
Ik meen trouwens dat atag 5 jaar garantie geeft op onderdelen; dat betekend dus dat u gematst bent.

miraltje
Berichten: 155
Lid geworden op: 26 okt 2003 16:09

Re: Warmtewiselaar Atag Blauwe engel 2

Ongelezen bericht door miraltje »

Ik meen trouwens dat atag 5 jaar garantie geeft op onderdelen; dat betekend dus dat u gematst bent.
dat ben ik helemaal met je eens.
met als opmerking dat de garantie termijn van 5 jaar alleen geld bij plaatsing door een atag selectdealer.
anders geld een termijn van 2 jaar. :wink:

een sevicemonteur uit het noorden van het land

Gesloten