LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werkelijk waar onmogelijk

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
A.H. Simonse

Werkelijk waar onmogelijk

Ongelezen bericht door A.H. Simonse »

Als ik dit van te voren had geweten, had ik nooit een JVC camera gekocht. Dat was de eerste gedachte die op kwam tijdens het kijken bij RADAR.

Toen ik de camera GR-DVL557E kocht, heb ik er gelijk 3 SONY bandjes bij gekocht. Ondertussen heb ik al heel wat opgenomen, maar nog geen problemen ondervonden. De eerste actie die ik ga doen is JVC bandjes kopen om de problemen voor te zijn. Probleem over??

Nee. Ik zit hier met 3 dure SONY bandjes. Voor mij onbruikbaar. Daarnaast moet ik heel goed oppassen voor het gebruik van andere bandjes. Andere personen met SONY bandjes kan ik niet helpen. Daarnaast heb ik al SONY bandjes gebruikt. In hoeverre is mijn Camera al besmet??

Als ik dit van te voren geweten had, was het geen JVC geweest. Ik ben heel benieuwd wat JVC gaat doen. Dit kan je toch niet ongestraft aan je voorbij laten gaan?

In afwachting op een reactie van JVC,
AH Simonse

Gesloten