Ik had m al voorbij zien komen ... en 3 sec later komt ie dus echt binnen gelopen. Kaal hoofd , snor , getint uiterlijk , nette kleren en een sjaal...
Offie even wat mocht vragen '.. Tuurlijk mag dat..
Hij stelde zich voor als vertegenwoordiger van het merk AMC ( nooit van gehoord maar blijjkt een bestek merk te zijn )
Dus ik ooo ok
( dit is absoluut NIET ons produkt wat we in de winkel hebben )
Ja hij kwam net terug van een beurs en had nog wat bestekcassettes ..
Ik had gelijk alarmbellen in mn hoofd.... ik wist niks van dit forum maar ken en hoor genoeg verhalen dus ik wist meteen dat ik die man zsm de winkel weer uit moest krijgen !
Ik zeg zo .. Nou helaas ik heb met sinterklaas ( hahahah ik ben 34 jaar !!!) net nieuw bestek gekregen .... en ook pannen ( weet niet waarom ik er dat bij zei maar t ging vanzelf haha )
Dus die man o ja dan houd t op .
Hij wist gelijk dat t geen nut had om nog door te vragen !
Hij ging weg .. en helaas kwamen er net klanten in de zaak .. dus kon er neit achteraan om t kenteken te noteren !
Maar ik vermoed dat ie een zilvergrijze audi rijd !
Want die was er eerst wel en 3 -5 min later was ie weg.. en mn gevoel was echt dat dat zijn auto was !!!!
Ik wist gelijk dat ik er niet in moest trappen .. heb ook geen bedragen te horen gekregen maar was blij dat ie weg was !
Dus mensen in eindhoven en omgeving !! LET OP
ik heb mijn winkel in Best !!! ( vlakbij eindhoven )
Oja @ tamara 7 .... rook en waterschade zit al een tijdje NIET meer op de boschdijk !!! dus misschien dat t eerder was maar zeker niet meer het laatste half jaar !!!

En ook aan alle "tevreden "gebruikers hier van de pannen set.,...
Het gaat er niet om dat je voor een "zacht"prijsje een "mooie"pannen set zou hebben ... Het gaat erom dat je dus echt gewoon gen****d word ! op straat , in je eigen huis, in je eigen winkel !!!
Ik koop NIKS op straat.. ik koop alles in de winkel ! Daar heb je garantie en bewijs dat je het daar hebt gekocht ..
<Mensen leer hiervan !!!
Mvg Shetan !