LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dure Bosch vaatwasser wast bestek niet schoon

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Dure Bosch vaatwasser wast bestek niet schoon

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Mijn ervaring met de toenmalige nieuwe vaatwasser is dat een vaatwasblokje te laat of helemaal niet oplost met al resultaat een niet schone vaat. Zeker de vaatwasser die u gebruikt heeft een standaardprogramma van 195 minuten en kan in het reinigingsprogramma goed het poeder kwijt.

Hier nu meerdere machines gehad van budget nu tot pro poeder blijft het beste resultaat geven ter wijl bij mijn huidige machine een reinigingsprogramma niet langer duurt dan 4 minuten !!!

Ook wat bob aangeeft heeft onze machine geen enkel probleem mee, witlofschaal met aardappelpuree wordt 2 dagen van gegeten gaat 3e dag pas in de vaatwasser en komt er brandschoon uit en hier wordt nooit wat afgespoeld daar heb ik juist een vaatwasser voor :)

Franke123
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 mei 2016 22:04

Re: Dure Bosch vaatwasser wast bestek niet schoon

Ongelezen bericht door Franke123 »

Nou, het is tijd voor een update en een happy end.

Het begon een beetje een vervelend verhaal te worden. Inmiddels hadden we na twee maanden drie verschillende monteurs over de vloer gehad. We moesten dan de machine vol laten staan zodat ze met eigen ogen konden zien waar de problemen zich voordeden. Vooral in de besteklade maar ook de laag daaronder. Eigen werd niks echt blinkend schoon.

Maar de oorzaak werd niet gevonden. De laatste monteur zou uiteindelijk contact opnemen met de fabriek in Duitsland. Dat duurde best lang maar na een extra klacht-mail naar Bosch (ik begon nu echt een beetje boos te worden) kwam na drie weken het verlossende telefoontje. Dacht ik. Ze wilde nog een vierde monteur langssturen etc etc. En toen was het voor mij klaar. Ik gaf aan of mn geld terug te willen of een ander type vaatwasser (absoluut niet dezelfde). Na nog wat heen en weer bellen werd de laatste eis gelukkig ingewilligd.

Sinds twee weken hebben we nu een ander type vaatwasser met bestekmandje. Dat het een goedkoper type was maakte me niet eens meer uit. Dat zien we maar als 'leer-geld'. De bezorging en installatie waren perfect (was ander bedrijf Vonk oid).

Gelukkig een fijne oplossing van Bosch en nu maar hopen dat we er voor 10 jaar weer vanaf zijn.

Gesloten