LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beste wasmachine...

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
stofzuigertje

Re: Beste wasmachine...

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De 5 Kg Bosch of Siemens zijn minder dan de 6 en 7 Kg machines dus merk noemen zou ik niet doen.
Als online winkel kreeg ik meer claims dan van goedkopere Zanussi of zelfde machine met ander merkje erop zoals Zanker, Marijnnen en zo....

Dus Type is vaak belangrijker dan Merk en vraag een monteur die nieuwe verkoopt welke hij zelden in werkplaats ziet!
Dan is de kans dat Asko uit Zweden of 6Kg Bosch word aangeboden...
Dan weet je dat ze deze plaatselijk snel kunnen herstellen en dat je geen slechte serie kreeg!

Dus koop bij de man die repareren kan, en dat wasbordje, ja als Tros Radar oude berichten in nieuwsbrief gaat plaatsen mag deze humor toch wel...?
( zie bericht hierboven)

Levdr
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jul 2010 17:32

Re: Beste wasmachine...

Ongelezen bericht door Levdr »

Iedereen bedankt voor de reacties. Het wordt er niet makkelijker op. AEG is nou niet een merk waar ik direct warm voor loop. En waar vind je nog een 'monteur die nieuwe verkoopt'? Geen van de winkels hier heeft nog een eigen technische dienst. Enfin, ik pieker nog wat verder. Misschien dat ik uiteindelijk toch maar voor een Miele ga.

Gesloten