LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen vaatwasser Indesit

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
ErnstZegers
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2017 08:30

Ervaringen vaatwasser Indesit

Ongelezen bericht door ErnstZegers »

Binnenkort wil ik een nieuwe vaatasser gaan kopen. Waarschijnlijk wordt dit een Indesit vaatwasser ( type DFP27T94A). Ik ben benieuwd of iemand ervaringen met dit merk (en type) heeft? Ik ben vooral nieuwschierig of deze vaatwasser lang mee gaat, of niet? Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Ernst Zegers

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ervaringen vaatwasser Indesit

Ongelezen bericht door thecure »

Waarom Indesit? Je kan beter voor een degelijk merk gaan zoals Siemens of Bosch

Femmiej
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 dec 2010 22:20

Re: Ervaringen vaatwasser Indesit

Ongelezen bericht door Femmiej »

Ik heb geen vaatwasser van Indesit gehad maar wel een droger, die was na 3 jaar kapot...
Naar mijn mening kan je kiezen, goedkoop en korte levensduur of iets duurder en iets langere levensduur.

Al is dat natuurlijk niet helemaal 100% zo te stellen, er zullen best apparaten van Indesit zijn die het na 10 jaar nog doen en apparaten van Bosch die na 3 jaar kapot gaan......

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ervaringen vaatwasser Indesit

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

viewtopic.php?f=40&t=174495&p=2419751&h ... t#p2419751

Je vroeg naar ervaringen met dit merk (Indes*it)?

ErnstZegers
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2017 08:30

Re: Ervaringen vaatwasser Indesit

Ongelezen bericht door ErnstZegers »

Beste Thecure, Femmie, Erwin en Bob,

Bedankt voor het mee denken, met dank aan jullie bijdrage heb ik een goed beeld gekregen van wat ik van deze vaatwasser kan verwachten.
In geval heb ik ook een offerte opgevraagd van een ander merk.

Een fijne dag!

Vriendelijke groet,

Ernst Zegers

stofzuigertje

Re: Ervaringen vaatwasser Indesit

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Whirlpool doet nu het onderhoud en reparaties.... maar vele jaren terug had ik een winkel die ze weigerde nog langer te verkopen.

Ik weet niet hoe de huidige die nu uit de fabriek komen zijn maar omdat ze in het verleden zeer bekend in de werkplaats waren en die toenmalige klanten die veel geld kwijt waren in korte tijd niet gecompenseerd zijn zal deze mijn gehele leven er niet meer in komen!

Gesloten