HEPA filters Fuave Pure Air niet meer leverbaar- Coolblue

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Liesbeth Meijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2023 22:45

HEPA filters Fuave Pure Air niet meer leverbaar- Coolblue

Ongelezen bericht door Liesbeth Meijer »

In mei 2022 kochten wij twee luchtreinigers bij Coolblue, de Fuave Pure Air en de Fuave Comfort Air. Samen ruim € 300,-.
De bijbehorende Hepa filters zijn voor de Pure Air nooit meer leverbaar en voor de Comfort Air heel sporadisch en dan direct weer uitverkocht.
Zonder passend filter zijn deze apparaten onbruikbaar.
Win hebben nog geen passende filters van een ander merk kunnen vinden. Ook contact met de klantenservice van Coolblue leverde tot nu toe niets concreets op qua oplossing. Zijn er hier meer mensen met dit probleem?

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: HEPA filters Fuave Pure Air niet meer leverbaar- Coolblue

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt het beste contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl.

Als u de waarheid vertelt dan heeft u een ondeugdelijk product gekocht, aangezien u deze niet kan gebruiken. Ik weet niet of het wettelijk ook op deze manier gezien wordt.

Neem na het indienen van een officiële klacht eventueel contact op met www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ voor bemiddeling.

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: HEPA filters Fuave Pure Air niet meer leverbaar- Coolblue

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik zie dat Fuave een eigen merk/ label van CoolBlue zelf is. Dat maakt het makkelijker om hen aan te spreken, omdat ze zich niet achter een ander kunnen verschuilen.

De fabrikant achter Fuave zou overigens Eurom zijn. Bel hen eens, wie weet hebben ze filters uit hun eigen lijn die ook gewoon passen.

markmark1974
Berichten: 72
Lid geworden op: 09 mei 2018 20:26

Re: HEPA filters Fuave Pure Air niet meer leverbaar- Coolblue

Ongelezen bericht door markmark1974 »

Moneyman schreef:
08 feb 2023 08:59
Ik zie dat Fuave een eigen merk/ label van CoolBlue zelf is. Dat maakt het makkelijker om hen aan te spreken, omdat ze zich niet achter een ander kunnen verschuilen.

De fabrikant achter Fuave zou overigens Eurom zijn. Bel hen eens, wie weet hebben ze filters uit hun eigen lijn die ook gewoon passen.
Indien het Eurom inderdaad is: die werken met de EP: winkels samen. Dan kun je daar vermoedelijk het filter dat past vinden.

Jolandaaaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2023 07:18

Re: HEPA filters Fuave Pure Air niet meer leverbaar- Coolblue

Ongelezen bericht door Jolandaaaa »

Zelfde ervaring
Coolblue klantenservice zegt dat ik de website in de gaten moet houden, dat het vanzelf weer op voorraad komt. Maar dan doe ik al maanden. Ze willen het product ook niet terugnemen.

Liesbeth hoe is het bij jou verder gegaan? Heb je stappen ondernomen?


Plaats reactie