Berghaus pannenset aangeboden op straat

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Pannen koper

Berghaus pannenset aangeboden op straat

Ongelezen bericht door Pannen koper » 27 mar 2004 23:19

Wie hebben recentelijk ook op straat pannensets aangeboden gekregen van het merk Berghaus. Zogenaamd een dure set van ca. 1300,- euro voor 250,-. Bij een beetje afdingen is de prijs alweer 100,- lager. Op Marktplaats staat ook zo'n set te koop voor 80,- euro. Wie weet wie hierachter zit en welicht zijn meer mensen opgelicht ??

inxsnl

Re: Berghaus pannenset aangeboden op straat

Ongelezen bericht door inxsnl » 28 mar 2004 13:21

Half Nederland is door deze verkopers opgelicht, ze verkopen ook messensets in luxe koffers.
De pannen van die lui zijn niet slecht alleen de deksels hier laten al heel snel de knoppen van los

Marianne2

Ongelezen bericht door Marianne2 » 17 jan 2005 21:50

Ja hoor. Vandaag is mijn man in Zaandam het slachtoffer geworden van een Berghaus vertegenwoordiger en daardoor 400 euro lichter geworden, en een pannenset, messenset, bestekkoffer en een zware kater rijker.

ronan

Ongelezen bericht door ronan » 18 jan 2005 21:04

op straat kopen en dan nog zeuren ook,je koopt toch ook geen autoradio op straat,de volgende keer word je eigen radio aangeboden :wink:

oom agent

Ongelezen bericht door oom agent » 25 jan 2005 23:57

Besteksets zijn wel redelijk maar de pannen vallen uitelkaar voor dat je er erg in hebt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 15 apr 2005 13:51

Berghauss is de goedkope nep imitatie van het merk Berghoff zie: http://www.berghoffworldwide.com/index.asp

Ik heb ze gekocht........... de berghoff: en het zijn prachtige pannen! 1e klas!

Zelden deze kwaliteit tegen gekomen.

Prof. Kok.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] » 15 apr 2005 14:10

misschien kan je hier meer info krijgen over die verkopers

http://www.internetoplichting.nl

dit gaat wel over internet oplichters maar omdat die pannen ook op marktplaats worden aangeboden kan je misschien dmv hun ip adres erachter komen wie het zijn.Ze zijn zeer behulpzaam op de bovengenoemde site.

Jossie

Ongelezen bericht door Jossie » 15 apr 2005 14:51

De z.g. thermo knoppen op de deksels van deze op straat gekochte pannen laten inderdaad snel los.
Ik heb er roestvrijstelen deurknoppen op gezet, gekocht bij de praxis, dat werkt prima en staat nog mooi ook. Verder zijn deze pannen prima.

Jossie

Ongelezen bericht door Jossie » 15 apr 2005 14:52

De z.g. thermo knoppen op de deksels van deze op straat gekochte pannen laten inderdaad snel los.
Ik heb er roestvrijstalen deurknoppen op gezet, gekocht bij de praxis, dat werkt prima en staat nog mooi ook. Verder zijn deze pannen prima.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 16 apr 2005 17:19

Koop dan ook berghoff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Berghauss is de goedkope nep imitatie van het merk Berghoff zie: http://www.berghoffworldwide.com/index.asp

berghaus is imitatie

Ongelezen bericht door berghaus is imitatie » 16 apr 2005 17:23

Berghaus slap aftreksel van Berghoff.

Berghoff levert het origineel!

http://www.berghoff-usa.com/cookware-co ... -pans.html

http://www.berghoff-usa.com/index2.html

Heb het al 5 jaar tot zeer grote tevredenheid in bezit en het is grandioos!

Ik heb nog nooit zo'n goede documentatie gehad bij welke pannenset dan ook trouwens: fenomenaal product!!!!!!!!!

Professionele topkok!

hoe kan dat?

Ongelezen bericht door hoe kan dat? » 16 apr 2005 17:40

Hoe krijgen ze het voor elkaar. Berhauss lijkt echt identiek op berghoff, t lijkt wel uit 1 en dezelfde fabriek te komen> toch staat berghoff wereldwijd zeer goed bekend!!!!!!!!!!!!!..............................

Ik heb het zelf: maar de kwaliteit is uitstekend!!!!!!!!!!!!

Bert.

Gezeur

Ongelezen bericht door Gezeur » 16 apr 2005 17:45

Wat een gezeur: 250 euro voor een hele pannenset is toch geen geld? Voor een rot tefal pan betaal je al 50 euro!!!!!!!! En daar bladdert de bodem af bij het kijken ernaar!

Zeur niet zo!

Berhauss: of berghoff, is uitstekend, en zeker voor die prijs.

Niets mis met berghauss of berghoff!

Kan je zel zef niet betalen of zo?

mensen hoeven zich zeker niet katerig te voelen: het product is gewoon goed!

Jeane

Ongelezen bericht door Jeane » 20 apr 2005 11:50

Berhaus kost €70 inkoop en wordt met de meest fantastische verhalen vanuit de kofferbak verkocht. Voor €70,- val je geen bult maar na een of twee jaar kunnen ze de vuilnisbak in want, in tegenstelling tot wat de verkoper zegt en de sticker op de doos, zijn ze absoluut geen €1500,- waard maar iemand met een heel klein beetje verstand kan dit op zijn klompen aanvoelen.

suzannedewit

Ongelezen bericht door suzannedewit » 05 okt 2005 00:05

heb vandaag een berghaus pannenset + berghaus messenset verkocht,
maar niet op straat! Deze verkoper kwam binnen in de cafetaria waar ik
werk! Heb de pannenset + messenset gekocht voor 150 euro bij elkaar.
Thuisgekomen wilde ik eens op internet kijken, en zag toen deze site ertussen staan! Schrok me rot! Maar goed, als dat alles is... dat van die doppen bovenop de deksels van de pannen! De handgrepen zijn verzonken, dat zal toch niet loslaten? De pannen zien er verder heel erg mooi en degelijk uit. Natuurlijk snap ook ik wel dat die set nieuw geen 1100 euro kost! Maar voor 150 euro heb je toch een leuke set. Heb nu allemaal pannen in de keuken staan waar ook nogal het één en ander aan mankeert!!! Is dat loslaten van die doppen op de deksels het enige wat er aan mankeert.... of is er nog meer mee aan de hand??
Ik heb jaren geleden ook een imitatie horloge van een onbekend maar naar zeggen goed merk gekocht, die draag ik nu nog.... 12 jaar later! Imitatie hoeft niet slecht te zijn!!! Merkfreaks blijf je houden...!! De messenset heb ik al wel geprobeerd, vlijmscherp en volgens mij geen beroerde kwaliteit!!! Wie heeft daar slechte ervaringen mee?

oele

Ongelezen bericht door oele » 03 okt 2006 16:13

Berghaus wordt alleen in Nederland geleverd en heeft de zelfde kwaliteit en garantie als Berghoff. Garantie loopt via Berghoff. De deksels zijn alleen NIET vaatwas bestendig, daarom gaan knoppen snel stuk.
Berghaus is dus geen rommel of imitatie!

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g » 03 okt 2006 16:27

Het is al 2006 dus dit is een zeer oud draadje.

marjolein75

Ongelezen bericht door marjolein75 » 12 okt 2006 09:27

vandaag oktober 2006,

messenset gekocht van iemand die toevallig langskwam bij ons op de zaak.

hij was naar de fabriek geweest, klant niet thuis, bla bla bla heel verhaal of ik dan een pannenset wilde kopen of messenset.

heb de messenset aangekeken, zag er best goed uit.
heb er uiteindelijk E 50,= voor gegeven. Nu lees ik overal opgelicht.

Maar voor 50 euro kan ik me toch niet echt een breuk vallen
ik geloof 24-delig in koffer, was op zich een nette man, met een pasje
(collobrateur ?, hoe schrijf ik dat ook al weer)

Bij de buren heeft hij ook nog 2 pannensets en 2 messensets verkocht.

ach, je weet ergens in je achterhoofd wel dat het een zwatsverhaal is maar toch,

ga de messen vanavond eens uitproberen.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy » 12 okt 2006 10:13

Ik heb de messen en pannen al zo`n 6 jaar in gebruik.
Naar volle tevredenheid 1minpuntje de knoppen op de deksel die laten los in de vaatwasser maar door het onstaane gaatje kan de stoom eruit

marjolein75

Ongelezen bericht door marjolein75 » 12 okt 2006 10:18

en die messenset heb je die ook van berghaus ?

doe je die ook in de vaatwasser ?

Plaats reactie