LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
william-1973
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 jun 2013 20:53

Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Ongelezen bericht door william-1973 »

Betreft deze type stofzuiger voor 79,95

Zeer complete Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger tegen een kleine prijs. Heeft een krachtige 2200 Watt motor en een HEPA H10 filter voor schone uitgeblaasde lucht. Inclusief parketborstel.

Met de stofzuiger is er niets aan de hand, die zuigt als een tierelier alles werkt perfect.
tot dat je HEPA H10 filter vol is, en probeer dan maar eens een andere te bemachtigen.

De o'zo vriendelijke klantenservice verwijzen je door daar de winkel, dus eerst 9 Kilometer rijden,
en dan vervolgens te horen krijgen dat dit filter helemaal niet verkrijgbaar is, Ik ben helemaal klaar Met BCC.

Je kan een twee jaar oude stofzuiger weg gooien omdat de filter totaal niet bestelbaar is, OOk ik heb de nodige uurtjes in google gestoken en nergens geen HEPA H10 filter voor het type CVSN20M te verkrijgen.

Dus een miele gekocht bij de plaatselijke dealer, geen goedkope, Maar wel de service die we willen.

BCC, LOW PRICES, LOW SERVICE!

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

william-1973 schreef:Betreft deze type stofzuiger voor 79,95

Zeer complete Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger tegen een kleine prijs. Heeft een krachtige 2200 Watt motor en een HEPA H10 filter voor schone uitgeblaasde lucht. Inclusief parketborstel.

Met de stofzuiger is er niets aan de hand, die zuigt als een tierelier alles werkt perfect.
tot dat je HEPA H10 filter vol is, en probeer dan maar eens een andere te bemachtigen.

De o'zo vriendelijke klantenservice verwijzen je door daar de winkel, dus eerst 9 Kilometer rijden,
en dan vervolgens te horen krijgen dat dit filter helemaal niet verkrijgbaar is, Ik ben helemaal klaar Met BCC.

Je kan een twee jaar oude stofzuiger weg gooien omdat de filter totaal niet bestelbaar is, OOk ik heb de nodige uurtjes in google gestoken en nergens geen HEPA H10 filter voor het type CVSN20M te verkrijgen.

Dus een miele gekocht bij de plaatselijke dealer, geen goedkope, Maar wel de service die we willen.

BCC, LOW PRICES, LOW SERVICE!
Dit heeft toch geen zak met BCC te maken. Koop je die stofzuiger bij Jamin dan zit je nog steeds met hetzelfde non-probleem.

Dat filter is uitwasbaar.

william-1973
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 jun 2013 20:53

Re: Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Ongelezen bericht door william-1973 »

Dus meneer weet waar hij over praat ? je ben net zo slecht in topografie als in rekenen als in onderzoek doen

Ten eerste is deze stofzuiger alleen te koop bij BCC, een Hepa filter voor deze stofzuiger is niet uitwasbaar, en dit artikel is zeer zeker niet te koop als een snoepje bij Jamin.

Dus doe eerst wat fatsoenlijk onderzoek voor je een reactie plaatst, want zo kan ik ook aan 300 + berichten komen met al die onzin die je uitkraamt

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Ongelezen bericht door nevermind »

Dus een miele gekocht bij de plaatselijke dealer, geen goedkope, Maar wel de service die we willen.
Dus is het toch opgelost en je kan weer stofzuigen.
2 jaar plezier gehad voor 69 eurotjes en nu een nieuwe start met een echte stofzuiger.

Tip

Advertentie op Marktplaats zetten en verkopen, er zijn vast mensen die dit ding kapot hebben.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

william-1973 schreef:Dus meneer weet waar hij over praat ? je ben net zo slecht in topografie als in rekenen als in onderzoek doen
Wat slik jij?

Volgens mij heb jij geen flauw idee hoe goed ik in rekenen en topografie ben en onderzoek doen zal ik je wel even laten zien

http://handleidingkwijt.com/hitachi-cvsn20m-stofzuiger/

of

http://www.gebruikershandleiding.com/do ... _id=498389

Vanaf pagina 13

En kijk

http://www.vandenborre.be/sledestofzuig ... i-cvsn-20m

Hier verkopen ze hem ook en staat ook dat je het filter kan wassen.

william-1973
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 jun 2013 20:53

Re: Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Ongelezen bericht door william-1973 »

Harrie Kierie schreef:
william-1973 schreef:Dus meneer weet waar hij over praat ? je ben net zo slecht in topografie als in rekenen als in onderzoek doen
Wat slik jij?

Volgens mij heb jij geen flauw idee hoe goed ik in rekenen en topografie ben en onderzoek doen zal ik je wel even laten zien

http://handleidingkw
Harrie Kierie schreef:Hier verkopen ze hem ook en staat ook dat je het filter kan wassen.
Inderdaad, wat slik jij ?

Er is altijd nog een verschil tussen een filter "afwassen" en een filter "wassen"

er wordt vervolgens ook vermeld dat het raadzaam is om het filter om het jaar vervangen wordt.
en dat gaat moeilijk als die filters niet te verkrijgen zijn.
Leuk dat je nog een dealer heb gevonden maar nog steeds geen filter.

Heb je hem ook al gevonden bij Jamin ?

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

william-1973 schreef: er wordt vervolgens ook vermeld dat het raadzaam is om het filter om het jaar vervangen wordt.
en dat gaat moeilijk als die filters niet te verkrijgen zijn.
Leuk dat je nog een dealer heb gevonden maar nog steeds geen filter.

Heb je hem ook al gevonden bij Jamin ?
O, je wou een filter

http://www.alibaba.com/hitachi-hepa-fil ... liers.html

Hoe zit dat nu met die topografie en rekenen?

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Ongelezen bericht door plumber »

Harrie Kierie schreef:
william-1973 schreef: er wordt vervolgens ook vermeld dat het raadzaam is om het filter om het jaar vervangen wordt.
en dat gaat moeilijk als die filters niet te verkrijgen zijn.
Leuk dat je nog een dealer heb gevonden maar nog steeds geen filter.

Heb je hem ook al gevonden bij Jamin ?
O, je wou een filter

http://www.alibaba.com/hitachi-hepa-fil ... liers.html

Hoe zit dat nu met die topografie en rekenen?
Is natuurlijk een mooie link maar ga ze maar eens bestellen daar.
U moet de hepa h 10 hebben en volgens mij kunt U deze gebruiken.
http://www.stofzuigerstore.nl/product/9 ... r-h10.html


hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Ongelezen bericht door hawkwind »

Gaat een Hepa filter niet langer mee dan 2 jaar?
Bij mijn weten gaat het Hepa filter van een Dyson 10 jaar (of zelfs langer)mee .
Zojuist het Hepa filter van onze Dyson (6 jaar oud)bekeken , en ziet er nog uit als nieuw.
Motorfilter wordt wel iedere 6-8 maanden onder de koude kraan afgespoeld.
Had zou BCC wel sieren dat als ze een bepaalde stofzuiger verkopen , ze ook de benodigde
filters op voorraad zouden hebben , of in ieder geval moeite zouden doen om het hepa filter(in dit geval bij Hitachi) te bestellen.

william-1973
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 jun 2013 20:53

Re: Hitachi CVSN20M zakloze stofzuiger van BCC NOOIT MEER!!!

Ongelezen bericht door william-1973 »

Harrie Kierie schreef:
william-1973 schreef: er wordt vervolgens ook vermeld dat het raadzaam is om het filter om het jaar vervangen wordt.
en dat gaat moeilijk als die filters niet te verkrijgen zijn.
Leuk dat je nog een dealer heb gevonden maar nog steeds geen filter.

Heb je hem ook al gevonden bij Jamin ?
O, je wou een filter

http://www.alibaba.com/hitachi-hepa-fil ... liers.html

Hoe zit dat nu met die topografie en rekenen?
dat zal ik je eens uitleggen.

als je toevallig eens bij de bcc komt, en eens goed dat filter bekijkt, dan kom je toch echt tot de ontdekking dat alle linkjes en filters die daar instaan niet eens in de buurt komen van het filter wat de stofzuiger nodig heeft.
er zit zelf een uitstulpje aan dat als je de filter erin plaatst je stofzuiger het gaat doen, zie het als een
aan uit schakelaar.

wat betreft topografie en rekenen en onderzoeken, adviseer ik je er nog aan te werken, je komt er wel :wink:

Gesloten