LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezorgkosten bij korting Philips-webshop

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Lang65
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2019 17:17

Bezorgkosten bij korting Philips-webshop

Ongelezen bericht door Lang65 »

Deze week adverteert de Philips online webshop dat de verzendkosten gratis zijn boven een besteld bedrag van €19,95. Bij het bestellen kan je ook extra 10% korting krijgen als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief.

Let wel op dat het kan gebeuren dat bij het bestelproces toch verzendkosten worden verrekend van €1,99 voor Postnl of €3,99 voor DHL. Ik heb navraag hiervoor gedaan en dit klopt niet. Ik heb een reactie van een klantenservicemedewerker die beaamt dat er extra verzendkosten worden verrekend en ze geeft aan dat deze gecrediteerd kunnen worden als je contact opneemt met de webshop 0800-0230047.

Het zou daarnaast prettig zijn als Philips op de website klanten op de hoogte stelt van deze fout en aangeeft dat klanten terecht kunnen bij Philips voor compensatie.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 nov 2019 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Bezorgkosten bij korting Philips-webshop

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Lang65 schreef:
19 nov 2019 17:29

[Tekst verwijderd]

Let wel op dat het kan gebeuren dat bij het bestelproces toch verzendkosten worden verrekend van €1,99 voor Postnl of €3,99 voor DHL. Ik heb navraag hiervoor gedaan en dit klopt niet. Ik heb een reactie van een klantenservicemedewerker die beaamt dat er extra verzendkosten worden verrekend en ze geeft aan dat deze gecrediteerd kunnen worden als je contact opneemt met de webshop 0800-0230047.

[Tekst verwijderd]
Bij mijn bestelling werden de verzendkosten gewoon automatische in mindering gebracht. Ik snap uw bericht dus ook niet, als dit fout gaat wilt Philips dit gewoon netjes compenseren, wat is nu het probleem?
Laatst gewijzigd door Radar op 21 nov 2019 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Overmatig quoten

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Bezorgkosten bij korting Philips-webshop

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Voorbeeld ; €21,- product met 10% korting = €18,90 dus moet ik gewoon porto betalen!

Ja, soms is de korting te hoog en betaal je dure bezorg kosten, dan maar geen nieuwsbrief!

krezie herrie
Berichten: 43
Lid geworden op: 20 jul 2005 08:13

Re: Bezorgkosten bij korting Philips-webshop

Ongelezen bericht door krezie herrie »

Dure bezorgkosten.....

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Bezorgkosten bij korting Philips-webshop

Ongelezen bericht door sylvesterb »

krezie herrie schreef:
22 nov 2019 12:24
Dure bezorgkosten.....
€1,99 duur? Waarom vind je dit duur? Lijkt mij een heel redelijk bedrag.

Gesloten